כולם מדברים על התמונה!!!!!!!!!!!!!!!!

כולם מדברים על התמונה!!!!!!!!!!!!!!!!

אני יסביר לכם!!! אבל ברשותכם..... אני יעשה את זה ביצירתיות אז שלום לכולם!!! הגעתם להודעה שהיא מופע מופע הדיבור.סליחה.הבידור שלי. הבנתם את ההומור? עכשיו קחו אוויר..........עוד קצת........ אתם אנשים חכמים אי אפשר לעבוד עליכם. ואני גם לא ינסה לשכנע אותכם יותר מידי. יש פה תמונה ובתמונה יש 2 אנשים שהצתלמו. איך אתם כול כך בטוחים שזה לא אני. אתם כול כך אוהבים את ההומור שלכם ואת הדחקות.והירידות בפורום הזה. אתם באמת מאמינים שהדעה שלכם יכולה לשנות את האמת???? והאמת היא קודם כול!!!ברגע ששלחתי את ההודעה ושלתחי את התמונה כול אחד יכול ללחוץ על הכפתור הימני בעכבר ולבצע שמירה של התמונה. אז מי שמצאתם את התמונה אצלו יכול להיות שהוא ביצעה שמירה. אחרי שאני שלחתי לכם את התמונה. אין לכם סיכוי אף פעם לדעת את האמת תכתבו כול אחד 10 הודעות. יש עובדה אחת שאומרת כך. שזוג הצתלם. והזוג שהצתלם הוא אני ובת זוגתי. ולמזלנו הצתלנו בפוזה הזאת. גם באור אדום.לא רק בכחול. וגם בעוד צבע או שנים. שלחתי לכם את התאורה האדומה. אני נשבע בחיי!!! שאף פעם לא פירסמנו את התמונה בתאורה האדומה. תכל'ס הויכוח הזה לא מוסיף לאגו שלי ולא יביא לי יזיזה אבל הירידות שלכם שאין לכם מושג מה האמת איך אתם יכולים לדעת כול תמונה שיש באינטרנט. אפשר לשמור אותה. נגיד שאשה שלחה לי תמונה. אז אני יכול לקחת את התמונה שלה. ולבנות לה כרטיס באתר היכרות. אני רושם בונה כרטיס של אשה ומכניס את התמונה. כול תמונה באינרנט.אפשר לשמור אבל אי אפשר לשנות תאורה מכחול לאדום. אני לא אדם שקרן. הכי הכי הכי חשוב!!!! שאני זוכר.ונשבע לכם בחיי!!! שהמנורה הכחולה היתה קצת יותר חלשה והאור שבה היה יותר עמום וחלש. והמנורה האדומה. האירה יותר שטח של המיטה. המנורה היתה יותר גדולה. עם הספק וולט יותר גדול. והיא לא היתה בשימוש. אני הוצאתי את המנורה האדומה מהקופסא שלה.וסמתי בתוך בית המנורה תסימו לב!!!שהאור האדום יותר חזק בהרבה!!! מהאור הכחול!!!ויותר מזה אני לא יכול להוכיך. אני מאמין שאתם יותר טובים ממני בדיבורים אני פשוט אדם שיותר טוב במעשים!!! ותסימו לב לפרטים של התמונות. ותראו שאני לא אדם שקרן!!!.
 

הAניי

New member
יההה תראה איזה יופי

עכשיו החלפתי את המנורה
לטורקיזית. וצילמתי. מדליק
 
יש תמונה שהצתלמנו בחושך!!!יש לך זיוף כזה????

קבל.ותתנצל. ותכניס לראש.ותוציא את האגו התמונה הזאת שייכת למישהו מישהו הצתלם.למה לי לשקר? אולי אתה זה שמשקר עובדה שיש לך דרכים לעשות את זה וחוץ מזה רואים כול כך בברור שמה שאתה עשית זה זיוף ואני יסביר בכיף לכול השאר. הצתלמנו פה בחושך מוחלט הצתלמנו במצלמה שיש בה תוכנה מיוחדת שאני מאמין שכמה ממכם מכירים זאת מצלמה עם תוכנה שאיתה אפשר לצלם בחושך מוחלט שלוחצים על הכפתור ומצלמים היא זורקת הבזק אור. ואז מצלמת.
 
יש תמונה שהצתלמנו בחושך!!!יש לך זיוף כזה????

קבל.ותתנצל. ותכניס לראש.ותוציא את האגו התמונה הזאת שייכת למישהו מישהו הצתלם.למה לי לשקר? אולי אתה זה שמשקר עובדה שיש לך דרכים לעשות את זה וחוץ מזה רואים כול כך בברור שמה שאתה עשית זה זיוף ואני יסביר בכיף לכול השאר. הצתלמנו פה בחושך מוחלט הצתלמנו במצלמה שיש בה תוכנה מיוחדת שאני מאמין שכמה ממכם מכירים זאת מצלמה עם תוכנה שאיתה אפשר לצלם בחושך מוחלט שלוחצים על הכפתור ומצלמים היא זורקת הבזק אור. ואז מצלמת.
 
רגע,

מה זה אומר בדיוק....שאת מצולמת איתו???? (ואל תגידי שרק עברת שם במקרה, והתבקשת להחליף "להם" את הנורה.....) :)
 
רגע...

מה זה אומר בדיוק.....? שאת המצולמת איתו? (או שבמקרה עברת בצ'כונה, והתבקשת להחליף להם את המנורה....) :)
 

הAניי

New member
בטח שזו אני

כשאנחנו מחליפים תנוחה זה כולל קפיצה אקרובטית לתקרה והחלפת הנורה. אני מנתרת והוא מצלם. ואז אני נוחתת לו ישר על הזין. תראה איזה יופי עכשיו בירוק. הכי יפה לדעתי לא?
 
הכי

ארוטי בירוק.... נותן תחושת מציצנות קינקית להפליא, כזו שרק הצצה דרך אמצעי ראיה טרמי מסוגלת לספק :)
 
אני יתן לכם הבדל קטן שמצאתי בתמונות

גם האינפנטילים שמשחקים עם הצבעים לא יכולים לזייף סימו לב בתמונה שאני שלחתי סימו לב!!! בדיוק בגב שלי וסימו לב בתמונה המזויפת הירוקה רואים מין נקודות בשפת דפוס או שפת גרפיקה קוראים לזה תוספת רשת. זה פשוט מאוד.במילים פשוט. התמונה נסרקה עוד פעם אז האיכות שלה יותר נמוכה איכות התמונה שלי יותר גבוה מהמזויף הירוק לאיכות תמונה קוראים רזולוציה. וסריקה אפשר לגלות זיופים. רק במקום שיש צל. כמו בגב שלי את התמונה של החושך אי אפשר לזייף וזה מוכיך שהאורגנל אצלי הם כמובן ינסו כי אין להם חיים אבל בזיוף של תמונה בחושך איפה שיש חושך נוצר אור או נקודות שיוצרות רשת שיוצרות בלי סוף כתמים לבנים הכי הכי חשוב!!!! כולם מתעלמים מהעובדה שיש בצילום גבר. משהו אוכל אותם בפנים. אוכל את האגו המסכן שלהם ממש ממש אנשים מגוכחים אפילו שהתמונה שייכת לגבר הם אפילו לא חושבים על זה הם כול כך משועממים שהדבר היחיד שיש להם בראש זה ההומור.והירידות עליי. ואיך להעביר עוד חצי שעה מול המחשב.
 
אפשר להציע

הסבר נוסף? הגירעון הירוק, מקורו בצפיה דרך אמצעי ראיית הלילה, שרגיש מאד להפרעות וסינוורים מהסביבה (השכנים הדליקו אורות למשמע אנחות העונג של שותפתך....למשל)
 
יו אתה משורר??

ארוך מידי ומלא שגיאות ניסיתי, בחיי שניסיתי לקרוא עד הסוף ואז להתלונן אבל אי אפשר
 
אולי יש לך הבנת הנקרא???

אולי קראת הודעה שמשייכת לי הודעות אחרות בפורום אחר.וכמו ששם מתלוננים רק על השגיעות כתיב.ששיך לחברי שמשתמש בכינוי שלי בפורום סקס.והוא לא לחוץ על אנטר ויש לו מיליון שגיעות אני לא כותב כמוכם 10-20 מילים אני כותב 50 וגם 200 אחרי שאתם כותבים 100 מילים ואני כותב 100 מילים למי יש יותר שגיעות?? אתם פשוט כותבים פחות אבל אני אדם כנה. עשיתי הגהה אחרי שהתלוננת ונכון מצאתי 2 שגיעות אבל האינפנטיליות בהודעה שלך שרשמת שרצית להתלונן עליי. אבל לא יכלת להבין מה כתבתי. אם עוד לא הבנת.על מה רצית בדיוק להתלונן?? כמה אני כתבתי עכשיו.וכמה את תכתבתי?????? אני כתבתי לפחות יותר מ-300 מילים ואת לא תכתבי אפילו 50 ועם תכתבי יותר מ-50 את פשוט תטחני את ההודעה הקודמת שלך. אפילו שירשור.אני לא קורא להודעה שלך. מרוב שהיא משעממת. כמה טעויות יהיה לך ב-300 מילים. נגיד שיש לי 5 טעויות בהודעה הזאת{שלא נכון} עד שאת תשלחי 400 מילים.{עלה המספר} יהיה חודש הבא.עד חודש הבא נראה כמה את טועה. אחר כך נדבר.
 
זכית, תמיד יש לך הכי הרבה שגיאות

ועדיין, תכתוב 100 תכתוב 200 תכתוב 30000 מילים תכתוב נכון, תכתוב ברור ואולי יקראו כי אחרת לא יקראו אותך גם אם תכתוב משפט אחד, זה מנחמדות מנסים לעזור לך, הקיר והראש שלך כבר חברים??
 

י ו א ב

New member
משלמי לך לפי מילה?

לפי שורה? לפי יחס שגיאות/מילים? 100, 200, 400 מילים ולא אמרת כלום.
 

דיק לה

New member
אין לי בעיה אם התמונה

צילמת, לא צילמת, מנורה כחולה סגולה או חרדל בהיר, האמת זה לא כלכך משנה. מה שלצערך הוכחת זה שהרומנטיקה היא ממך והלאה. אתה אדם עילג עצבני שלא יודע לקבל ביקורת, והחשוב מכל, אתה חסר חוש הומור. רומנטיקה? אתה בכלל יודע מה זה?
 
למעלה