כיוון שהשירשור לגבי השינוי ב - 1.7

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
ההארכה לעתידים מתבקשת.
אבל עם זאת, הסטת הקו מבן גוריון לפקקים של ביאליק פשוט תהרוס אותו. גם ככה 57 נוסע משם, לא ברור מדוע להסיט לשם גם את 52 המהיר.
52 נוסע כבר שנים לאורך כל בן גוריון, למה
הפריע למישהו שיהיה קו ישיר לאורך הרחוב ?
 
52 נוסע כבר שנים לאורך כל בן גוריון, למה
הפריע למישהו שיהיה קו ישיר לאורך הרחוב ?
כי 57, שעבר בהרצל, יפסיק להיכנס לעתידים.
52 ייכנס במקומו, ויהיה "57 משופר" כי הוא ייכנס לעתידים לאורך כל היום, ולא רק בחלק מהשעות. עוד על 52, 57 וחברים
 

guyweiss

New member
כי 57, שעבר בהרצל, יפסיק להיכנס לעתידים.
52 ייכנס במקומו, ויהיה "57 משופר" כי הוא ייכנס לעתידים לאורך כל היום, ולא רק בחלק מהשעות. עוד על 52, 57 וחברים
אמנם נראה כי ההארכה לעתידים מייעלת את המסלול.
אך לאור הכניסה להרצל/ביאליק נראה כי יעילותו ואמינותו של הקו תיפגם, זאת לאור הפקקים הרבים בשעות הבוקר ואחה"צ ברחובות אלו. אחת המטרות של רה-הארגון (כפי הנראה) הינה ביטול קווים לא תדירים לצד הגדלת תדירות של קווים קיימים (וקווי מזלג), זאת על מנת לאפשר מצב של החלפת אוטובוסים בצורה מהירה ויעילה (2 קווים תדירים לעומת קו 1 ישיר אך לא תדיר). לאור האמור לעיל, ניתן היה להשאיר את הקו על בן גוריון והיוממים אשר גרים במרכז ר"ג (אורדע והאזור) יכולים לנסוע עם 57 עד קניון איילון ולהחליף למגוון הקווים שאמורים לבצע את הקישור הישיר (והמתבקש) קניון איילון-עתידים (דרך ולנברג). מבין קווים אלו ניתן למנות (על פי המידע המוצג בשרשור זה) 22, 52, 75, 76, 142.
 

seffic

New member
52 נוסע כבר שנים לאורך כל בן גוריון, למה
הפריע למישהו שיהיה קו ישיר לאורך הרחוב ?
צודק. המסלול הישיר יותר טוב וגם משרת
אזורים שבהם יש פחות תח"צ. אולי זה ישונה חזרה. לגבי המסלול ההיסטורי דרך ריינס/ גולומב- אני לא מבין למה לא מעבירים את הקו לרח' בן צבי- הרי יש שם יותר יח"ד (ביקושים) וזה ציר יותר רחב שמתאים למכונות גדולות. במיוחד שמתוכנן לעבור קו 23 באותם רחובות שציינתי. האם זה קשור לפוליטיקה? מישהו יודע?
 
צודק. המסלול הישיר יותר טוב וגם משרת
אזורים שבהם יש פחות תח"צ. אולי זה ישונה חזרה. לגבי המסלול ההיסטורי דרך ריינס/ גולומב- אני לא מבין למה לא מעבירים את הקו לרח' בן צבי- הרי יש שם יותר יח"ד (ביקושים) וזה ציר יותר רחב שמתאים למכונות גדולות. במיוחד שמתוכנן לעבור קו 23 באותם רחובות שציינתי. האם זה קשור לפוליטיקה? מישהו יודע?
אני מציע קו סיבובי שיופעל במיניבוסים לכל אורך
בן גוריון בתדירות גבוהה. מבן גוריון פינת ז'בוטינסקי (בצד הדרום מערבי של הצומת) לכל אורך בן גוריון דרומה, יעשה פרסה ויחזור בכיוון השני (צפונה עד ז'בוטינסקי). לקו תהיה דרישה, יש הרבה אנשים שצריכים תחבורה אורכית על הרחוב הזה, ולאחר ביטול 52 לא תהיה! התחבורה ברבי עקביא לא מקבילה לבן גוריון, שלא לדבר על הרחוב המקביל הבא- ביאליק - והמרחק העצום ממנו לבן גוריון
 
אני מציע קו סיבובי שיופעל במיניבוסים לכל אורך
בן גוריון בתדירות גבוהה. מבן גוריון פינת ז'בוטינסקי (בצד הדרום מערבי של הצומת) לכל אורך בן גוריון דרומה, יעשה פרסה ויחזור בכיוון השני (צפונה עד ז'בוטינסקי). לקו תהיה דרישה, יש הרבה אנשים שצריכים תחבורה אורכית על הרחוב הזה, ולאחר ביטול 52 לא תהיה! התחבורה ברבי עקביא לא מקבילה לבן גוריון, שלא לדבר על הרחוב המקביל הבא- ביאליק - והמרחק העצום ממנו לבן גוריון
תיקון: לא ידעתי ש-33,65 יעברו משם
 

cwen

New member
52 נוסע כבר שנים לאורך כל בן גוריון, למה
הפריע למישהו שיהיה קו ישיר לאורך הרחוב ?
כתבתי להם על זה היום דרך האתר
בינתיים לא ענו לי על השאלה הזו, אבל ענו על כמה דברים אחרים ששאלתי אותם. (שום דבר שחדש לפורום הזה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה