אני לוקח בחשבון את הדברים המשמעותיים
אם אני נותן משמעות גדולה יותר לאהבה על פני ההיסטוריה המשפחתית,
אז ככה זה יהיה.
אז אני והיא נמצא את האנשים שיתמכו בנו בחברה אחרת.
ואני אחליט על הדרך בשבילי ובשביל הדורות הבאים שלי.אין לי בעיה עם האחריות לכך..סבבה,אז הילדים שלי לא יוכלו לשאת ברכת כהנים בבית כנסת.תאמין לי שהם ילמדו לשרוד גם בלי זה.זו עבירה דתית בלבד,אך לא מוסרית או חוקית.(וזה רק בתיאוריה כי אני לא כהן
).בחברה חילונית,זה לא ישפיע על צאצאיי.
עצוב לי בשבילך שאתה רואה נישואים כעניין של מספר שנים.אני ממש לא יודע מאיפה ההנחה הזאת.אולי זה חלק מהמנטליות התל אביבית או מניסיון אישי שלך או של קרובים שלך.
אצלי אהבה רק גוברת לאנשים שאני בקשר איתם.ככל שעובר הזמן,אני מפתח אליהם יותר קירבה ומכלול של רגשות בעוצמות גבוהות יותר.
סטטוס נישואים זה סטטוס,זה סימבולי.תוצר לוואי של מה ששני בני אדם מרגישים זה לזו.