כולם לעצור!

Lu Tze

New member
כולם לעצור!

האם הדוקטור הרגע אמר "... זה מה שעשיתי באראקיס פריים"?!?!?
 

itstzar

New member
למען האמת, כן, זה מה שהוא אמר

ובאותו הקשר, ראיתי היום כמה פרקים של הרובוטריקים :) והיה שם איזה רובוטריק רופא שאמר לאופטימוס פריים, ואני מצטט "i´m a doctor jim, not a megician"
 

Lu Tze

New member
לרובוטריק הרופא (אמבולנס)

קוראים ראצ´ט. (עכשיו נראה אתכם אומרים לי שאני שפוי)
 

itstzar

New member
כן אבל אני לא התכוונתי אליו

אבל כל הכבוד שאתה זוכר שמות :)
 

ROZELESS

New member
באיזה פרק ?!?!?!?!

איך קראו לפרק ?? ואיך קראו לאותו הרובוט רופא ?!?!?!?!?!??! אני מאוד בקיא בקורות הטרנספורמרס ואנ´לא זוכר כזה קטע !!
 

itstzar

New member
זה היה בtransformer-first encounter

ונדמה לי פרק 4 או 5 קצת קשה לי לבדוק כרגע מתוך הבותקה של הש"ג שאני נמצאבו עכשיו :-{
 

morning deu

New member
אדיררר-קרוסאוברים

אז לדעתכם הדוקטור הוא חנון? אם הוא לא היה מראה שהיתה לו חברה הייתי יכטולה להשבע שהוא בטח הומו
 

wranger

New member
למה יש קוביית בורג ברובוטריקים?

עוד מישהו שם לב לקוביה הזאת בהתחלה? האם זו קונספירציה טרנס-סדרתית? הנה לכם רעיון לסרט הבא של מסע בין כוכבים: שבע נגד מגהטרון!
 

hovevan

New member
קוביית הבורג ברובוטריקים...

...היא ניסיון עלוב למכור לצופים את הסדרה המקורית כ"דור המשך" עם אנימציית cgi (אם אפשר לקרוא לזה אנימצייה). בסדרה יש כל מני ציטוטים (והסרט נחשב לגניבת העלילה של מלחמת הכוכבים, but that´s another matteer), בעונה השלישית מוצאים שבט שלם של רובוטים שמדברים "טלויזיונית", כלומר מצטטים סדרות.פרסומות ומה לא. אחד הציטוטים האהובים עלי damit, I´m a doctor, not a forklifter, בכלל סדרה מאוד מומלצת (וכל הספין אופים המאוחרים שלה גם).
 
אתה מתכוון לוורק-ג´אר במקרה ??

נוו .. אנ´לא זוכר איך מאייתים את השם שלו .. זה מכוכב הג´אנקיונס ??? מהסרט משנת 86 במקרה ?????
 

ROZELESS

New member
wrek jarr אבל אני לא בטוח

ולא .. חחחחחחחח העייפי לא התכוונן לצנצנת עבודה .. חחחחחחחח
 

SaidinsTaint

New member
לא הבנתי

"היא ניסיון עלוב למכור לצופים את הסדרה המקורית כ"דור המשך" " איזו סדרה מקורית? דור המשך למה?
 
למעלה