כמה שאלות!!!1
אני מתכוון לקנות סטראט אמריקאית בארה"ב 1)מישהו יכול להסביר על העצים בגיטרות, כי אני לא כל כך מבין איזה עץ לקנות.? 2)נעילת מיתרים לוואמי בר זה חובה אם אני רוצה להשתמש בוואמי בר ? זה בא עם הגיטרה או שצריך להוסיף? 3)ובכלל אני לא בטוח שבחרתי גיטרה טובה, אני רוצה גיטרה שתתאים למגוון רחב של סגנונות כולל ג'אז ועד רוק כבד ומטאל האם הגיטרה הזו היא הגיטרה שמתאימה להרבה סגנונות? ואיזה דגם סטנדרט או משהו אחר? אני יודע שיש הרבה שאלות אבל אם מישהו יוכל לענות אפילו על חלק אני אודה לו מאוד!!!!
אני מתכוון לקנות סטראט אמריקאית בארה"ב 1)מישהו יכול להסביר על העצים בגיטרות, כי אני לא כל כך מבין איזה עץ לקנות.? 2)נעילת מיתרים לוואמי בר זה חובה אם אני רוצה להשתמש בוואמי בר ? זה בא עם הגיטרה או שצריך להוסיף? 3)ובכלל אני לא בטוח שבחרתי גיטרה טובה, אני רוצה גיטרה שתתאים למגוון רחב של סגנונות כולל ג'אז ועד רוק כבד ומטאל האם הגיטרה הזו היא הגיטרה שמתאימה להרבה סגנונות? ואיזה דגם סטנדרט או משהו אחר? אני יודע שיש הרבה שאלות אבל אם מישהו יוכל לענות אפילו על חלק אני אודה לו מאוד!!!!