ככה הורגים את ההיפ הופ

kodman

New member
גם אני חושב ככה

אבל עוד לא רשמתי כלום כי לא שמעתי מספיק. מה שכמעט דחף אותי לרשום אלו ה 2 כוכבים ש allmusic נתנו לאלבום, אבל עדיין החזקתי את עצמי - במיוחד לאחר שהם נתנו ציון גבוה ל The W שמבחינתי לא אלבום כל כך מעניין. לא נורא, בקרוב אלבום לביסטי
kodman
 

BeNoo

New member
מה אתה רומז בנוגע לאלבום של הביסטי?

עוד משהו בקשר לגסיסה של ההיפ הופ, עד לא מזמן חשבתי שלודה עוד יהיה אחד הגדולים, אבל הוא ממשיך לכתוב על Bitches & Ho's, והמפיקים שלו מעפנים אחד אחד, אבל עדיין הפלואו שלו ענק, ואני מקווה שמתישהו הוא יקליט אלבום עם מפיקים מכובדים ולא מהזבלה שמסתובב שם בחוץ..
 

M O N S T E R

New member
לירון מה ניסגר איתך ........

גוסס,מת מה עשיתה מאלבום אחד ...... המאף הוא אומן מינסטרים וככה כבר הרבה זמן הוא נשמע אז הוא הוציא אלבום בנוני אז מה זה לא משקף את כול אומני ההיפ הופ ........ ומה זה השטות שמי ששומע רק היפ הופ לא מסוגל להוציא מוצר אכותי [תשמע את האלבום הראשון של ביגי ] להביט על חלק קטן של משהו הרבה יותר גדול ולהסיק ממנו מסקנה זה שיטחי היתי מצפה את זה מהכתבות בוואלה או נענע לא ממך יש מספיק כשרונות בתרבות הזאת אז לקחת נשימה ארוכה לשתות הרבה מיים קרים ולשמוע את החדש של PETE ROCK [לא יצא לי עדיין לשמוע אבל הוא קיבל ביקורות טובות ועל אכות מיותר לדבר ......] יוסי
 
את האלבום הראשון של ביגי

הפיק פאף דדי. הוא גדל בשכונה מעורבת והעיד בהמון ראיונות שהוא דווקא לא גדל רק על מוסיקה שחורה ושהוא לא שומע רק היפ הופ בזמנו הפנוי. אני לא אמרתי שההיפ הופ מת, ממש לא, אאוטקסט והרוטס והביסטי ורבים אחרים כמו סי-לו (אפילו אנשים כמו קנייה ווסט-בזכות הליריקס המשעשעים שלו)ממשיכים לקיים אותו בכבוד. לצערי, וזה נאמר מאהבה למה שמת' עשה בעברו, הוא הפך להיות מאותם האנשים שמרחיקים את הסקרנות מההיפ הופ ולא ממשיכים לחפש את העתיד של הסגנון.
 

zeusofurim

New member
מיועד שוב לפה גדול.....

הרבה פקה פקה בצורה מסוגננת.... יפה אז ככה.... יש צדק במה שאתה אומר, לא אתה היחיד שכתב את זה, מת'וד מן איכזב... קראת בכמה אתרי אינטרנט מכובדים שגם אומרים שאחרי כל כך הרבה זמן, זה לא היה צפוי שהדיסק לא יספק את הציפיות של אותם מבקרים משועממים ומוצצי דם, שמצפים לזהב ומקבלים קש....כל מה שהם חושבים זה איך להוציא את המיץ, לומדים לחפש את הטעויות... איפה הוא השתעל, איפה הוא לא חייך, איפה הוא דיבר לא טוב... רדו מהעץ... אחרי שש שנים זה מה שיש למת' להגיד... הוא לא רוצה לרצות אותכם המבקרים הוא לא יחפש וינבור בשביל שאתם לא תכתבו משהו לא בסדר עליו.... הוא עשה מוזיקה.... ועם היא יצאה ככה אז ככה היא יצאה...זה מי שהוא עכשיו... שש שנים עברו, אדם משתנה כל יום... אל תצפו שאמינם ישיר על אותם דברים עוד שש שנים....מת' נתן דיסק לא רע...לא טוב אבל גם לא רע... היו לו שירים לאוהבי האולד סקול... עם כל מיני חברים מהעבר... הוא נתן שירים מצוינים עם MISSY LUDA & BUSTA השיר שלו עם סנופ ורד היה פחות טוב, אבל גם שיר...אוהבי מת'וד יאהבו אותו לא משנה מה... כל מילה שהוא יוציא, תהיה מילה של מת' ככה הוא יזכר...מת' תמיד ישאר מת'... אז המוזיקה שלו פחות מפתיעה, מרגשת, מדגדגת, אבל מת' תמיד ישאר מת'.... ולחבר מעסק שחור... בחור יקר... מה.... מה.... נסגר איתך חבר? ביריטניה, מחלות, לצרוח לך תזדיין, אתה רוצה לשמוע? תשמע... לא רוצה? אל תשמע... מכאן ועד לך תזדיין? הוא זורק עלייך זין אחי... תגיד לו לך תזדיין כשאתה באולפן שלך... הוא יזרוק לך כמה דולר מהאוסף המכובד של דולרים שלו ויגיד לך... אני פה בעולם לעשות חיים... לצחוק, לזיין, והכי חשוב לעשן.... בוא נומר מהרווחים שהוא יעשה מהדיסק הזה... אתה לא תיראה בחיים שלך...אז אתה תמשיך לשבת על כיסא שממזמן ניקרע, רק אין איך להחליף אותו.... באולפן עם המזגן המקולקל שלך...עם החולצה 20 שקל שלך.... מדבר מדבר מדבר... על כמה מת' התקלקל... והוא יעשה חיים ויצחק לך בפנים...אם כבר אומרים פנים, אתה בחיים לא ראיתה את הפנים שלו או של כל אדם אחר שאתה יורד עליו... וגם לא תיראה.... למה שלא כולנו נהנה ממה שאנחנו עושים, נחיה בשלמות, לא לבקר? תגיד אני לא אהבתי החלטה שלכם... למה להגיע ל"לך תזדיין" "לא איש חכם במיוחד" "כיתה ה"... גבר, רד מהירידות ותדבר לעניין... לא שבויאקה למרות שאני מאוד אוהב את נימי ומקווה שיסלח לי יום אחד על מה שאני הולך לומר, כי מבחינתי הוא תמיד יהיה מספר אחד במדינה...לא שהאלבום השפיעה על סצינת ההיפ הופ הישראלית, והביאה את הדבר המיוחד הזה שאתה אומר שמת' היה צריך להביא... אני ממליץ שמי שמבקר, קודם כל צריך להיות בנאדם שיש מאחוריו תוצאות והוכחות לידע ולעשיה... ואז שילכלך כמה שהוא רוצה.... מאחל לכולם שבת שלום וחלומות פז.... ועם יש לכם מה לעשן... תעשו חיים PEASE....
 

BeNoo

New member
זאוס לך תלמד אנשים אחרים מה שאתה

מנסה ללמד, איך לא הצלחת להעביר פה כלום ותפסיק למחזר מילים
 
מה בדיוק ניסית להגיד?

אפשר תרגום? אני לא מעשן וגם לא מעוניין לעשן את מה שאתה מעשן (והאמת אחי -נראה לי שאתה הפרסומת הטובה ביותר ללמה לא לעשן וויד). מה הקשר שלי לבויאקה? (נראה לי שאתה מתבלבל עם קוואמי קצת....) ויש לי כורסת עור מול המחשב(ולא אולפן-מה יש לי לעשות עם אולפן בכלל???) ומי שיש לו הרבה כסף זה אומר שאסור לבקר אותו? וראיתי את מת' בעבר כשראיינתי אותו(האמת' לא התרגשתי וגם שילמו לי על זה). וחולצת 20 שקל זאת לא בושה, ב250 שחסכתי קניתי מוסיקה . תעשה גם אתה חיים ועם יש לך אז תאשן.
 

llljn

New member
אחי,

אתה צריך אולפן כדי להקליט עם גורי דיסים לעסק שחור!
 

BIGO-G

New member
חחחח ../images/Emo45.gif

אבל האם הכורסת עור שלך מול המחשב נקרעת?
 
גבר, מצד אחד, מעט אמת יש בדבריך..

אבל מצד שני- בהודעה אחת אתה מצליח להגיד משהו ולא לעמוד מאחוריו. אתה בז לביקורת, ומצד שני אתה מבקר באופן גלוי ונוקב את לירון. זאת לא צביעות בעיניך?
 

M O N S T E R

New member
אני יודע התכונתים לטקסטים ....

אגב פאף הוא אלוף במיחזור ביטים של היפ הופ וריכוכם התגובה שלי באה אחרי שכמה פעמיים בפורום הזה הכרזתה על תרבות שלמה שגוססת מתה ומצבים סופניים אחרים העתיד של ההיפ הופ לא נמצא במינסטרים אלה יותר בשוליים אין מאחוריהם את מכונות היח"צנות המשומנות אבל יש הרבה השראה ואהבה לסגנון לכול יסודותיו ..
 
הטקסטים של ביגי בראשון?

אתה בכלל יכול להשוות? כשהאלבום הראשון של ביגי יצא לא היה מישהו שדיבר וסיפר כמותו על החיים. כל הדיבורים של ביג על הדכאון ועל הרצון למות היו מנוגדים ושונים לחלוטין מכל הטקסטים שהיו עד אז בסגנון. וכן, פאף התקלקל בשנים האחרונות, אבל זה קרה לאחר שנים רבות של להיטים שמחים וכיפים שנשענו על סימפולים מצוינים לטעמי. העתיד של ההיפ הופ נמצא במיינסטרים, לשוליים אין מספיק משאבים לקיים תרבות שלמה ויש השראה גם במיינסטרים! (אאוטקסט הם מיינסטרים עם השראה לצורך הטיעון ומיסי גם וג'יי זי היה). השוליים חשובים, לפעמים יוצאים משם דברים מקסימים, אבל אין שוליים ללא מרכז.
 
למעלה