כלבות בירוק

זה לא רק מז' ירושלים.......

זה גם אום אל פחם ואבו סנאן ומנדא ועראבה ונצרת ולוד ועוד הרבה מקומות. המצב בין שני העמים הידרדר מאוד בשנים האחרונות ואנחנו למעשה נתונים במלחמה, גם אם כרגע בד"כ לא יורים (אלא משליכים אבנים ויורים מילים). אנחנו חוזרים לשנות ה-30, ימי פרעות ודמים, ימי המופתי. אלפי ערבים הפגינו באום אל פחם את תמיכתם בשהידים וצרחו ברוח בדם. אלפים אחרים השתתפו בארועי אבל לג'ורג' חבש. מנהיגי הערבים בארץ מראאד סלאח ועד זחאלקה מסיתים כמו המופתי הנאצי בשנות ה-30 ורוב גדול במגזר תומך בהם. הערבים צריכים לדעת שיש מחיר לדברים האלה.
 

THE WIZARD 55

New member
כלומר להעניש את כל הערבים בארץ

בגלל שיש כמה אלפים שמביעים את תמיכתם בשהידים.? וזה אותם אנשים שהתאבלו על גורג חבש.. זה כמו שהייתי עכשיו מענישה את כל היהודים בכך שהייתי אומרת לערבים למשל, לא לקנות אצלהם יותר למשל בכרמיאל, כי יש גזעניות ושונאי ערבים שצועקים מוות לערבים, ואל תגיד שהם לא באלפים..
 
אני לא אמרתי 'להעניש את כל הערבים'

אבל אני לא מסכים שכל צעד שהיהודים עושים כתוצאה מהמצב שפוגע בערבים כאלה או אחרים נובע מ'גזענות'. אם היית גרה בירושלים והילד שלך היה הולך לבי"ס יהודי שנהג ההסעות שלו הוא ערבי ממז' ירושלים היית משקשקת כמו אימא יהודייה. בתפקידים רגישים מהסוג הזה אי-אפשר להעסיק ערבים ללא הבחנה, אלא צריך לפחות להכיר אישית את האיש. אבל אני לא אגנה יהודים שמחרימים את המגזר ש-90% ממנו בוחרים בברכה, זחאלקה וטיבי, כי אני יודע מאיפה זה בא. בד"כ לא מגזענות.
 
"זאת חוצפה לעשות סחר בגופה"

בשיחה עם כתב "ידיעות אחרונות" אמרה פחימה כי החליטה להגיע לסוכת האבלים בגלל שלדעתה המדינה משפילה את משפחת המחבל. "זהו סוג של עליהום על המשפחה", אמרה. "מנסים לפתור את בעיית הסכסוך על גב של משפחה שכולה. מנסים להשכיח את מה שצה"ל עשה בעזה. זאת חוצפה לעשות סחר בגופה". בתשובה לשאלה מה אמרה למשפחה, אמרה פחימה: "לא הייתי חייבת להגיד דבר. זה ההבדל בין פלסטיני ליהודי. אתה בא לפלסטיני, הוא אומר לך תפדל. יהודי שואל מי אתה ומה אתה". אני לא חושב שהיא הלכה לנחם אותם על מות הבן ואמרה שחבל שלא הרג עוד יהודים, כי אם אני לא טועה במצבים כאלה לא מנחמים אלה מברכים כי בעיני המשפחה הוא שהיד ולא מת מוות רגיל, בכל מקרה הסחר בגופה בכלל לא לעניין, איזה תועלת הם יקבלו מזה שהם מחזיקים את הגופה שלו?, או מחזירים או שלא, מה הם מבלבלים את המוח, אם המשטרה הייתה אומרת מראש שלא מחזירים את הגופה אז היו חוסכים מכולם את כל הבלגן הזה, אבל לא, מחזיקים בגופה ויחזירו אותה אם יעשו הלוויה שקטה, איזה טמטום.
 
האם גם אתה 'תברך' את המשפחה........

על שבנה הפך לשהיד? האמת היא שאני מקנא לפעמים בערבים היודעים מה זה גאווה לאומית ויודעים איך לטפל בטרוריסטים ובבוגדים. גם אנחנו ידענו פעם, בימי הלוחמים והחלוצים שלנו, אבל בדור הרקוב העכשווי שלנו הפכנו ללפלפים ולחנונים נהנתנים ולתבוסתנים חסרי אידיאלים, כאשר התבוסתנות אצלנו מתחילה בראשי השלטון המושחתים ורודפי הבצע. מה כבר אפשר להגיד על ראש ממשלה המבקר באשקלון ומודיע לתושבים שנגזר עליהם לספוג קטיושות חוץ מאשר לירוק עליו. אבל אני מאמין שאנחנו בדרך לחזור לעצמנו, גם אם אנחנו לומדים את זה בדרך הקשה.
 
אהרן

אני לא אברך את המשפחה על שבנה הפך לשהיד, רק הצגתי את מה שחושבים שם וישר אתה שם אותי באותה קטגוריה של מברכים, בכרזות שהיו בסוכת האבלים נכתב שהוא שהיד שנפל במעשה גבורה בדיר יאסין, הכרוז היה מטעם המפלגה האיסלאמית, חמאס כנראה, כשקראתי אותו הבנתי שהדרך לשלום כמעט אפסית, חמאס, חיזבאללה, ואיראן שולטים בשטחים, לא ישראל ולא הרשות הפלשתינית, ובכלל אם איראן תספק להם מטרייה גרעינית גיהנום יהיה מקום יותר בטוח מפה.
 
איראן לא יכולה לספק להם 'מטרייה גרעינית'

כי אנחנו כ"כ מעורבבים זה בזה שמספיקה סטייה קטנה של הטיל האיראני כדי שהוא יפול בעזה ויהרוג מאות אלפי פלסטינים. אתם - איך לומר - 'תעודת הביטוח' שלנו, אלא אם כן היטלרינג'אד יחליט לקחת איתו לגיהנום לא רק את האיראנים, אלא גם את הפלסטינים. ואגב, האיראנים יודעים שאחת הטכניקות שמפתחים הציונים כדי להדוף את הטילים שלהם היא לגרום להם לסטות מהמסלול. מספיק להסיט את הטיל שעף אלפיים ק"מ בכמה מעלות כדי לגרום לו ליפול על הפרצוף של נסראללה והנייה. בקיצור, לא הייתי מציע לפלסטינים לסמוך על ה'אופצייה' האיראנית. הם עוד ייצאו קרחים מכל הצדדים. יותר כדאי להם להתפשר ולהסתדר איתנו כדי שהם ואנחנו נחייה בשלום, אבל ההיגיון אף פעם לא עבד אצלם לאסונם ולצערנו.
 

ינשוף4

New member
זוכר התבטאות של סדאם חוסין

(לפני מלחמת המפרץ הראשונה) "אני לא בורר אפונים"? נראה לך שהאיראנים שונים ממנו מהותית?
 
לא, סתם מתוך דאגה לחיים

האם אני צריך להזכיר לך שמס' גדול של מעסיקים ישראליים נרצחו בידי עובדיהם הפלסטיניים?
 

asparagos

New member
2 רכבות, אחת מאום אל פחם, השניה מת"א יצאו

בכוונים מנוגדים על אותה מסילה, הרכבת מאום אל פחם נוסעת במהירות X, מסתה M1, הרכבת מת"א נוסעת במהירות Y, מסתה M2. המרחק ההתחלתי הוא Z ק"מ. תוך כמה זמן יפגשו? מי מהרכבות תישאר על הפסים ומי תעוף? מה הנזק לכל אחת מהרכבות? זו שאלה פיזיקלית. אין פה שום עניין של פייר או לא פייר, לא גזענות ולא בתיח. הרכבות כבר יצאו, המפגש בלתי נמנע, אפשר לנתח את זה, לדבר, לדסקס, להאשים אחד את השני עד מחר. בשורה התחתונה - הרכבות ייפגשו והתוצאות יהיו כואבות, לחלק מאיתנו כואבות יותר.
 

THE WIZARD 55

New member
הם יפגשו...תלוי איך..

הן יכולות גם לעצור זו לקראת זו...ולמנוע תוצאות כואבות הן יכולות להתנגש..ולסכן את חיי הנוסעים מ-2 הצדדים.. מה שבטוח שתהיה שוב תלונה על רכבת ישראל...
 

asparagos

New member
שכחתי לציין פרט קטן

הנהגים של הרכבות לא יודעים בכלל איפה הברקסים - ככה זה כשהם לא עוברים הכשרה מתאימה
, מעניין אותם יותר לעשות סיבוב דאוין לפני השבאב.
 

THE WIZARD 55

New member
נו אספ'

אל תתקן עכשיו זה לא נחשב..
וחוץ מזה נהגי רכבות זה לא נהגי אופנועים..:)
 

asparagos

New member
תגידי, נראה לך שמישהו מהנהגים מתכוון

לתת ברקס?! הם כבר עברו את נק' האל חזור, ומרחק העצירה כבר קטן מידי. אין אומר קפטן קירק... "embrace for impact"
 

THE WIZARD 55

New member
זהו אספ'

שכאן לא מדובר ב-2 רכבות, אלה בבני אדם תמיד אפשר לעצור ולדבר. אני עדיין מאמינה שזה יקרה..
 

asparagos

New member
לא צריך לשים את האוזן על הפסים

אפשר כבר לשמוע את השריקה של הקטר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3518411,00.html אוקטובר 2K היה Preview בסדרת הריאליטי שהולכת להיות מוצגת בקרוב, עם אפקטים מיוחדים, חינם, לכל מנויי HOT, YES ואלה שצופים בלווין באל ג'זיריה ואל מנאר.
 

THE WIZARD 55

New member
אני בהלם, גם בקיבוץ גלויות בחיפה

יהודים וערבים חיים שם שנים יחד, למרות שהאנשים שהפגינו אז עם דגלי סוריה במושבה הגרמנית גם הגיעו מחליסה. צריך להפסיק את זה בכל דרך התדרדרות אלימה. ועל זה אני אומרת : הם מבשלים את הדייסה וכל הערבים אוכלים אותה.
 
למעלה