**********כל נדרי***********

sahr12

New member
**********כל נדרי***********

אלוהים שלי... רציתי לקחת איתך כמה מילים.... כמו שאתה יודע..ביום א´ אני לא פה ...בהייטק עושים גשרים...לא באים לחצאי ימים... אתה זוכר אותי????כן זה אני! שחור כזה עם טבעות ועגילים... הפעם האחרונה שדיברנו הייתה לפני 363 ימים... ואם אפשר..תן לי לבקש כמה דברים ממש קטנים... אני מדבר איתך בשם כל החברים..לאף אחד אין אומץ להגיד לך את זה בפנים.. בבקשה ממך אלוהים....תשאיר אותנו רק בריאים... ולא רק אותנו ,יש לנו משפחות,רעיות,אישים,וילדים... ואם לא קשה לך אלוהים...תמרח לנו את החיים בחיוכים... תן לנו...כמה שיותר רגעי אושר..ועוד קצת מזומנים... אתה יודע איך זה אה???ההוצאות גדלות כשמתבגרים.... חכה שנייה! נזכרתי...עזוב אותך מהרוגים,פיגועים,ותאונות דרכים.... תשאיר את כולנו פה למטה....גם ככה נגיע אליך במאה ו20... בסדר,בסדר....אז לא היינו כולנו כליל השלמות..ונכון עשינו חטאים... לא צריך להגזים בעונשים.....אנחנו מבינים שטעינו גם לפי המבטים... אתה איתי אלוהים????אז תביט אליי...רק עוד כמה מילים... תברך אותנו בשנת גשמים... נמאס לנו לשטוף תרכב עם דליים.. ואם קראת בפורום שלנו "הנשואות והנשואים" אז בין כל החחחחחחחחח והחיוכים יש גם רגעים מאוד קשים תפחית אותם בעצם תעלים! בשבילך זה מאמץ קטן קטנצ´יק ...בשבילנו עשית לנו תחיים! ולסיום אלוהים...אני יודע שאתה ממהר... עשה שלום ביננו... בין האחד לאחר... באמת שזה לא משנה...."שלום עם הגולן" או "שלום עם ביטחון" או משהו אחר.. רק שים שלום עלינו ועל כל בית ישראל! ועכשיו אלוהים....תחתום לי על זה! תודה....חתימה טובה! ועכשיו לכם חברות-חברים....סליחה עם פגעתי במישהו-י במילה,בצחוק,ברגש, או אפילו בחיוכים.... שימרו על עצמכם... רק חיים טובים. תרנגול כפרות סער
 

נשית~37

New member
אני יכולה משהו קטן ליד כולם?

(צרפתית סוערת עם הלשון...סאמק שיסתכלו חחחח). חתימה טובה...סופ"ש נעים...אהבתי את הסיכום
 

liz_liz

New member
../images/Emo25.gif סער ..

אתה מקסים . גמר חתימה טובה לך ולכולם ...
 
אתה......

אוףףף..אתה.... צמרמורת , דוק של בכי בעיניים , זוית הפה עולה בחיוך , אתה עושה הכל מכל בכל בך ..... אני חתמתי לך עוד 120 שנה , וכל שתרצה יחתם לך לטובה.... צום קל , וגמר חתימה טובה סער
 
*** כל נדרי***

ליל "כל נדרי" הוא אחד השיאים הנישאים ביותר בין רגעי ההתעלות של האדם בישראל. לא נוכל לתאר לנו מעמד רציני ונשגב יותר מאשר לילו של היום הקדוש בבית הכנסת, כאשר קהל עטוף לבנים ממלא בשורות צפופות את כל הבית מקצה, וסלסולי צליליו העמוקים של "כל נדרי" מהדהדים בחללו של בית הכנסת. שיהיה לכולם גמר חתימה טובה וצום קל. מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה "תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
ושכחתי להוסיף.....

אם פגעתי במישהו / מישהי (למרות שאני בטוחה שלא פגעתי באיש, אני לא מסוגלת לפגוע בזבוב) מבקשת סליחה ! מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך".
 
אני יכול משהו קטן לפני כולם ?

(בלי לשון - נראה לך אני לקוח מהסיפורים של נשית???) מה אגיד...יש לך את זה...אבל לא יכולת לבקש שלא ינפץ לי יותר את השמשות שלי ? בפעם האחרונה זה היה "מעשה משמים"... חחחחחחח...
 

חתולון*

New member
סער.......

מצטרף לכל מילה שלך גמר חתימה טובה מחתולון, עם טבעת ובלי עגיל ואולי , אולי זה בגלל הגיל חתולון
 
חתולוןןןןןןןןןןןןןןןן../images/Emo24.gif

שיהיה לך גמר חתימה טובה וצום קל! וכמובן לכולם/ן. אני חייבת לזוז, נסעתי להוריי, שבת שלום לכולם. מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
סער פשוט..אוויר..../images/Emo140.gif

נכתב מדהים ומהלב אהבתי ויכולה לומר אמן אמן ורק אמן מפיך לאלוהים.. סער גמר חתימה טובה..ו..
ואפילו אני בטוחה שתרשה
אהבתי מאוד...
 

חתולון*

New member
מדליקה שבת שלום ../images/Emo25.gif

סעו בזהירות ושבת שלום גמר חתימה טובה לך ולכולם/ן חתולון
 
===וואוו סער מרגש====../images/Emo74.gif

אלוהים למעלה שומע לתפילות של יפיופים כמוך. הוא בטח היה מופתע בדיוק כמונו כתבת מדהים. מה כבר נישאר לאלוהים, הרי הוא כאן מעלינו שומע למיקרים אוסף ומחבק כי כולנו ילדים של העולם,עולם מלא צבעים,רק בריאות אושר והמון אהבה...שתהיה גמר חתימה טובה..אמן.
 
,,, ועל כן אמרו ,,,

אמן,,, שתהיה לכולנו שנה טובה,, גמר חתימה טובה,, בריאות לנו,, ולבני משפחותינו,, ובהזדמנות זו,, אוסיף סליחה ענקית,, למי שפגעתי,,, ולך סער,, לך ולבני ביתך,, סיום קל,, אושר ושמחה,,, לימור,,
 

נעמי 1

New member
ושסער , ישאר פה לנצח...

אתה שומע אלוהים ! רק בשביל המילים שלו אלוהים... או איך שקוראים לך... תעשה מאמץ... תעשה כבר משהו ... שאפילו אני אתחיל להאמין בך. נעמי
 
יו נעמי,,,

אל תגזימי,,, עם ההתבטאויות שלך,,, את יודעת,, אנחנו ערב יום כיפור,,, הזהרי לך,,,
 

נעמי 1

New member
שולינקה...כאילו... מה... הי...

כזה.. כאילו... אז מה עם זה יום כיפור... אז אני צריכה לשנות את גישתי ותפיסת החיים שלי? מכסימום... חחחחחחחחחח נעמי
 

נקיטה...

New member
סער...

ונדמה שאמרת שם הכל. אהבתי את מה שכתבת. גמר חתימה טובה לכולכם... ענת
 
קרא את בן תרבות למטה...

מה שהיה לפני אלפי שנים כנראה שישאר איתנו לנצח, זה אופיו של העם היהודי... הנקודה החיובית בכל העסק היא "לנצח". בכל זאת, ולמרות הכל, העם היהודי הוא השבט היחיד שהצליח לשמור על מורשתו, אופיו (באופן יחסי) ושושלתו כל כך הרבה זמן... סופ"ש נעים לכולם\ן.
 
למעלה