כלבות בירוק

../images/Emo128.gifחיות, פשוט חיות ../images/Emo31.gif

מאיפה הם שואבים את התרבות הברברית הזו??? קראתי ופשוט הזדעזעתי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517698,00.html אה, והברבריות הזו היתה מנת חלקנו גם אם כל מטרותיהן של "נשים בירוק" (
) ואפילו של כהנא (
), היו מתגשמות....
 
טוב שלא קשרת בין הרצח לבין אנשי אצ"ל

אצלך נפלו כניראה כל הברגים והכל השתחרר.
 
מי 'לחץ' על המשפחה לרצוח את הבת שלהם?

רק אל תגיד לי הסהיונייה או הכיבוש. תשאיר את זה לגלעד.
 

asparagos

New member
זה הקיפוד של המשפחה

הור רק נראה תמים, אבל הוא יודע ללחוץ. אגב, אחלה שכנים יש לך אקרא, מתורבתים, יש להם כבוד... אההה... התכוונתי קיפוד.
 
נראה שאתה די משועשע מכל העניין...

הבחורה בנס נשארה בחיים, ואותך זה מבדח.. אבל רגע, אולי זה לא מה שאני חושב. אולי הנס שקרה לה הוא שהחדיר בך פרץ כזה של אופטימיות ובדיחות הדעת?
 
אני מגנה את הכלבות בירוק, האירגון הזה הזוי

אומנם שולי, אך אני מגנה אותו וכל דבר שהוא עושה, הוא גזעני, הוא קיצוני, הוא חי בסרט. אני אומנם חושב שישראל, כל עוד אנחנו במציאות של טרור לא צריכה להעסיק/להכניס אליה עובדים פלשתינים אבל בטח שלא לפסול ערבים באופן כללי. אני לא מאמין בנקמות, בטח שלא באזרחים פלשתינים, אני מאמין רק במדיניות נגד הטרור. אני חושב שההחלטה לבניה בשטחים עכשיו היא מיותרת ורעה, אני בעד הקפאה מוחלטת, זה לא כולל בניה יהודית בשכונות היהודיות במזרח י-ם אבך כן בשאר הגדה. ארץ ישראל השלמה לא מעניינת אותי, כן, הלוואי והיתה לנו ארץ גדולה יותר אבל יש כאן עם אחר, גם לו יש זיקה לארץ ואני נגד לטרנספר אותו (כדי שכזה דבר קיצוני יקרה צריך מציאות קיצונית באותה מידה שתכריח אותי לעשות את זה). מדינת ישראל חשובה לי הרבה יותר מארץ ישראל השלמה, טוב לי גם עם ארץ ישראל החלקית.
 

אושרי 7

New member
יש הבדל עצום.

בחברה הערבית דעות כאלה הן במיינסטרים, ובחברה הישראלית הן מגונות מכל כיוון. את יודעת למשל שאם אני אסתובב ברחוב עם חולצה של תנועת כ"ך אני עלול לסיים את אותו היום במעצר. מה קורה למי שמסתובב עם חולצה של חיזבאללה בלב השטחים או בלבנון? אדם רציונאלי חייב להבדיל בין גינה פורחת ובה מספר עשבים שוטים לבין גינה נובלת ורקובה שיש בה כמה פרחים... אין שום גינה בעולם היא לחלוטין כזו או כזו. באמת, את מצפה שמתוך כל החברה הישראלית על כל מגוון דעותיה לא יהו בין השאר גם דעות גזעניות? ההבדל הוא שאצל הערבים הגזענות והטרור במרכז ואצלנו בשוליים. זה ההבדל היחידי שמשנה.
 
למעלה