קוביית הבורג ברובוטריקים...
...היא ניסיון עלוב למכור לצופים את הסדרה המקורית כ"דור המשך" עם אנימציית cgi (אם אפשר לקרוא לזה אנימצייה). בסדרה יש כל מני ציטוטים (והסרט נחשב לגניבת העלילה של מלחמת הכוכבים, but that´s another matteer), בעונה השלישית מוצאים שבט שלם של רובוטים שמדברים "טלויזיונית", כלומר מצטטים סדרות.פרסומות ומה לא. אחד הציטוטים האהובים עלי damit, I´m a doctor, not a forklifter, בכלל סדרה מאוד מומלצת (וכל הספין אופים המאוחרים שלה גם).