כולם מצביעים מיליון פעם במסך הזהב

mor the only

New member
לפחות הם כותבים משהו...

מתי הפעם האחרונה ששחקנים של השיר שלנו כתבו משו בפורום או בקומונה שלהם? יש לשחקנים של טב"ע קומונות שהם כותבים שם בדר"כ ובמיוחד לאורי אומנותי יש קומונה שהוא כותב בה כמעט כל יום אז מה אתם מדברים על "עם השחקנים שנכנסו לשתי שניות וכותבים לכם "תצביעו לי"."
 

mor the only

New member
לפחות אנחנו נכנסים שאומרים משהו...

על השחקנים אתם כל היום מציפים לנו את הפורומים,מקללים את השחקנים שלנו ועוד אין סוף דברים שאתם עושים רק כדי לעצבן! ועכשיו שאנחנו קוראים שקיללו את השחקנים שלנו אסור לנו להגיב? זה כל כך פתטי
 

MYHOT3

New member
אולי מעריצי השיר שלנו באים עליכם

אבל הם עושים את זה בתגובה לדברים שלך עם הסדרה שלהם
 

mor the only

New member
עאלק../images/Emo6.gif

אתם מציפים לנו את הפורומים בהודעות זבל
ובקללות על שחקנים
 
אנחנו? אנחנו?!../images/Emo42.gif

עלי אתם לא יכולים לעבוד. אני הייתי חלק מהפורום החביב שלכם, ולא פעם ולא פעמיים שמעתי מהבנת המקובלות אצלכם [וכן, אצלכם יש מקובלים מקובלות] שנכנסם לפה וקיללתם את הסידרה ואתם מרגישים עם זה מה זה מלכים! אז give me a break תהיי בשקט. תחפשי בפורום שלך, חיפוש מתקדם: תוכן: 'הדיר שלנו' ותמצאי המון המון ביקורות רעות, ולא חייב הדיר שלנו, אפשר גם זמר לך\לח. אז תפסיקו להצטדק, בבקשה..
 
לבנתיים מי שיורד על השחקנים של טב"ע

זה אתם
וכמו שמירוש אמרה תנו לי לינק להודעה שאנחנו יורדים על נינט או על יעל כי אנחנו לעומתכם לא עושים את זה....
אבל נו בחייאת די עם המלחמות האלה, מי שינצח ינצח
 

MYHOT3

New member
הנה כמה שעכשיו חיפשתי

1. קוראים לנו זמר לך אחת אמרה אני לא רוצה שזמר לך יזכו במסך הזהב 2. אפילו המנהלת שלכם בתחרות ואומרת חייבים להוכיח מי הטלנובלה הכי טובה והשיר שלנו גברו עלינו בכדי ללבות את האש 3. שירקן 21 ואומרת אני אקרע אותם אני לא רוצה שהשיר שלנו ינצחו 4. דנה בלום המשולמת היא מהפך זמר לך מקום שני טלנובלה בע"מ מקום 1 5. ספיר לאב טלי השיר שלנו גוברים עלינו במספר קולות ! בעעעעעעעע לא רוצה שהקובבה והחבר הפודל שלה יזכו! ( רן ונינט)
 

mirushi16

New member
../images/Emo108.gif

1.מה רע בזמר לך?אתה רואה פה קללה? 2.ללבות את האש=להצביע,להצביע ועוד פעם להצביע.הבנת הנקרא. 3.היא רוצה שטלנובלה בעמ יזכו...אז? מה רע בזה?o_Oהדעה שלה לא מוצאת חן בעיניך..תבליג.. 4.כמו הפירוש ל3 5.זה באמת גועל נפש...אבל לא כולם דיברו ככה,אז אתה לא יכול להכליל את כל הפורום בדברים שאחת מהגולשות אמרה.. אתה לא יכול להתבגר קצת?
 
יש לי שאלה..../images/Emo42.gif

למה את כ"כ רוצה שנתבגר? ורגע - אם אנחנו לא בוגרים מה זה איכפת לך? זה כל כך משנה לך? אנחנו כ"כ מעניינים אותך? או שסתם אין לך מה לעשות? תעזבו אותנו בשקט, ותחזרו לפורום שלכם, תודה.
 

be a bee

New member
*שאלות../images/Emo55.gif

וגם לי יש כמה שאלות
את שואלת שאלות כדיי להתחמק מהתשובה הנכונה של מירי? אתם(myhot3 ומי שהסכים איתו וכו') כל כך נואשים עד שתתחילו לקלל את השחקים של הסדרה המתחרה? את מכירה את המושג רוח ספורטיבית? את באמת חושבת שמירי היא זו שילדודתית, וmyhot3 מאוד בוגר? את באמת חושבת שלקרוא למישהו "הומו" בתור משהו רע או גנאי זה דבר טוב?
 

mirushi16

New member
שאלה אחת.../images/Emo108.gif

במקרה והיו יורדים על יעל שרוני..נכון שהיית מיד קופצת להגנתה? למה את חושבת שאני אתן שמישהו ילכלך על אורי בלי שום סיבה?
 
למה להצביע ליעל? ולמה לנינט? כנסו!!

ההודעה לא באה לשכנע אף אחד.. הנה כמה סיבות למה להצביע לאחת משתיהן.. וכדאי מאוד ליעל אני ממליץ.. יעל: 1. כולנו מכירים אותה בתור כוכבת גדולה אבל מגיעה לה עוד הערכה.. 2. יעל היא אחת השחקניות המוכשרות ביותר בארץ, הרבה זמן היא לא דיברה, לא נאמה ולא קיבלה במה משלה לכמה שניות.. אז זה יביא להכרות העם איתה.. חח שכעולם ידעו מי היא 3. היא פשוט שחקנית מעולה 4. כי מגיע לה! נינט: 1. כי היא המאמי הלאומית של כולנו! 2. כדי להראות שהיא באמת שחקנית מעולה, ביחס למה שהיא למדה! 3. כדי להחזיר אליה במה, הרבה זמן לא ראו אותה שרה או נואמת חוץ מבשיר שלנו.. 4. כי היא מאוד מוכשרת 5. וכי גם לה מגיע
אני הצבעתי ליעל
 

mor the only

New member
את לא רוצה להצביע לטב"ע אל תצביעי

אבל למה את כל כך לא בוגרת? המעריצים של טלנובלה בע"מ לא מקללים לכם את השחקנים את הסידרה. לא שהשחקנים בכלל קוראים את הדעות הנלוזות שלכם עליהם גם לא אכפת להם מהדעות שלכם. למה את ישר כל כך אנטי נגד טלנובלה בע"מ אני מבינה שאת מעריצה של השיר שלנו אבל בכלל ראית אי פעם פרק של טנלובלה בע"מ או שמעת על השחקנים שאת קובעת ש"טלי שרון העקומה המעכוערת","אורי אומנותי ההומו המכוער" הזה "שכטר הדרדס המכוער","הנובלמן הללוזר"?
תצביעי למי שאת רוצה באמת לא אכפת לי למי את מצביעה,אבל פעם הבאה תחשבי פעמיים לפני שאת ישר מקללת את טנלובלה בע"מ ואת השחקנים (שלדעתי הם מלכים ומוכשרים בצורה מטורפת!) תחשבי שהיו מקללים את השחקנים של הטנלובלה שלכם בתקווה שהביקורות שלך ישתפרו
 
קודם כל,

טלי שרון מוכשרת למדה משחק (לעומת נינט טייב
) ואם הייתם רואים אותה משחקת לא הייתם חושבים ככה
והיא יפה
ו... תצביעו למי שבא לכם, לא אמרתי לכם להצביע לטלי- וברור שתצביעו למישהו מהשיר שלנו, אבל לא צריכים להיות כאלה מגעילים ולהתחיל לקלל...
 
ויעל שרוני לא למדה משחק?../images/Emo42.gif

טלי לא שחקנית טובה, זה שהיא למדה משחק זה לא מוכיח כלום. אני אישית לא מאמינה למילה שיוצאת לבחורה מהפה, ו[אמרתי את זה כבר כמה פעמים] היא לא מחדשת במשחק שלה, ובשביל שחקן זה אסון. את כל הדמויוית היא מביאה מאותו מקום, ומערבבת ביניהן.. טוב עזבי, אין לי כוח אליך, אל תכנסו אלינו יותר וזהו!!!! זה מרגיז!
 
למעלה