כמה ימים לפני הזרעה..

באבו

New member
שחר היקרה,

מה פתאום שעברת את הגבולות.. הגזמת, מה סה"כ אמרת??? כן, ידוע לי שיש פתרונות הלכתיים לזה.. ואני אכן קיבלתי פתרון כזה.. באופן עקרוני, צריך לחכות ל- 4-5 ימי מחזור ואח"כ עוד 7 ימים נקיים (זוכרות את ההרצאות של הרבנית???) אצלי יש היתר לא לחכות ל- 5 ימי מחזור, אלא להתחיל לספור 7 נקיים מיד עם תום הוסת.. אפילו אם היא נניח נמשך יומיים. (אגב, מייבשים וסת עם כדורי אבץ ועם שתיית הרבה לימונדה.....)) או קיי. אז נפתרה לי בעיה אחת, והביוץ כבר לא בזמן הנידה.. אבל, יש בעיות אחרות.. השאלה שלי פה לא תלויה בוסת, אני טובלת בערב, ולמחרת בבוקר ההזרעה.. אז מה שרציתי לברר זה האם אפשר לקיים יחסים בערב שלפני ההזרעה.. אבל, אני מניחה, שבאמת זה תלוי באיכות הזרע.. אני אשאל במרפאה המון תודה על העצות, שחרוש...
 

שחר חדש

New member
באבו, לא ידעתי שהם כל כך לארג´ים...

נשמע טוב, ואני שמחה שאין לך בעיות "מיותרות" (כי יש כאלה שלא יודעות שיש אופציות בהלכה, ומבזבזות המון אנרגיות לחינם). בכל מקרה, רציתי לאחל לך המון הצלחה - עם יחסים לפני או בלי יחסים לפני. ואת צודקת - הכי טוב שתשאלי במרפאה. התשובה היא ספציפית לכל זוג, על פי נתוניו. שחר.
 

dahrma

New member
לבאבו היקרה!

בעינייני נידה אני לא כל כך מבינה, אבל - אצלנו תמיד אמרו שכדאי ומומלץ שלושה ימים לפני ההזרעה לקיים יחסים כי אז הזרע במצב הכי טוב. אצלנו יש בעיית זרע ובפעם שקיימנו רק שבוע לפני התוצאות לא היו כל כך טובות. שיהיה לך בהצלחה!!! דארמה
 
אם לא אז אי מתי ?

גם ככה כל עניין התזמונים די מוריד מהחגיגה אז להוריד את היום הזה שכל כך חיכיתם לו שבועיים זה כבר אכזרי למיטב ידיעתי ברגע שעושים השבחה אז לא כל כך נורא מה גם שזרע מעל גיל מספר ימים ממילא מכיל זרעים מתים וטוב לאוורר אותם ולבוא להזרעה עם מלאי טיפה רענן יותר בהצלחה ליאור
 

אמא של 2

New member
באבו היקרה

קודם כל בהצלחה. דבר שני למה לא להרים טלפון ולשאול לדעתו של הרופא. אני למשל בפעם הראשונה התבקשתי להמתין לבוקר הזריקה כוריגון ועל הבוקר לעשות את זה וככה שלושה ימים כל 12 שעות עד צאת נשמתי....(במקרה הזה זה עבד בסוף) בפעם השניה זה היה רק יומיים למזלי... חוץ מזה את בטוח מזהה אותי אז נשיקות.....
 

באבו

New member
אמא של 2 ??? כפרות!!! מה את עושה פ ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif ../images/Emo24.gif

 

דל

New member
../images/Emo32.gif ליאור הי

מתחת להודעה של טלי2 מסתתרת הודעה שלי עוד חודש המתנה לפנינו.... דלית
 
כמה פתרונות יצירתיים עבורך יקירתי ../images/Emo6.gif

אז ככה, אני בעד חגיגות. וכעיקרון רצוי לשמור את הזרע "בבקבוקים" של הגבר יומיים לפני ההפריה. אז כמה פתרונות עבורך. 1. לחגוג עם הבעל ולהביא זרע ממישהו אחר שיואיל בטובו לשמור עליו מס´ ימים עבורך. 2. לחגוג עם מישהו אחר ולהביא להפריה את הזרע מהבעל. 3. לחגוג עם אישה במקום עם גבר. 4. לחגוג לבד..... 5. לחגוג עם "ויבי הארנב" (לא לשכוח סוללות חדשות....) 6. לחגוג בעזרת הבעל ושהוא יקשור את הצינור. עד כאן בצחוק, ועכשיו לתשובה הרצינית: בכלל לא בטוח שההפריה תהיה מיד לאחר הטבילה, בהחלט יכול להיות שיהיה לכם גם זמן לחגיגות. אפשר גם לומר זאת לרופאים ואולי הם יוכלו לעקב את הכוריגון לאיזה אורגזמה או שתיים. חוץ מזה את הזרע עבור ההפריה אפשר להכין תוך כדי "הופא די נא נאיי נאיי" כשבעלך יחבוש על "ראש הגנב" כובע עם און. יש כובעונים מיוחדים וסטריליים עבור כך. זה גם בסדר מבחינת ההלכה כי זה לא שפיכת כרומוזומים לבטלה אלא לצורך מצוות פרו והביאו במבינו. בהצלחה והכי חשוב ספרי לנו איך היה שלומלום.
 
שרשור ההודעה של שיחי

תאריך ושעת ההודעה: 04/09/01 0:11:17 שם הכותב: שיחי נושא ההודעה: באבי שומרת נידה עם אותה בעיה תוכן ההודעה: רופא אמר לא לקיים יחסים עד יום לאחר זריקת כורגון התאפקנו מספיק?
 

נועם@בת

New member
שיחי- לשרשר יקירתי לשרשר ../images/Emo3.gif

כדי שלא ירוצו לנו סתם כך דפים מיותרים, וכדי שהדיון יהיה ענייני, אנחנו מעדיפים לשרשר הודעות.
נועם
 

יפית@

New member
גם אני שומרת נידה ../images/Emo39.gif

חודש שעבר עברתי הזרעה, הרופא אמר לי לעבור את ההזרעה בבוקר של יום הטבילה כי כך יצא לי הביוץ. וכמובן לא הסכמתי, דחו לי את הביוץ בעזרת כוריגון ורק יום אחרי(בוקר שלאחר הטבילה)עשיתי את ההזרעה. הרופא שלי לא ביקש שלא נעשה כלום, והוא ידע שאני הולכת למקווה לילה לפני. אז תחגגו ותהנו ושיהיה בהצלחה!
 

באבו

New member
יפית, אבל... ../images/Emo40.gif

נראה לי שמותר לעשות הזרעה בתקופת הנידה, כי הרי את לא במגע עם בעלך.. לא????? ובכל מקרה, איך נחגוג אם את אומרת שהרופא ביקש להמתין??? אגב, נועם הזכירה משהו על קונדום סטרילי.. את יודעת על זה משהו??? תודה על העצות!
 

יפית@

New member
באבו, הרופא ביקש להמתין

עוד יום להזרעה ולא לסקס. נתנו לי את הכוריגון באיחור של יום ואחרי המקווה היתה ההזרעה, אז את כן יכולה לחגוג., לפי דעתי. אין לי מושג לגבי הקונדום שנועם דיברה עליו, מה שאני יודעת זה שיש קונדום הלכתי שהוא מיועד לבוקר הההזרעה פשוט אין בו קוטל זרע כמו בכל קונדום רגיל ויש בו חור קטן מאוד שאי אפשר להבחין בו כדי שלא יהיה זרע לבטלה. אבל אני לא חושבת שזה הקונדום הסטרילי שנועם הציעה. שוב בהצלחה
 

באבו

New member
די, אני כבר כל כך מבולבלת...

יפיתוש, נותנים את הזרע לתוך קונדום? לתוך מבחנה? לתוך מה??????????? (מה שטוב שהסבירו לי במרפאה מה לעשות..) למה זרע לבטלה אם הוא הולך אח"כ לאן שהוא "מת" ללכת מההתחלה??
 

יפית@

New member
את פשוט מקיימת יחסי מין

עם הקונדום הזה ומביאה אותו למעבדה כשהוא מלא בילדים שלך. אין לי מושג יותר בקשר "לבטלה" אני חושבת שהדתיים החרדים והמחמירים עושים זאת. אבל באמת לא יודעת.
 
יפית, אנחנו קיבלנו אישור מיוחד

ממכון פועה לעשות הזרעה לפני טבילה. גם הרב גיסר מעופרה מתיר זאת בעינייני פוריות לפעם הבאה תדעי שאפשר לשאול רב. כמובן שבמקרה כזה מתן הזרע יהיה לכוס ולא לקונדום סטרילי.
 

באבו

New member
צדיקות יקרות, יש לי כמה שאלות: ../images/Emo35.gif

היי.. עוד פעם עליתי לכותרות.. אני לא ביררתי לגבי הזרעה לפני טבילה, אבל זה נראה לי מאד ברור שאפשרי... הרי שוב, אין מגע! מה זה מכון פועה???? איפה ניתן להשיג קונדום סטרילי,, סליחה על השאלה:::: את מה שהגיע לקונדום שופכים לכוס סטרילית או שככה לוקחים את זה אליהם (ה´ ישמור על השאלות, אבל... חייבים לדעת!!!!)
 
כל התשובות לכל השאלות

בעניין הזרעה לפני טבילה. זה אסור. עניין הנידה הוא לא רק מגע בין הגבר לאשה, אלא זהו הזמן שהגוף טמא, לרוב לא מתרחש בו ביוץ, ולכן לא מנסים אפילו בשיטות אחרות. כדי לפתור בעיות שכאלו, עם ידוע על ביוץ מוקדם נותנים פרמריל או משהו אחר שדוחה את הביוץ, אם בכל זאת הביוץ לא נדחה או היה כתם בעקבות ציסטה (שמקורו דימום מהשחלות = דימום מטמא) צריך לשאול רב, לרוב הם מתירים לעשות הזרעה. אבל חשוב לקבל היתר מרב, שלא ניכשל בשוגג. מכון פועה הוא מכון אשר מטפל בעיניני פוריות. יש שם ספריה, הרצאות ורבנים שעונים לשאלות. המספר שלהם הוא 02-6515050, הם ממש מקסימים. לי הם נותנים חוות דעת רפואית נוספת בחודש הבא. והם דוחפים את הטיפול שלי קדימה. תתקשרי אליהם הם יתנו לך מענה לכל מה שאת צריכה. בקשר לקונדום סטרילי אני לא יכולה לענות, אבל מי שיתן לך את הקונדום יענה על השאלה. בהצלחה שרה
 
למעלה