כמה שאלות -על הפורום החדש

12רוניתי

New member
כמה שאלות -על הפורום החדש

סליחה על הבורות. אני לא חזקה בתחום המחשב. התוודעתי למחשב דרך פורום המורים. עתה בפורום החדש שנבנה אני לא מבינה כלום. האם ניתן לראות כמו עכשיו את כל מי שנכנס לפורום וכותב הודעות? כי זה שונה. האם למעשה כאן זה דינמי ובפורום החדש למעשה אחרת?? לא מבינה הרבה . אשמח למי שיכול לענות לי.
 

12רוניתי

New member
מדוע בפורום החדש לא רואים דףשלם

למשל כמו פה? רשום תגובות.. אם הבנתי נכון. האם הפורום פה יפסק??? האם קבצים שולחים לשם?? כנראה שאני מה זה לאמבינה במחשבים.
 

fency

New member
אנסה לענות ....

בפורום החדש רואים דף שלם את צריכה לפתוח את הנושא אותו את רוצה לקרא/להגיב וע"י גלילה למעלה את תראי את כל הדף ... כולל כל התגובות לנושא ... קבצים את מעלה באותה צורה כמו שמעלה פה ...נכנסת למאגר הקבצים ומקבלת את הדף הראשי כמו פה .... מקווה שעזרתי ....אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות....העקר לא להלחץ לעבור לאט לאט על כל הדברים ולא לפחד ללחוץ על מה שניתן לפתח....
 
הפורום כאן לא יפסק

אני מניחה שבקרוב הנהלת תקהילות תמנה מנהל וכל מי שירצה להמשיך ולהשתתף כאן , יוכל לעשות את זה. מי שיבחר לעבור איתנו- נשמח ואני מניחה שיש גם כאלה שיהיו גם כאן וגם איתנו
 

נירה63

New member
רוניתי12 בדיוק כך אני מרגישה

בפורום החדש לא רואים את כל השרשורים כמו כאן וזה נורא מקשה עלי,מוזר לי הייתי אומרת. מבינה את שאלתך וכך גם אני חשה ושואלת. האמת שקשה לי להתמצא ולהסתדר במקום החדש. כתבתי הבוק משהו על פורים ובצהריים לא ראיתי את התגובות כך ש...לא כלך כך ברור לי מה קורה .
 

12רוניתי

New member
למרות שהפורום החדש כמו רוב הפורמים

באינטרנט. יש פורום ספרות, משרד החינוך וכו... נראהשכדאי להשתפשף וגם פה להמשיך. שאלות כמו ששאלתי מתאים ללא יודעי מחשב. זו אני. אגב בפורום החדש אני רוניתי בלי 12. המספר הזה בכלל מקורו בטעות.
 

חן Y

New member
חיה , תני לי בבקשה קישור מתאים

אני לא מוצאת את האתר החדש. אולי הקישור שלי לא נכון?
 

psa

New member
פנסי היי ,קבלת את מסר התשובה לפני

מספר יומיים -סתם מתוך סקרנות?
 
למעלה