כיכר דיזנגוף
שלום לכולם , אינ כבר כמה זמן קורא פה בפורום על אספנים שונים , בעיקר אספני בולים. יכול להיות שחלקכם יודעים אבל בכל יום שישי בכיכר דיזנגוף בת"א מתקיים מעין "שוק פשפשים" קטן , עם המון דוכנים. אני גיליתי את זה לפני שבוע והלכתי לראות , ובאמת יש שם כמעט כל מה שאנשים אוספים בד"כ - יש מטבעות , שטרות , בולים , סיכות (רובן מבריה"מ לשעבר) וגם כל מיני חפצים ישנים וחדשים אחרים. הופתעתי לגלות שם אפילו משהו שיתאים לאוסף שלי , בד"כ אין להשיג את זה בארץ ולכן אני נאלץ לקנות לרוב באינטרנט , (אני אוסף מאובנים).לצערי היו שם מעט מאובנים באיכות ממש לא טובה אז לא קניתי אותם... בהחלט מומלץ לכל אספן לבקר שם בהזדמנות , בטוח שיש פה אנשים שימצאו שם משהו מענין לאוסף שלהם.
שלום לכולם , אינ כבר כמה זמן קורא פה בפורום על אספנים שונים , בעיקר אספני בולים. יכול להיות שחלקכם יודעים אבל בכל יום שישי בכיכר דיזנגוף בת"א מתקיים מעין "שוק פשפשים" קטן , עם המון דוכנים. אני גיליתי את זה לפני שבוע והלכתי לראות , ובאמת יש שם כמעט כל מה שאנשים אוספים בד"כ - יש מטבעות , שטרות , בולים , סיכות (רובן מבריה"מ לשעבר) וגם כל מיני חפצים ישנים וחדשים אחרים. הופתעתי לגלות שם אפילו משהו שיתאים לאוסף שלי , בד"כ אין להשיג את זה בארץ ולכן אני נאלץ לקנות לרוב באינטרנט , (אני אוסף מאובנים).לצערי היו שם מעט מאובנים באיכות ממש לא טובה אז לא קניתי אותם... בהחלט מומלץ לכל אספן לבקר שם בהזדמנות , בטוח שיש פה אנשים שימצאו שם משהו מענין לאוסף שלהם.