כמה שאלות...
היי אל תשאלו למה,אבל אני כולי מלאת חרדות וחששות-סיפור ארוך.. וכנראה הולכת על לידה פרטית, לצורך כך אני אשכור את שירותיו של ד"ר ישראל הנדלר הנפלא הלידה תוכל להיות או בלניאדו או במעייני הישועה,לניאדו ירד בגלל המרחק, אתמול הלכנו לראות את ביה"ח מעייני הישועה,האווירה בחדרי הלידה הייתה נראית לי עצורה מעט,כאילו הנשים מפחדים לצעוק שם,או שכולם היו שם על אפידורל..?
מה גם שאני חילוניה ואני נורא מפחדת שאם הלידה תהיה בחג או בשבת איך בכלל אוכל להכנס לשם?כל הרחובות חסומים בטח, בנוסף האם יאשרו לבעלי להיות איתי בזמן הלידה אשמח לתובנות מכאלו שילדו במעייני הישועה, ומכאלו שהיו עם רופא פרטי בלידה,האם זה באמת עוזר?מביך? תודה וסליחה על כמות השאלות
היי אל תשאלו למה,אבל אני כולי מלאת חרדות וחששות-סיפור ארוך.. וכנראה הולכת על לידה פרטית, לצורך כך אני אשכור את שירותיו של ד"ר ישראל הנדלר הנפלא הלידה תוכל להיות או בלניאדו או במעייני הישועה,לניאדו ירד בגלל המרחק, אתמול הלכנו לראות את ביה"ח מעייני הישועה,האווירה בחדרי הלידה הייתה נראית לי עצורה מעט,כאילו הנשים מפחדים לצעוק שם,או שכולם היו שם על אפידורל..?