לכבוש את ההר
New member
כה אמר ראש הממשלה....!
בפועל - והימין יכול לבכות לשרון על הכתפיים - גם ההפרדה נבדקת! פרס: לפי שעה אני די מרוצה מהפסקת האש הפלסטינית בצאתו מישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת אמר שר החוץ, שמעון פרס, כי ``לפי שעה הוא די מרוצה מיישום הפסקת האש הפלסטינית``. ``זה עדיין נסיון רך אך אני שבע רצון שנפסקו היריות``, אמר פרס. בנוגע לאפשרות לחסום את קו התפר אמר השר כי העניין בבדיקה אך יישומו ידרוש הוצאה תקציבית גדולה. ``להיפרד אפשר רק בהסכם. בלי הסכם זו לא פרידה אלא אי הסכמה`` הוסיף שר החוץ. (לינוי בר-גפן)
בפועל - והימין יכול לבכות לשרון על הכתפיים - גם ההפרדה נבדקת! פרס: לפי שעה אני די מרוצה מהפסקת האש הפלסטינית בצאתו מישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת אמר שר החוץ, שמעון פרס, כי ``לפי שעה הוא די מרוצה מיישום הפסקת האש הפלסטינית``. ``זה עדיין נסיון רך אך אני שבע רצון שנפסקו היריות``, אמר פרס. בנוגע לאפשרות לחסום את קו התפר אמר השר כי העניין בבדיקה אך יישומו ידרוש הוצאה תקציבית גדולה. ``להיפרד אפשר רק בהסכם. בלי הסכם זו לא פרידה אלא אי הסכמה`` הוסיף שר החוץ. (לינוי בר-גפן)