jointstriker
New member
אין לו אחת אמרתי 3 גיטרות
ושוב האתרים האלו מראים מידע מתקופה אחרת אולי....לא מהתקופה האחרונה.....ודווקא התקופה האחרונה היא תקופה שמיידן עברו לדיסטורשן כבד הרבה יותר מזה שאפיין אותם בשנות ה80 .....קבל תמונות זו למשל בריו....לא סימור ולא נעליים.........פיק אפים מקוריים ......בדוק ואגב יש לו שתי גיטרות שנראות בול אותו דבר....שתיהן בצבע סאן-בארסט ואחת לבנה
ושוב האתרים האלו מראים מידע מתקופה אחרת אולי....לא מהתקופה האחרונה.....ודווקא התקופה האחרונה היא תקופה שמיידן עברו לדיסטורשן כבד הרבה יותר מזה שאפיין אותם בשנות ה80 .....קבל תמונות זו למשל בריו....לא סימור ולא נעליים.........פיק אפים מקוריים ......בדוק ואגב יש לו שתי גיטרות שנראות בול אותו דבר....שתיהן בצבע סאן-בארסט ואחת לבנה