"ככה יעשו לאיש שהרכבת לא רוצה ביקרו

מצב
הנושא נעול.
נכון להיום עובדים אבל עם התקציב

מה הקפיאו?
העבודות נמשכות על חלק מהפרוייקטים. כבר הסברתי לך שתוכנית החומש לא עשויה מקשה אחת!
נכון להיום עובדים אבל עם התקציב
של השנה (עוד לפני שידעו שיצתרכו להוסיף כמה מיליארדים) בשנה הבאה זה כבר משהו אחר !!! כניראה סבר פלוצקר יתכוון שמשנה הבאה התוכנית תוקפא עד שיתבררו העניינים .
 
טוב נראה לך באמת גם ששנה הבאה

נכון להיום עובדים אבל עם התקציב
של השנה (עוד לפני שידעו שיצתרכו להוסיף כמה מיליארדים) בשנה הבאה זה כבר משהו אחר !!! כניראה סבר פלוצקר יתכוון שמשנה הבאה התוכנית תוקפא עד שיתבררו העניינים .
טוב נראה לך באמת גם ששנה הבאה
שהולכת להיות שנת בחירות מישהו יעיז לגעת ברכבת עוד גם שרואים שזה שיפר מהותית את קירוב הפריפריה רואים שיש ביקוש עולה לרכבת אני לא מאמין שיעשו מעשה אווילי כזה ויעצרו את הפיתוח...
 
לא יודע אבל נאמר כבר שהקפיאו את

טוב נראה לך באמת גם ששנה הבאה
שהולכת להיות שנת בחירות מישהו יעיז לגעת ברכבת עוד גם שרואים שזה שיפר מהותית את קירוב הפריפריה רואים שיש ביקוש עולה לרכבת אני לא מאמין שיעשו מעשה אווילי כזה ויעצרו את הפיתוח...
לא יודע אבל נאמר כבר שהקפיאו את
קו העמק , והקו לכרמיאל .
 

mucool2

New member
אתה חוזר על עצמך

לא יודע אבל נאמר כבר שהקפיאו את
קו העמק , והקו לכרמיאל .
אתה חוזר על עצמך
הקווים שציינת הם לא כל תכנית החומש. עם כל הכבוד, ובניגוד למה שאתה חושב, הם אפילו לא החשובים ביותר. התגלו חריגות (לכאורה) בעלות לעומת ההערכות ועד שתתברר התמונה בודקים איפה אפשר לקצץ. זה הכול. זה ממש לא הסוף של תכנית החומש, והפיתוח המואץ עדיין נמשך במקומות רבים.
 
אוקיי שלחתי אימייל לרכבת ישראל

לא יודע אבל נאמר כבר שהקפיאו את
קו העמק , והקו לכרמיאל .
אוקיי שלחתי אימייל לרכבת ישראל
ושאלתי אותם לגבי הראליות של תוכנית החומש הנוכחית והם אמרו ריאלית מאד וכל הפרוייקטים יתבצעו ללא יוצא מן הכלל הבעייה עם התקציבים כנראה תיפטר אבל כרגע לא דנים בשום הקפאה של שום תוכנית
 

בועז ל

New member
תכנית החומש תיקרא תכנית העשור

אוקיי שלחתי אימייל לרכבת ישראל
ושאלתי אותם לגבי הראליות של תוכנית החומש הנוכחית והם אמרו ריאלית מאד וכל הפרוייקטים יתבצעו ללא יוצא מן הכלל הבעייה עם התקציבים כנראה תיפטר אבל כרגע לא דנים בשום הקפאה של שום תוכנית
תכנית החומש תיקרא תכנית העשור
ואז מועדי הביצוע והתקציבים יסתנכרנו והכל יבוא על מקומו. פרט כמובן לA1 אשר עליו נכתבו מילות השיר "שלא יגמר לעולם"
ורכבת העמק
 

mucool2

New member
מה שאני אוהב אצלך

תכנית החומש תיקרא תכנית העשור
ואז מועדי הביצוע והתקציבים יסתנכרנו והכל יבוא על מקומו. פרט כמובן לA1 אשר עליו נכתבו מילות השיר "שלא יגמר לעולם"
ורכבת העמק
מה שאני אוהב אצלך
זה שאתה מכסה את עצמך מכל הכיוונים. אם A1 ייסלל בזמן, כולם ישכחו לך את זה, ואם לא אז תגיד "אמרתי לכם". אין יותר טוב מזה!
 

בועז ל

New member
שלילי קטלני !

מה שאני אוהב אצלך
זה שאתה מכסה את עצמך מכל הכיוונים. אם A1 ייסלל בזמן, כולם ישכחו לך את זה, ואם לא אז תגיד "אמרתי לכם". אין יותר טוב מזה!
שלילי קטלני !
A1 לא יסלל בזמן ואני מוכן לבלוע קובע פלדה אם זה יקרה. גם אתה יודע היטב שאין שום סיכוי בעולם לכך שכן הקו כבר דחוי בשנה ועוד היד נטויה. אתה מוזמן לשמור הודעה זו עד לסיום הקו והציגה בזמן המתאים. אני מצידי אהיה הראשון לברך ולעלוץ על סיום הקו בזמן. אני מודה לך על כך שאתה אוהב אצלי משהו.
 

mucool2

New member
סליחה, לא הייתי ברור

שלילי קטלני !
A1 לא יסלל בזמן ואני מוכן לבלוע קובע פלדה אם זה יקרה. גם אתה יודע היטב שאין שום סיכוי בעולם לכך שכן הקו כבר דחוי בשנה ועוד היד נטויה. אתה מוזמן לשמור הודעה זו עד לסיום הקו והציגה בזמן המתאים. אני מצידי אהיה הראשון לברך ולעלוץ על סיום הקו בזמן. אני מודה לך על כך שאתה אוהב אצלי משהו.
סליחה, לא הייתי ברור
אתה כתבת "שלא יגמר לעולם". ברור ש"בזמן" זה דבר יחסי, ולפרוייקטים מסובכים קשה יותר לחזות לוח זמנים מדוייק. ברור גם שלא יסיימו את הקו ב-2008, כפי ששר התחבורה הקודם דרש, ואולי גם לא ב-2009. אבל ממך לא שמעתי שום הערכה מתי הקו כן ייפתח, רק לגלוג. אז אני שואל אותך ברצינות - לא מבקש תאריך מדויק, רק טווח שנים - מתי להערכתך ייפתח הקו, אם בכלל?
 

בועז ל

New member
בעניין A1 תמיד הייתי ברור.

סליחה, לא הייתי ברור
אתה כתבת "שלא יגמר לעולם". ברור ש"בזמן" זה דבר יחסי, ולפרוייקטים מסובכים קשה יותר לחזות לוח זמנים מדוייק. ברור גם שלא יסיימו את הקו ב-2008, כפי ששר התחבורה הקודם דרש, ואולי גם לא ב-2009. אבל ממך לא שמעתי שום הערכה מתי הקו כן ייפתח, רק לגלוג. אז אני שואל אותך ברצינות - לא מבקש תאריך מדויק, רק טווח שנים - מתי להערכתך ייפתח הקו, אם בכלל?
בעניין A1 תמיד הייתי ברור.
1. "שלא יגמר לעולם" נכתב בהומור ואפילו הוספתי סמיילי להדגשת ההומור. ברור שאני סבור שהקו יסתיים אי פעם. 2.אני האחרון בפורום שיפנה חברים לארכיון, אבל כתבתי במספר פעמים כי איני שולל את האפשרות (הדי קלושה) שהקו ייפול או יעבור שינויי תואי בשל בעייות חריגה מתקציב או בשל בעיות פוליטיות הצפויות בהמשך דרכו לביצוע. 3.מאחר ואני מעריך וסבור ש A1 הינו פרוייקט מורכב יותר מנתב"ג 2000 בשקלול כולל, כך גם העיכוב שייגרם בהגשת הפרויקט המוגמר. הערכתי כרגע והיא בהחלט יכולה להשתנות עומדת על ביצוע משוער בין 2012 -2014 . 4. אני חייב לטוס לעבודה. נו טוב, הפרולטריון חייב לעבוד. כשאחזור אוסיף מספר הבהרות לתגובתי.
 

mucool2

New member
../images/Emo51.gif סוף סוף!

בעניין A1 תמיד הייתי ברור.
1. "שלא יגמר לעולם" נכתב בהומור ואפילו הוספתי סמיילי להדגשת ההומור. ברור שאני סבור שהקו יסתיים אי פעם. 2.אני האחרון בפורום שיפנה חברים לארכיון, אבל כתבתי במספר פעמים כי איני שולל את האפשרות (הדי קלושה) שהקו ייפול או יעבור שינויי תואי בשל בעייות חריגה מתקציב או בשל בעיות פוליטיות הצפויות בהמשך דרכו לביצוע. 3.מאחר ואני מעריך וסבור ש A1 הינו פרוייקט מורכב יותר מנתב"ג 2000 בשקלול כולל, כך גם העיכוב שייגרם בהגשת הפרויקט המוגמר. הערכתי כרגע והיא בהחלט יכולה להשתנות עומדת על ביצוע משוער בין 2012 -2014 . 4. אני חייב לטוס לעבודה. נו טוב, הפרולטריון חייב לעבוד. כשאחזור אוסיף מספר הבהרות לתגובתי.
סוף סוף!
1. גם התגובה שלי ("מה שאני אוהב אצלך...") נכתבה בהומור. ברור שאין שום דבר לאהוב אצלך.
2. אני זוכר פחות-או-יותר מה כתבת בעבר, ולכן שאלתי אותך מה ששאלתי. לדעתי החשיבות הגדולה של הקו (שכל הגורמים מכירים בה) ועצם זה שכבר יצאו מכרזים ומתחילים לעבוד על חלקים ממנו הם סיבה לאופטימיות. 3. לדעתי הפרויקט יסתיים קודם (בסביבות 2010). מורכבות הפרוייקט היא לא הפרמטר היחיד להערכת עמידה בלוח זמנים. נתב"ג 2000 התעכב גם בגלל סיבות שלא קשורות למורכבותו (קבלן שפשט את הרגל), ואני מאוד מקווה שלא יהיו בעיות כאלה בפרויקט A1 (שים לב לתנאי המכרז. הם מאוד מחמירים בעניין הנסיון של הקבלן מחו"ל). אגב, גם ההערכה שלי יכולה להשתנות... 4. מחכה בקוצר רוח...
 

בועז ל

New member
../images/Emo92.gif חזרתי.

סוף סוף!
1. גם התגובה שלי ("מה שאני אוהב אצלך...") נכתבה בהומור. ברור שאין שום דבר לאהוב אצלך.
2. אני זוכר פחות-או-יותר מה כתבת בעבר, ולכן שאלתי אותך מה ששאלתי. לדעתי החשיבות הגדולה של הקו (שכל הגורמים מכירים בה) ועצם זה שכבר יצאו מכרזים ומתחילים לעבוד על חלקים ממנו הם סיבה לאופטימיות. 3. לדעתי הפרויקט יסתיים קודם (בסביבות 2010). מורכבות הפרוייקט היא לא הפרמטר היחיד להערכת עמידה בלוח זמנים. נתב"ג 2000 התעכב גם בגלל סיבות שלא קשורות למורכבותו (קבלן שפשט את הרגל), ואני מאוד מקווה שלא יהיו בעיות כאלה בפרויקט A1 (שים לב לתנאי המכרז. הם מאוד מחמירים בעניין הנסיון של הקבלן מחו"ל). אגב, גם ההערכה שלי יכולה להשתנות... 4. מחכה בקוצר רוח...
חזרתי.
1א.אם היית משתתף בדלפק ההימורים הבלתי חוקי שלי ושל שבי הגדול לא היית צריך לשאול אותי שאלה זו ואינשאללה שיישרף הארכיון
1ב. גם אני משתגע עליך
2. תחילת העבודות היא אכן סיבה לאופטימיות ואני מייחל לפתיחה מוקדמת ככל האפשר של הקו. 3.נכון ,אני זוכר את פשיטת הרגל של החברה הטורקית שגרמה לעיכוב בן כשנה בעבודות הנתב"ג. אתה ירושלמי עמית נכון? אז אתה לבטח זוכר את מנהרת הק"מ הבודד של מעלה אדומים וכמה זמן היא ארכה. גם שם השתתף קבלן מחו"ל. ההקבלה אולי אינה מושלמת אבל נותנת אמת מידה כלשהי. וכן, כמות המוקשים הפוטנציאלית ב A1 היא עצומה לבטח יותר מנתב"ג 2000 : קו ירוק, ירוקים, קברים מעצבנים, תחנת מבשרת כן או לא, חריגה תקציבית ומה לא, אבל זאת אתה יודע לבטח טוב ממני. 4. אם אקבל הערכתך 2010 (הלוואי), אזי בחשבון מצטבר בירתנו האהובה תהיה ללא חיבור רכבתי ראוי כ 12 שנה. מאחר ודעתי על הקו למלחה ידועה לך, זו הסיבה לכך שתמכתי בהקמת חלופה G מיידית במקום חלופה S ובמקביל להקמת A1 החשוב. כמובןשאם אין A1 ו G מתאפשרים בו זמנית (ולדעתי דוקא כן) אזי חלופה G עדיפה בעיניי. 5.נחיה ונראה.
 

wakshlak

New member
תגובות לבעיות שהצגת...

חזרתי.
1א.אם היית משתתף בדלפק ההימורים הבלתי חוקי שלי ושל שבי הגדול לא היית צריך לשאול אותי שאלה זו ואינשאללה שיישרף הארכיון
1ב. גם אני משתגע עליך
2. תחילת העבודות היא אכן סיבה לאופטימיות ואני מייחל לפתיחה מוקדמת ככל האפשר של הקו. 3.נכון ,אני זוכר את פשיטת הרגל של החברה הטורקית שגרמה לעיכוב בן כשנה בעבודות הנתב"ג. אתה ירושלמי עמית נכון? אז אתה לבטח זוכר את מנהרת הק"מ הבודד של מעלה אדומים וכמה זמן היא ארכה. גם שם השתתף קבלן מחו"ל. ההקבלה אולי אינה מושלמת אבל נותנת אמת מידה כלשהי. וכן, כמות המוקשים הפוטנציאלית ב A1 היא עצומה לבטח יותר מנתב"ג 2000 : קו ירוק, ירוקים, קברים מעצבנים, תחנת מבשרת כן או לא, חריגה תקציבית ומה לא, אבל זאת אתה יודע לבטח טוב ממני. 4. אם אקבל הערכתך 2010 (הלוואי), אזי בחשבון מצטבר בירתנו האהובה תהיה ללא חיבור רכבתי ראוי כ 12 שנה. מאחר ודעתי על הקו למלחה ידועה לך, זו הסיבה לכך שתמכתי בהקמת חלופה G מיידית במקום חלופה S ובמקביל להקמת A1 החשוב. כמובןשאם אין A1 ו G מתאפשרים בו זמנית (ולדעתי דוקא כן) אזי חלופה G עדיפה בעיניי. 5.נחיה ונראה.
תגובות לבעיות שהצגת...
אתה יכול להוריד את תחנת מבשרת... הסיכוי שהוא יבנה הוא נמוך מאד... וגם מודים בזה במועצה עצמה. לגבי הקו הירוק - זה כבר אושר ע"י היועץ המשפטי לממשלה, אך בהחלט יתכן שהוא יעבור בעיות נוספות בנושא. בעיות קשות וזאת שאלה לא פתורה עדיין. הירוקים כבר התנגדו למשהו אחד בתוכנית וזכו - מנהרת שירות ובטיחון שהייתה אמורה להיות מעט מערבית למבשרת ציון. אני מניח שאם היו להם תלונות נוספות הם היו כבר מעלים אותם כפי שכבר עשו על הנקודה הזאת. בסופו של דבר גם הירוקים בעד הרכבת הזאת ומבינים את היתרון שלה על כלי רכב פרטיים. יש כבר תוכניות כלליות לתוואי ולא הייתה התנגדות שאני מכיר לגביו ואני לא חושב שהם מחכים לרגע האחרון. לגבי הקברים - באמת שאף אחד לא יכול לדעת. היתרון הוא שרוב התוואי יהיה במנהרות או גשרים אז אין סיכוי עצום לפגוש בקברים עשרות מטרים מתחת לאדמה. חריגה תקציבית? אני חושב שזאת לא שאלה. זאת תהייה עובדה. כמה פרוייקטים בארץ כבר נבנו בלי חריגות תקציביות? האמת היא שאני לא בטוח שזה זה, אבל בכביש ירושלים תל אביב אחרי בן שמן (לכיוון ירושלים) יש בנייה מאד גדולה, לא רק על התוואי למודיעין, אלא גם הרבה אחרי זה צמוד לתוואי ירושלים, כולל בניית גשר מקביל לכביש (ראיתי שם המון טרקטורים אתמול גם בהמשך הדרך), האם זה כבר יישור השטח לתוואי לירושלים?
 

mucool2

New member
חזרתי לזמן קצר,

חזרתי.
1א.אם היית משתתף בדלפק ההימורים הבלתי חוקי שלי ושל שבי הגדול לא היית צריך לשאול אותי שאלה זו ואינשאללה שיישרף הארכיון
1ב. גם אני משתגע עליך
2. תחילת העבודות היא אכן סיבה לאופטימיות ואני מייחל לפתיחה מוקדמת ככל האפשר של הקו. 3.נכון ,אני זוכר את פשיטת הרגל של החברה הטורקית שגרמה לעיכוב בן כשנה בעבודות הנתב"ג. אתה ירושלמי עמית נכון? אז אתה לבטח זוכר את מנהרת הק"מ הבודד של מעלה אדומים וכמה זמן היא ארכה. גם שם השתתף קבלן מחו"ל. ההקבלה אולי אינה מושלמת אבל נותנת אמת מידה כלשהי. וכן, כמות המוקשים הפוטנציאלית ב A1 היא עצומה לבטח יותר מנתב"ג 2000 : קו ירוק, ירוקים, קברים מעצבנים, תחנת מבשרת כן או לא, חריגה תקציבית ומה לא, אבל זאת אתה יודע לבטח טוב ממני. 4. אם אקבל הערכתך 2010 (הלוואי), אזי בחשבון מצטבר בירתנו האהובה תהיה ללא חיבור רכבתי ראוי כ 12 שנה. מאחר ודעתי על הקו למלחה ידועה לך, זו הסיבה לכך שתמכתי בהקמת חלופה G מיידית במקום חלופה S ובמקביל להקמת A1 החשוב. כמובןשאם אין A1 ו G מתאפשרים בו זמנית (ולדעתי דוקא כן) אזי חלופה G עדיפה בעיניי. 5.נחיה ונראה.
חזרתי לזמן קצר,
והנה תגובותיי: 1ב. חולה עליך בועז! 2. אמן ואמן! 3. ירושלמי מלידה. לא לגמרי בטוח אם פשיטת הרגל של הקבלן הטורקי עיכבה את נתב"ג 2000 בשנה או ביותר משנה. זו לא היתה הבעיה היחידה. יעד הפתיחה שהוצב (שנת 2000) היה לא מציאותי מלכתחילה. בחירת השם "נתב"ג 2000" היתה לפיכך טעות טקטית. אתה מביא דוגמה אחת נוספת - מנהרת מעלה אדומים, שגם כן התעכב (ולא משנה כרגע למה). אני לא אומר שפרויקטים לא מתעכבים, אבל לצפות לכך מראש כעין גזירת גורל זו פסימיות-יתר. יש גם פרויקטים שהסתיימו בזמן - כביש בגין(כולל המנהרות!!!), כביש חוצה ישראל, איילון דרום, וגם כמה פרויקטים רכבתיים (הקו הישן לירושלים לא ביניהם). משום מה אתה לא מחשיב אותם בסטטיסטיקה שלך. בעניין הקשיים הצפויים, wakshlak כבר ענה לך ואין לי מה להוסיף, רק לסכם: אין קברים בעומק עשרות מטרים, תחנת מבשרת לא תיבנה, והירוקים לא הביעו התנגדות עקרונית לתוואי כך שאין סיבה שישנו את דעתם פתאום. 4. חיבור רכבתי ראוי לא קיים כבר הרבה יותר מ-12 שנה! למה שהיה עד שנת 98' (רכבת אחת ליום בכל כיוון, שעתיים נסיעה) אתה קורא ראוי?? למעשה מאז שנות ה-70 (כשכביש ירושלים-תל אביב הפך לכביש מהיר/רב נתיבי), ואפילו קודם, החיבור הרכבתי לירושלים הפך פחות ופחות רלוונטי, עד שהתנוון לחלוטין בשנות ה-80 ומת סופית בשנת 98'. אפשר לומר שכבר 40 שנה אין לירושלים חיבור רכבתי ראוי. הוויכוח על חלופה A1 מול G כבר מזמן לא אקטואלי. חלופה G כשלעצמה אינה עדיפה בכל מקרה, לא מבחינת זמן הנסיעה ולא מבחינת מיקום התחנה. גם אני בעד קו רכבת מהיר בין ירושלים לבית שמש, אבל סדר העדיפויות שנקבע (בצדק) הוא אחר. חיבור למרכז, ומשם לשאר חלקי הארץ, חשוב יותר. ואם כבר מדברים על קשיים בלתי-צפויים, דווקא לתוואי G הירוקים כן התנגדו. 5.
 

בועז ל

New member
קצר ולעניין.

חזרתי לזמן קצר,
והנה תגובותיי: 1ב. חולה עליך בועז! 2. אמן ואמן! 3. ירושלמי מלידה. לא לגמרי בטוח אם פשיטת הרגל של הקבלן הטורקי עיכבה את נתב"ג 2000 בשנה או ביותר משנה. זו לא היתה הבעיה היחידה. יעד הפתיחה שהוצב (שנת 2000) היה לא מציאותי מלכתחילה. בחירת השם "נתב"ג 2000" היתה לפיכך טעות טקטית. אתה מביא דוגמה אחת נוספת - מנהרת מעלה אדומים, שגם כן התעכב (ולא משנה כרגע למה). אני לא אומר שפרויקטים לא מתעכבים, אבל לצפות לכך מראש כעין גזירת גורל זו פסימיות-יתר. יש גם פרויקטים שהסתיימו בזמן - כביש בגין(כולל המנהרות!!!), כביש חוצה ישראל, איילון דרום, וגם כמה פרויקטים רכבתיים (הקו הישן לירושלים לא ביניהם). משום מה אתה לא מחשיב אותם בסטטיסטיקה שלך. בעניין הקשיים הצפויים, wakshlak כבר ענה לך ואין לי מה להוסיף, רק לסכם: אין קברים בעומק עשרות מטרים, תחנת מבשרת לא תיבנה, והירוקים לא הביעו התנגדות עקרונית לתוואי כך שאין סיבה שישנו את דעתם פתאום. 4. חיבור רכבתי ראוי לא קיים כבר הרבה יותר מ-12 שנה! למה שהיה עד שנת 98' (רכבת אחת ליום בכל כיוון, שעתיים נסיעה) אתה קורא ראוי?? למעשה מאז שנות ה-70 (כשכביש ירושלים-תל אביב הפך לכביש מהיר/רב נתיבי), ואפילו קודם, החיבור הרכבתי לירושלים הפך פחות ופחות רלוונטי, עד שהתנוון לחלוטין בשנות ה-80 ומת סופית בשנת 98'. אפשר לומר שכבר 40 שנה אין לירושלים חיבור רכבתי ראוי. הוויכוח על חלופה A1 מול G כבר מזמן לא אקטואלי. חלופה G כשלעצמה אינה עדיפה בכל מקרה, לא מבחינת זמן הנסיעה ולא מבחינת מיקום התחנה. גם אני בעד קו רכבת מהיר בין ירושלים לבית שמש, אבל סדר העדיפויות שנקבע (בצדק) הוא אחר. חיבור למרכז, ומשם לשאר חלקי הארץ, חשוב יותר. ואם כבר מדברים על קשיים בלתי-צפויים, דווקא לתוואי G הירוקים כן התנגדו. 5.
קצר ולעניין.
1. תודה, נדבקתי. 2 . כנ"ל. 3.הקבלן הטורקי בנתב"ג אכן = שנה עיכוב.ידוע לי גם על בעיות נוספות בנתב"ג. הסטטיסטיקה שלי כוללת גם פרוייקטים מוצלחים. לגבי אלה ישנן נסיבות פוליטיות שאיני רוצה לדון בהן בפורום זה. לצפות ל עיכובים ב A1 אינו מעיד על גישה פאטליסטית , אלא נובע מהתבוננות מפוכחת ומניסיון מה גם שהפרוייקט כבר מעוכב בשנה. יש לי כבר CASE בעניין!. לגבי הקברים: הלוואי! רק זה עוד חסר לנו...בכל אופן נחוצה חוות דעת ארכיאולוגית. 4. 12 שנה הינו פרק הזמן מ 98' ועד 2010 עפ"י הערכתך. אני מקבל את קביעתך בת 40 השנה. חלופה G אכן אינה רלוונטית עוד ובאה אך ורק ע"מ להבהיר את עמדתי טרם התחלת העבודות על חלופה S. 5 .אחלה.
 

mucool2

New member
מילת המפתח:

קצר ולעניין.
1. תודה, נדבקתי. 2 . כנ"ל. 3.הקבלן הטורקי בנתב"ג אכן = שנה עיכוב.ידוע לי גם על בעיות נוספות בנתב"ג. הסטטיסטיקה שלי כוללת גם פרוייקטים מוצלחים. לגבי אלה ישנן נסיבות פוליטיות שאיני רוצה לדון בהן בפורום זה. לצפות ל עיכובים ב A1 אינו מעיד על גישה פאטליסטית , אלא נובע מהתבוננות מפוכחת ומניסיון מה גם שהפרוייקט כבר מעוכב בשנה. יש לי כבר CASE בעניין!. לגבי הקברים: הלוואי! רק זה עוד חסר לנו...בכל אופן נחוצה חוות דעת ארכיאולוגית. 4. 12 שנה הינו פרק הזמן מ 98' ועד 2010 עפ"י הערכתך. אני מקבל את קביעתך בת 40 השנה. חלופה G אכן אינה רלוונטית עוד ובאה אך ורק ע"מ להבהיר את עמדתי טרם התחלת העבודות על חלופה S. 5 .אחלה.
מילת המפתח:
נסיבות פוליטיות (ואני מניח שהתכוונת לכביש בגין). לדעתי הקו מספיק חשוב פוליטית, ואולי זה מה שיביא אותו לסיום מהיר יחסית.
 

צחקן

New member
נסיבות פולטיות ../images/Emo128.gif

מילת המפתח:
נסיבות פוליטיות (ואני מניח שהתכוונת לכביש בגין). לדעתי הקו מספיק חשוב פוליטית, ואולי זה מה שיביא אותו לסיום מהיר יחסית.
נסיבות פולטיות

ב"ה ולמה? ראש- ממשלה שימהר את הקמתת התוואי זה יהיה ראש ממשלה שלפניו שנתיים עד ארבע וחצי, שיוכל לגזור קופון. ראש ממשלה שזה יפתח בקנדציה של הבא אחריו - לא נראה לי שהוא יעשה משהו. ואל תשכח: בנוסף ל"אגודות לזכיות האזרח" והירוקים שימצאו תרוצים למינהם ויפנו לבג"ץ כל שני וחמישי/שישי,יש גם חכי"ם ערבים, מר"צ, ושאר כאלו שיתנגדו שהקו יעבור מעבר לקו הירוק. אני גם בעד רכבת לאריאל (אפשר גם לסיע בה פועלים כשיהיה שלום) היא כבר עיר ולדעתי יש לה פוטנציאל אדיר כיוון שיש לה לאן להתרחב, וכמובן - יוכלו להעביר בטון ברכבת (קרון גנרטורים שיסובב אותו?) כי |יש שם מפעל.
 

mucool2

New member
כבר עברנו את זה...

נסיבות פולטיות

ב"ה ולמה? ראש- ממשלה שימהר את הקמתת התוואי זה יהיה ראש ממשלה שלפניו שנתיים עד ארבע וחצי, שיוכל לגזור קופון. ראש ממשלה שזה יפתח בקנדציה של הבא אחריו - לא נראה לי שהוא יעשה משהו. ואל תשכח: בנוסף ל"אגודות לזכיות האזרח" והירוקים שימצאו תרוצים למינהם ויפנו לבג"ץ כל שני וחמישי/שישי,יש גם חכי"ם ערבים, מר"צ, ושאר כאלו שיתנגדו שהקו יעבור מעבר לקו הירוק. אני גם בעד רכבת לאריאל (אפשר גם לסיע בה פועלים כשיהיה שלום) היא כבר עיר ולדעתי יש לה פוטנציאל אדיר כיוון שיש לה לאן להתרחב, וכמובן - יוכלו להעביר בטון ברכבת (קרון גנרטורים שיסובב אותו?) כי |יש שם מפעל.
כבר עברנו את זה...
לא כל השיקולים הם קצרי-טווח עד לסוף הקדנציה (ולא שאין כאלה), ביחוד כשיש תוכניות קיימות. אף פוליטיקאי לא ירצה להיות זה שבתקופתו יהיו עיכובים בפרויקט חשוב כזה. עניין הקו הירוק כבר עיכב את הקו, והיועץ המשפי כבר החליט. לא נראה לי שיהיו עוד עיכובים בגלל זה. אריאל עיר קטנה מאוד (זאת אפילו לא ההתנחלות הגדולה ביותר). קודם שיסללו מסילות רכבת לנצרת, טבריה ואילת, ואז נדבר.
 

wakshlak

New member
באמת? לא הכי גדולה?

כבר עברנו את זה...
לא כל השיקולים הם קצרי-טווח עד לסוף הקדנציה (ולא שאין כאלה), ביחוד כשיש תוכניות קיימות. אף פוליטיקאי לא ירצה להיות זה שבתקופתו יהיו עיכובים בפרויקט חשוב כזה. עניין הקו הירוק כבר עיכב את הקו, והיועץ המשפי כבר החליט. לא נראה לי שיהיו עוד עיכובים בגלל זה. אריאל עיר קטנה מאוד (זאת אפילו לא ההתנחלות הגדולה ביותר). קודם שיסללו מסילות רכבת לנצרת, טבריה ואילת, ואז נדבר.
באמת? לא הכי גדולה?
אז מי הכי גדולה? מעלה אדומים יהיה הניחוש הבא שלי....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה