**********כל נדרי***********
אלוהים שלי... רציתי לקחת איתך כמה מילים.... כמו שאתה יודע..ביום א´ אני לא פה ...בהייטק עושים גשרים...לא באים לחצאי ימים... אתה זוכר אותי????כן זה אני! שחור כזה עם טבעות ועגילים... הפעם האחרונה שדיברנו הייתה לפני 363 ימים... ואם אפשר..תן לי לבקש כמה דברים ממש קטנים... אני מדבר איתך בשם כל החברים..לאף אחד אין אומץ להגיד לך את זה בפנים.. בבקשה ממך אלוהים....תשאיר אותנו רק בריאים... ולא רק אותנו ,יש לנו משפחות,רעיות,אישים,וילדים... ואם לא קשה לך אלוהים...תמרח לנו את החיים בחיוכים... תן לנו...כמה שיותר רגעי אושר..ועוד קצת מזומנים... אתה יודע איך זה אה???ההוצאות גדלות כשמתבגרים.... חכה שנייה! נזכרתי...עזוב אותך מהרוגים,פיגועים,ותאונות דרכים.... תשאיר את כולנו פה למטה....גם ככה נגיע אליך במאה ו20... בסדר,בסדר....אז לא היינו כולנו כליל השלמות..ונכון עשינו חטאים... לא צריך להגזים בעונשים.....אנחנו מבינים שטעינו גם לפי המבטים... אתה איתי אלוהים????אז תביט אליי...רק עוד כמה מילים... תברך אותנו בשנת גשמים... נמאס לנו לשטוף תרכב עם דליים.. ואם קראת בפורום שלנו "הנשואות והנשואים" אז בין כל החחחחחחחחח והחיוכים יש גם רגעים מאוד קשים תפחית אותם בעצם תעלים! בשבילך זה מאמץ קטן קטנצ´יק ...בשבילנו עשית לנו תחיים! ולסיום אלוהים...אני יודע שאתה ממהר... עשה שלום ביננו... בין האחד לאחר... באמת שזה לא משנה...."שלום עם הגולן" או "שלום עם ביטחון" או משהו אחר.. רק שים שלום עלינו ועל כל בית ישראל! ועכשיו אלוהים....תחתום לי על זה! תודה....חתימה טובה! ועכשיו לכם חברות-חברים....סליחה עם פגעתי במישהו-י במילה,בצחוק,ברגש, או אפילו בחיוכים.... שימרו על עצמכם... רק חיים טובים. תרנגול כפרות סער
אלוהים שלי... רציתי לקחת איתך כמה מילים.... כמו שאתה יודע..ביום א´ אני לא פה ...בהייטק עושים גשרים...לא באים לחצאי ימים... אתה זוכר אותי????כן זה אני! שחור כזה עם טבעות ועגילים... הפעם האחרונה שדיברנו הייתה לפני 363 ימים... ואם אפשר..תן לי לבקש כמה דברים ממש קטנים... אני מדבר איתך בשם כל החברים..לאף אחד אין אומץ להגיד לך את זה בפנים.. בבקשה ממך אלוהים....תשאיר אותנו רק בריאים... ולא רק אותנו ,יש לנו משפחות,רעיות,אישים,וילדים... ואם לא קשה לך אלוהים...תמרח לנו את החיים בחיוכים... תן לנו...כמה שיותר רגעי אושר..ועוד קצת מזומנים... אתה יודע איך זה אה???ההוצאות גדלות כשמתבגרים.... חכה שנייה! נזכרתי...עזוב אותך מהרוגים,פיגועים,ותאונות דרכים.... תשאיר את כולנו פה למטה....גם ככה נגיע אליך במאה ו20... בסדר,בסדר....אז לא היינו כולנו כליל השלמות..ונכון עשינו חטאים... לא צריך להגזים בעונשים.....אנחנו מבינים שטעינו גם לפי המבטים... אתה איתי אלוהים????אז תביט אליי...רק עוד כמה מילים... תברך אותנו בשנת גשמים... נמאס לנו לשטוף תרכב עם דליים.. ואם קראת בפורום שלנו "הנשואות והנשואים" אז בין כל החחחחחחחחח והחיוכים יש גם רגעים מאוד קשים תפחית אותם בעצם תעלים! בשבילך זה מאמץ קטן קטנצ´יק ...בשבילנו עשית לנו תחיים! ולסיום אלוהים...אני יודע שאתה ממהר... עשה שלום ביננו... בין האחד לאחר... באמת שזה לא משנה...."שלום עם הגולן" או "שלום עם ביטחון" או משהו אחר.. רק שים שלום עלינו ועל כל בית ישראל! ועכשיו אלוהים....תחתום לי על זה! תודה....חתימה טובה! ועכשיו לכם חברות-חברים....סליחה עם פגעתי במישהו-י במילה,בצחוק,ברגש, או אפילו בחיוכים.... שימרו על עצמכם... רק חיים טובים. תרנגול כפרות סער