כולם מצביעים מיליון פעם במסך הזהב

mirushi16

New member
ה'...../images/Emo108.gif

דבר ראשון,אתה סובל מפיצול אישיות? מה נסגר איתך? אפילו הניק שלך זה myhot3 ודבר שני 'אורי אומנותי ההומו המכוער','עפר שכטר הדרדס','טלי שרון המכוערת' o_O אני מקווה שלא כל המעריצים של "השיר שלנו" """"""""""""בוגרים"""""""" כמוך... למה להשמיץ? מה כואב לך? תדבר יפה...הם לא עשו לך שום דבר ואין לך זכות לדבר עליהם ככה.. ומאיפה לעזאזל קבעת שאורי הומו?
דניאל {המנהל}, אתה יודע מה לעשות בקשר להודעות כאלו..לא?
 

MYHOT3

New member
אתם צוחקים עלינו ואתם באים עלינו

בטענות אחרי זה שאנחנו צוחקים עליכם אתם לא מתביישים אה אתה מתחילים תמיד !! ועכשיו אתם באים לפה אתם צוחקים על השיר שלנו ועל שחקניה ... בדפדוף קצר בפורום שלכם ראיתי כמה אתם לועגים לשיר שלנו אין לכם בכלל זכות דיבור
 

MYHOT3

New member
להזכירכם :

אתם קראתם לתסריטאי המוכשר שלנו פוץ וצחקתם עליו על המכתב שכל מה שנאמר בכתב נכון .... דרור נובלמן צוחק על אורי גרוס קורא לו פוץ ועוד מיליון דברים אחרי זה אתם שרים זה לא היה השיר שלנו אחרי זה אתם צוחקים על השחקנים שלנו דייי כבר אתם מתחילים אתם לא צדיקים ....
 

mirushi16

New member
תראה לי עכשיו לינק../images/Emo108.gif

שמישהו גידף את השחקנים שלכם בהודעה של מסך הזהב.. אין לך שום הצדקה לשטויות שאמרת בהודעה למעלה..
 
אבל למה אתם נכנסים לפה?../images/Emo42.gif

אין לכם חיים? לא, ברצינות. מה איכפת לכם מה אנחנו עושים בפורום שלנו? יש לכל אחד פה זכות לומר מה שבא לו, וזה שתרגלו אחרינו או מה שאתם לא עושים פה - לא יגרום לנו להפסיק. כמו שאנחנו לא נכנסים אליכם, אתם לא חייבים להיכנס אלינו
די לנג'ס..
 

mirushi16

New member
מה הקשר?../images/Emo108.gif

אם היו מקללים ואומרים דברים רעים על השחקנים האהובים שלכם מיד הייתם באים להגן עליהם.. למה את חושבת שאנחנו לא כאלה? ולמה בכלל לדבר ככה על השחקנים מהטלנובלה המתחרה? זה לא בדיוק תורם לרמה של הפורום.. {אני לא מכלילה..דיברתי ספציפית על מי שכתב את ההודעה..} שמו את הלינק של ההודעה הזאת בפורום שלנו ונכנסו כדי להגיב..
 

MYHOT3

New member
באמת לא אתם בכלל פהה ?!!?!?!

אתם אחרי זה טוענים שאנחנו מתחילים תמיד הנה הוכחה אתם לא צריכים להיות פה!! אתם צוחקים על השחקנים שלנו על תשחקי אותה עכשיו הקובבה והחבר הפודל שלה מה זה בשביל לך!!!!!!! אני לא ירד לרמה שלך ויתחיל לצחוק על האומנותי הזה פחחח
 

mirushi16

New member
../images/Emo108.gif

אה? o_O מעולם לא קראתי ככה לרן ונינט.. "אני לא ירד לרמה שלך ויתחיל לצחוק על האומנותי הזה פחחח"..הרגע צחקת עליו וירדת "לרמה שלי".. הבעיה שלרמה שלי אתה צריך לעלות.. אני לא קיללתי או צחקתי על מישהו מהקאסט שלכם..
 
הריב טיפשי והוכחה..

לא בידיוק הוכחה אבל אני ראיתי את מה שמייהוט3 כתב.. ואפילו יותר.. גם אנחנו וגם אתם קיללנו ביחד אז לא צריך את השטויות.
 

be a bee

New member
אמ.../images/Emo55.gif

"למה אתם פה", למה אתם בפורום טב"ע, קוראים הודעות? אותו הדבר. וזה לא "אתם צוחקים על השחקנים שלנו" זו ילדה אחת, לעמות זאת כל השירשור הזה(חוץ מתגובה של מישהו אחד) הילדים ירדו על השחקנים. ומירי(מירושי16) עצמה לא ירדה על השחקנים, היא לא ירדה לרמה שלך. כנראה שיש לך בעיה בזיכרון:], תני לי לעזור לך "אורי אומנותי המכוער ההומו">.>' מי כתב את זה? כן. את. אז תפסיקי לסתור את עצמך ודבר שטויות:]. ובבקשה תכתבי בעברית נכונה:], זה *ארד, לא ירד.
 

mor the only

New member
להזכיר לך מי התחיל?

"טלי שרון עקומה מכוערת","אורי אומנותי ההומו מכוער","שכטר הדרדס המכוער","נובלמן הלוזר" אצלנו לא כותבים על השחקנים שלכם כי הם ממשלא מעניינים אותנו!
 
אתם שולחים לכאן מרגלים?../images/Emo6.gif../images/Emo42.gif

אוי, אלוהים. ולחשוב שאני פעם הייתי חלק מהפורום של הסדרה 'המצליחה' הזאת, עם השחקנים שנכנסו לשתי שניות וכותבים לכם "תצביעו לי". ג'יזס, מה עבר עלי בתקופה הזאת?
אני עדיין בשוק ממה שהייתי. אה, ואת בעצמך אמרת שצריך להיות בוגרים בלה בלה בלה.. אז אם את כל כך בוגרת עלינו, למה את נכנסת לפה?
טוב, עזבי. זה פשוט מיותר.
 

be a bee

New member
...../images/Emo55.gif

"שולחים לכאן מרגלים">.>' שיהיה. השחקים לא נכנסים לשתי שניות אומרים "תצביעו לי" והולכים:\, אורי אומנותי לדוגמא כותב קבוע בקומונה שלו. והיא כן בוגרת. נראה לי שאת צריכה לדעת להבדיל מי יותר בוגר, מי שמטיף או מי שאומר "עופר שכטר הדרדס המכוער!!1111" >.>>>>>>>'''.
 

be a bee

New member
ועוד משהו../images/Emo55.gif

לפחות בפורום טב"ע אם מישהו אומר דברים ממש ילדותיים ואמירות הומופוביות, לא מסכימים איתו\מתעלמים כאילו הוא לא כתב הודעה הומופובית
.
 

mirushi16

New member
יש הבדל ביני לבינו../images/Emo108.gif

לקלל שחקנים רק בגלל שהם מתחרים בכם? O__o זה בוגר? ואת עוד מגנה עליו |: שיהיה.
 

be a bee

New member
על MYHOT3../images/Emo55.gif

שהתנהג בצורה מאוד לא בוגרת, ואז אחר כך את אומרת שמירושי16 לא בוגרת:\, נו באמת.
 
לא הגנתי עליו../images/Emo42.gif

הגבתי להודעה שלה, היא הגיבה לשלי.. לא הגנתי על אף אחד, ואין לי צורך בזה. ואם אנחנו לא בוגרים - גם אתם לא. אחרת מה לעזאזל אתם עושים פה? ולא, אני לא מקבלת את זה שאם אנחנו נכנסים אליכם אתם נכנסים אלינו. הרי אנחנו לא בוגרים, שכחתם?
 

be a bee

New member
../images/Emo55.gif

ההתעלמות שלך מההודעה של myhot3 זה כמו הסכמה:\, את לא אמרת שמה שהוא אמר היה ילדותית\לא בוגר. את רק נטפלת אלינו. אם משהו כזה היה קורה בפורום טב"ע אני לא חושבת שהיית שותקת ו"לא מגינה על אף אחד". ואם את לא יודעת מה ההבדל בין להגן ולהשמיץ, ומה יותר בוגר...:\'''
 
למעלה