ככה הורגים את ההיפ הופ

ככה הורגים את ההיפ הופ ../images/Emo129.gif

פתגם עתיק אומר שתבשיל עליו עמלו יותר מדי טבחים במשך יותר מדי זמן דינו אחד, לצאת לא טעעים. מת'וד מאן, הראפר הכי מגניב שיצא מהוו- וראפר נפלא בכלל, חיכה 6 שנים מצאת אלבומו האחרון (לא כולל Blackout! שהוציא עם רדמן) על מנת לשחרר לעולם את Tical 0: The Prequel והתוצאה ? 3 האזנות נדרשו על מנת לקבוע, אין נסתר והכל גלוי, מת'וד מאן הוציא אלבום שחולה במגפה שפושה בעולם ההיפ הופ כמו הפה והטלפיים בחוות בריטניה, אלבום משעמם וחסר השראה או חדשנות מינימאלית. מה לעזאזל הוא רוצה האיש השיטתי הזה ? הטקסטים על חיי המין שלו הם אולי משעשעים בהתחלה אבל שהם חוזרים בעוד שיר ובעוד שיר ובעוד שיר בא לך לצרוח "לך תז##ן ותעזוב אותי בשקט". מת'וד הוא לא איש חכם במיוחד או משעשע במיוחד, הוא קרוב יותר ברמתו השכלית לתלמיד כיתה ה' שכנראה נמצא בכיתה הטיפולית. הפלואו של מת'וד, מהטובים בתחום, והסאונד הכל כך מיוחד של קולו לא מצליחים להציל את דליחות המילים. ההפקות של רוב שירי האלבום נשמעות כמו (אחת מ?) אלף הפקות שכבר נשמעו בעבר . באלבום הזה מתגלה הבעיה הגדולה ביותר של ההיפ הופ: אנשים שעושים היפ הופ ושומעים רק היפ הופ כראפרנס ליצירה שלהם הם אלה שבסופו של דבר יהיו אלה שיורידו את הסגנון אל הקבר כשסיבת המוות היא שיעמום וקלישאות יתר. השמועות מספרות שיותר מ350 ביטים הוזמנו עבור האלבום הזה, וזה מה שיצא? כנראה זה מה שקורה שהולכים לחפש חליפה חדשה במחלקת מוצרי חלב בסופר. זה לא שאין באלבום הזה רגעים טובים, יש אחד או שניים כמו ב What's Happenin' עם באסטה או Rodeo שבו מתארח לודקריס (שהוא כל מה שמת'וד מאן היה רוצה להיות אבל לא יכול) ועוד רסיסי רעיונות יפים פזורים פה ושם, אבל התוצאה הכללית היא אלבום היפ הופ סטנדרטי ומשעמם. ממת' אני קיוויתי להרבה הרבה יותר.
 

to shorty

New member
../images/Emo45.gifלא שמעתי תדיסק אבל אני אאמין

לך.....הביקורת די תואמת את כל מה ששמעתי על הדיסק,אני לא מתכוון לשמוע.
 
מה שתיארתי לעצמי...

לגבי לודה... אני די בטוח שכל מה שהוא שומע הוא גם היפ הופ לרוב
 

Rapid נאור

New member
לירון....

אם אתה רוצה משהו שישנה לך את "מצב" ההיפ הופ, או בכל אופן יעזור לך להרגיש כאילו יש עדיין סיבה לשמוע את זה תשמע את Extended Famm - Happy Fuck You Songs אם אתה לא משיג אני אשמח להביא לך את העותק שלי אחרי זה, אתה תרצה עוד להמשיך לשמוע את המוזיקה החסרת טעם הזאת
 

Alpha Blondy

New member
אתה גרופ מורעל של אי.פאם וטונדף !

בכל מקרה אני לא שמעתי את האלבום של מת' ,ואת האמת , לא ציפיתי ממש לאלבום הזה - מת' התחיל לשעמם אותי מזמן . ויקומו ויגידו שהוא ראפר גדול - נכון , ראפר גדול , אבל לא ענק (גדולה של ראפר ענק זה שהוא יודע להשתנות ולא להיות תקוע )
 

Mc Shuf Shuf

New member
נכון מאוד!

באמת אכזבה ציפיתי למשהו יותר מרענן מאשר עוד דיסק. חבל, אולי אלבום הבא הוא יוכל להביא את הכישרון שלו לאלבום יותר חזק.
 

Psycho BuZZ

New member
מת' הוא אחד האמסיז הכי טובים בעולם

חבל על אלבומי הסולו שלו, חוץ מה-Tical המקורי, כמובן.
 

zeusofurim

New member
אוו..... פה גדול, הרבה פקה פקה....

הרבה פקה פקה בצורה מסוגננת.... יפה אז ככה.... יש צדק במה שאתה אומר, לא אתה היחיד שכתב את זה, מת'וד מן איכזב... קראת בכמה אתרי אינטרנט מכובדים שגם אומרים שאחרי כל כך הרבה זמן, זה לא היה צפוי שהדיסק לא יספק את הציפיות של אותם מבקרים משועממים ומוצצי דם, שמצפים לזהב ומקבלים קש....כל מה שהם חושבים זה איך להוציא את המיץ, לומדים לחפש את הטעויות... איפה הוא השתעל, איפה הוא לא חייך, איפה הוא דיבר לא טוב... רדו מהעץ... אחרי שש שנים זה מה שיש למת' להגיד... הוא לא רוצה לרצות אותכם המבקרים הוא לא יחפש וינבור בשביל שאתם לא תכתבו משהו לא בסדר עליו.... הוא עשה מוזיקה.... ועם היא יצאה ככה אז ככה היא יצאה...זה מי שהוא עכשיו... שש שנים עברו, אדם משתנה כל יום... אל תצפו שאמינם ישיר על אותם דברים עוד שש שנים....מת' נתן דיסק לא רע...לא טוב אבל גם לא רע... היו לו שירים לאוהבי האולד סקול... עם כל מיני חברים מהעבר... הוא נתן שירים מצוינים עם MISSY LUDA & BUSTA השיר שלו עם סנופ ורד היה פחות טוב, אבל גם שיר...אוהבי מת'וד יאהבו אותו לא משנה מה... כל מילה שהוא יוציא, תהיה מילה של מת' ככה הוא יזכר...מת' תמיד ישאר מת'... אז המוזיקה שלו פחות מפתיעה, מרגשת, מדגדגת, אבל מת' תמיד ישאר מת'.... ולחבר מעסק שחור... בחור יקר... מה.... מה.... נסגר איתך חבר? ביריטניה, מחלות, לצרוח לך תזדיין, אתה רוצה לשמוע? תשמע... לא רוצה? אל תשמע... מכאן ועד לך תזדיין? הוא זורק עלייך זין אחי... תגיד לו לך תזדיין כשאתה באולפן שלך... הוא יזרוק לך כמה דולר מהאוסף המכובד של דולרים שלו ויגיד לך... אני פה בעולם לעשות חיים... לצחוק, לזיין, והכי חשוב לעשן.... בוא נומר מהרווחים שהוא יעשה מהדיסק הזה... אתה לא תיראה בחיים שלך...אז אתה תמשיך לשבת על כיסא שממזמן ניקרע, רק אין איך להחליף אותו.... באולפן עם המזגן המקולקל שלך...עם החולצה 20 שקל שלך.... מדבר מדבר מדבר... על כמה מת' התקלקל... והוא יעשה חיים ויצחק לך בפנים...אם כבר אומרים פנים, אתה בחיים לא ראיתה את הפנים שלו או של כל אדם אחר שאתה יורד עליו... וגם לא תיראה.... למה שלא כולנו נהנה ממה שאנחנו עושים, נחיה בשלמות, לא לבקר? תגיד אני לא אהבתי החלטה שלכם... למה להגיע ל"לך תזדיין" "לא איש חכם במיוחד" "כיתה ה"... גבר, רד מהירידות ותדבר לעניין... לא שבויאקה למרות שאני מאוד אוהב את נימי ומקווה שיסלח לי יום אחד על מה שאני הולך לומר, כי מבחינתי הוא תמיד יהיה מספר אחד במדינה...לא שהאלבום השפיעה על סצינת ההיפ הופ הישראלית, והביאה את הדבר המיוחד הזה שאתה אומר שמת' היה צריך להביא... אני ממליץ שמי שמבקר, קודם כל צריך להיות בנאדם שיש מאחוריו תוצאות והוכחות לידע ולעשיה... ואז שילכלך כמה שהוא רוצה.... מאחל לכולם שבת שלום וחלומות פז.... ועם יש לכם מה לעשן... תעשו חיים PEASE....
 
../images/Emo6.gifמה אמרת על אמינם?

"אל תצפו מאמינם לשיר על אותם דברים בעוד שש שנים"? על מה אתה מדבר? מ99' כל השירים שלו על אותם דברים בדיוק...
ממש הצחקת אותי
 

ק ר ח

New member
מי אמר סלים שיידי?????????

אמינם בדיסק הראשון אינפיניט שר על דברים שונים מאד מאד מאשר בדיסק עכשיו של די12 או באמינם שואו!!!! ממש לא הצחקת אותי,הוא רק הולך ומשתפר,ט-עעיים "את לירון אני זוכר מהרוקסן היה מזמן,אימני שנת 86 שמענו פאבליק אנמי, מקסימום סופרים כבוד בויאקה קואמי ביפ ביפ ביפ על ה ?-תזונאני??,אוף מילים שנים שומעים אותו דבר,יבש כמו מדבר סהרה,מילים מטומטמות,על אותו ריף בגיטרה,שנים שנים שנים שומעים בדיוק אותו החרא... היפ הופ ישראלי מוריד ת'ניאגרה!! " ק.ר.ח.
 

Silly A

New member
משתפר (?)

לא בטוח. מתבגר זו המילה הנכונה. לדעתי הוא התבגר מתוך מה שהביא אותו למה שהוא. הצד הטוב ביותר באמינם זה הצד שהוא חידש להיפהופ העולמי והיום הוא מנסה להסתיר כמעט בכוח.
 

Psycho BuZZ

New member
עובדה שההפקות שהביא באלבום הסולו

האחרון הן הכי טובות שלו, כלומר משתפר כמפיק. וגם הליריקה והדעות נהיו יותר קיצוניות ויותר מעניינות...
 

עוNר

New member
לירון צודק וחבל... ../images/Emo4.gif

6 שנים הם המון זמן, ומראפר כמו מטהוד מן אפשר לצפות למינימום השקעה ואלבום שנשמע כמו אלבום שאחרי 6 שנות הפסקה. התוצאה היא אלבום בינוני ומטה, שכל האלבומים שיצאו לאחרונה לגוסטפייס, ריקוון וכל השאר מצליחים להתעלות עליו. אין באלבום שום יחודיות, גם מבחינת ההפקות וגם מבחינת הטקסטים, והוא שום דבר חוץ מבינוני. לגבי הבעיה הגדולה ביותר של ההיפ-הופ - אני מסכים לחלוטין, וזה למה כל ה"הדז" הגדולים שאני מכיר, אלו ששמעו המון היפ-הופ ואהבו אותו באמת - כבר מזמן לא שומעים רק היפ-הופ. הבעיה היא קודם כל בהפקות (מתי יבינו ש"ביט" זה לא מספיק - מוזיקה אמיתית דורשת הפקה רצינית והשפעות מעבר להיפ-הופ) ואחר כך בטקסטים (שבמקרה של המיינסטרים - פשוט לא מגיעים לשום מקום, ובמקרה של ההיפ-הופ ה"איכותי" - מנסים ללכת רחוק מדי). האמנים הטובים הולכים ונעלמים - אפילו הבלאק אייד פיז - בהם תליתי תקוות שיהיו ה"טרייב קולד קווסט" הבאים - הפכו להרכב הכי זול בשוק. מה נשאר לנו? קומון? הרוטס? ג'וראסיק פייב? זה לא מספיק לז'אנר שלם.
 

BeNoo

New member
ההיפ הופ מת מזמן בגלל שכל המפיקים

למיניהם רק מחזרים ביטים ומפיקים שירים שהם ממש גרועים, מה גם שאין ראפר צעיר שאפשר לנבא שהוא עוד יהיה אחד הראפרים הטובים אי פעם.. חוץ מאמנים כמו נאס, ג'יי, אאוטקאסט, קנייה ווסט ועוד כמה ההיפ הופ נשאר באותו מקום ולא ימשיך להתפתח.. אף אחד כבר לא בא עם סאונד חדש הכל זה מיחזור אחד ג-ד-ו-ל!
 
למעלה