**********כל נדרי***********

הגזמת ...

אמנם גם הסינים טוענים להיסטוריה בת אלפי שנים (שבניגוד ליהדות, חסרת הוכחות ארכיאולוגיות) אך איך ניתן להשוות את היציבות התיאולוגית היחסית של היהדות לזיגזגים הסיניים (אלילות, הקונפוציאניזם, התפיסה הדאואיסטית, הבודהיזם לגרסאותיו ועוד) ולשבטיות שהופסקה בכוח החרב (צ´ין).
 

מו שיקו

New member
טוב,קראתי בעניין רב

אין הפתעות בכל מה שנכתב שם אבל אני חושב שהסינים שמרו על מורשתם,תרבותם,אופיים. הם שומרים על נישואים בינם לבין עצמם בקנאות יותר מאיתנו. והם אפילו נראים כמעט כולם אותו דבר... אגב, הם נקראים ´היהודים של אסיה´
 

מו שיקו

New member
לסער

כתוב נהדר מבקש להוסיף משהו קטנטן.... חצי מהזוגות אמנם מתגרשים, הנותרים שלא מתגרשים,זה כנראה מהפחד להתחתן שוב .......
 

שיר29

New member
אמן....

מצטרפת לכל מה שנאמר מאחלת לכולנו גמר חתימה טובה שנה טובה שיר29
 
אין מילים. פשוט אין מילם.../images/Emo39.gif

כתוב יפה מאוד. למרות שנתקתי איתו את הקשר לחלוטין, כתבת לו יפה מאוד. עכשיו רק שיענה לבקשותיך. שנה טובה וגמר חתימה טובה.
 

ק-ס-ו-מ-ה

New member
סער ואלוהים........

סליחה שנכנסת לכם לשיחה רוצה להוסיף, לבקש בקשה, לא לי אלוהים,היום לאחרת תן לה מבוקשה, עשה אותה מאושרת... אלוהים היקר, תיטיב עימה השנה תן לה ילד, תפרה את רחמה. כי אלוהים, תבין.... זה מהות העולם ומי כמוך יודע, יותר מכולם... תפילה קטנה אלוהים, הפעם לאחרת תן לה להיות מאושרת....
 
לב של זהב קסומיייייייי../images/Emo25.gif

שבת קסם קסומייייייייייי
 

י פ ע ת

New member
סער ע נ ק חחחחחחח תגיד...

יש לו ניק קבוע? בא לי לתקשר איתו דרך תיבת המסרים, יש לי דיבור צפוף איתו חחחח
 

נגה...

New member
ובמשו שכבר הובא לכאן ע"י undo

בימים שעברו וחלפו לבלי שוב...... חתימה טובה. נגה.
 

נגה...

New member
תגידי..נראה לך??!! הוא מהלך על שתי

רגליים..ויש לו מלן תאים כאלה את יודעת.. האלה שהם
 
למעלה