כמה שאלות

tamir2006

New member
כמה שאלות

אם אני מגיע כתייר לקנדה ומוצא שם עבודה שמעסיק רוצה להעסיק אותי איך אני יכול לסדר לעצמי אישור עבודה מאורגן וכמה זמן זה יקח בערך?? 2.כמה עולה לשכור חדר אחד בטורונטו בערך עם כל החשבונות?? 3.האם יש לימודי ערב לתואר בטורונטו?? 4.אם אני מקבל אישור עבודה מאורגן מהמדינה האם בזמן עבודתי אני יכול להגיש בקשה לאזרחות ועד כמה זה ריאלי לקבל אזרחות?? קצת על עצמי: בן 23 ללא מקצוע שולט חקלית בשפה האנגלית תודה
 

EB2

New member
תמיר

דבר ראשון- באופן חוקי אף מעסיק לא יסכן את עצמו בגללך. אם אין לך כרטיס שנקרא SIN שממשלת קנדה מנפיקה אותו למהגר שרוצה לעבוד אין לך סיכויים לקבל עבודה. מותר לך בתור תייר לשהות 6 חודשים. חדר בטורונטו לשכור בדירת מרתף מ-600 דולר בחודש. יש לימודי יום וערב- לתייר עולה פי 2 מאשר לאזרח. לא תקבל אישור עבודה מתוך קנדה. כדי לקבל עבודה אתה צריך לדעת אנגלית טובה.
 
האח הגדול רואה הכל-מי אמר הפקר -

כשהגעתי לאוסטרליה חניתי ליד הסופר ככה עקום כמו שבא לי בארץ -אנשים הסתכלו עלי כמו על פסיכופט פסיבי באגרסיה ,וואלה חנכו אותי ,מאז אני חונה כמו סרגל . חוץ מזה הסיכויים שלו באוסטרליה יותר נמוכים מבקנדה .
 

ofershir

New member
יותר הסבר בבקשה

אתה יכול להסביר לגבי שינוי ויזה תוך כדי שאות בקנדה. אני מתכוון לטוס בקרוב לקנדה ולשפר את האנגלית שלי ויש לי ויזת סטודנט מה קורה אם אני מוצא משהוא שמוכן לחתום לי שהוא צריך אותי לעבודה האם אני רשאי לקבל ויזת עבודה? או שאני צריך לחזור לארץ ולעשות את השינוי בויזה פה? תודה מראש
 

bette

New member
אפשר

אני קיבלתי אישור עבודה שהייתי במונטריאול. באתי כתירת ואז המעביד חתם על טפסים ששלח וכל התהליך לקח 3 חודשים. קיבלתי את האישור מבאפלו וקיבלתי אישור עבודה מוגבל (ספציפית לאותו מקום עבודה) בתוקף לשנתיים. כך שלפחות לפי המקרה שלי, אתה יכול מתוך קנדה להשיג אישור עבודה אם יהיה מעביד שיהיה מוכן להגיש טפסים בשבילך ולהסביר מדוע לא לקח קנדי לעבודה. בהצלחה!
 
למעלה