כהן וגרושה

חס ושלום, לא משינאה

אבל בהחלט מרגישים שאתה מתעצבן כשאתה לא מצליח לגשר על פערי התיקשורת בינך לבין אלו החולקים עליך

זה קורה גם לי לפעמים
 
חצי הכוס המלאה ידידי


 

LdsPdV

New member
אני מעדיף להסתכל על כל הכוס

אני משאיר לך ולאחרים את היכולת להסתכל על איזה חצי שנוח לכם (וכמובן להתעלם מהחצי השני).
 
בכלל לא, וחבל שאתה חושב שכן

ואתה אחלה בחור לדעתי
ואני רוצה שזה ישאר ככה, ותשאר בנינו החברות שלנו

אז בוא נסכים שאני ואתה לא מסכימים בנושא הספציפי הזה, ונמשיך
כי זה סתם הולך לשומקום

ואם פגעתי בך , או זילזלתי בך אני מתנצל
שיהיה לך שבוע מקסים !
 

shayCn

New member
אני לא רבתי איתך

רק הבעתי את דעתי כמו שאני עושה בכל שרשור.
חבל באמת שלקחתם את זה למקום דרמתי וריגשי כזה
ויצרתם פרובוקציה של 'מריבה' שלא קיימת(לפחות מבחינתי,היא לא קיימת).
לכן,אני לא רואה מקום להחלפת סליחות והתנצלויות,כי מבחינתי אין סיבה לכך.
שיהיה לך שבוע טוב
 

shayCn

New member
אתה כועס

בגלל שהצגתי אותך כחרטטן עם דימוי עצמי מוגזם ביחס שלך לאחרים,
אבל מה לעשות שככה אני רואה אותך בפורום ואני לא היחיד שרואה את זה..
לעומתך,שאתה היחיד שרואה את עצמך שייח' סעודי עם נתינים סביבך..

יש לך המון מה ללמוד על תקשורת לפני שתבוא ותשטח אותה בפניי.
בניגוד אליך ואל קוקניק,לא באתי וניתחתי אותך עפ"י מצב ריגשי היפוטתי שאיתו הבאת את משנתך.ויכולתי לעשות את זה..
הבאתי את הדברים ברמה קצת יותר שכלתנית ועובדתית עפ"י ניתוח דיעותיך ודיעותיו בלבד.
 

KUK NICK

New member
חחח "קדוש"..

אם אני קדוש, המצב של היהדות גרוע, ואם אנשים פה חושבים שאני קדוש המצב שלהם גרוע, ואם אתה חושב שאנשים פה חושבים שאני קדוש - המצב שלך גרוע.

כמו שלא ידעת מי אני בתחילת הדרך, ככה אתה לא יודע מי אני גם עכשיו, אז צא אתה מהסרט ותזרום.. עוד 50 שנה במיילא הכול יגמר
 

shayCn

New member
השאלה

אם אתה מתמקד במה שיקרה עוד 50 שנה
או מה שקורה כאן ועכשיו.
לדעתי,כאן ועכשיו צריך לעניין אותך הרבה יותר.

אני לא חושב שפיספסתי אותך.קראתי אותך בהתחלה וקראתי אותך גם היום.
שני אנשים שונים לגמרי.
מי שצריך לזרום זה אתה וסוקרטס..אתם תקועים על ימי התנ"ך.
יש אהבה,איתה צריך לזרום.אם האהבה היא התורה,אז סבבה תזרום איתה,אבל אם האהבה של החבר הכי טוב שלך היא אישה,אז גם אם הוא כהן,תן לו שילך עם האישה.
מספיק ללכת נגד הזרם.נגד אלוהים.
אלוהים רוצה שהוא יאהב אהבה שנראית לאחרים בלתי אפשרית.
 

KUK NICK

New member
חחחח

עוד פעם אתה נכנס לסרט.. זה בדיחה מסיינפלד

Well, you've only got another fifty years or so to go before it'll all be over
 

shayCn

New member
זה באמת אירוני

שאתה זה שזורק סיסמאות כמו 'אנשים חיים בהוליווד' אבל כל משפט שני פה
מזכיר לך את סיינפלד..
אז אולי אתה ממקבל את החיים שלך לסיינפלד ולהוליווד..אני,וואלה,לא יודע.אף פעם לא ניסיתי בחיי הבוגרים להכנס לאיזו דמות מסרט.אני בכלל,לא רואה סרטים רומנטיים אז חבל לי על התיאוריות שאתה מפתח עליי סתם.
 
אתה פשוט לא לוקח בחשבון את הכוחות שמציב

מבחן הזמן
יש דברים הרבה יותר חשובים לבדוק שקיימים בנשואים שלך, מאהבה !
הרבה הרבה יותר חשובים
אהבה יש לה מבחנים גדולים לאורך הזמן
ואהבה אין חזקה או חלשה
יש נתמכת או לא נתמכת
ואם אינך מחזיק בכלים שתומכים , אז אין אתה וכל האהבה שבעולם יכולים לעמוד במבחני הזמן

רוב הנשואים נגמרים ב3 שנים הראשונות
פרויד אומר שסם האהבה נמשך 3-3וחצי שנים

זוגיות/נשואים/משפחה זה פשוט עבודה לכל דבר
אם תבוא לעבודה רק אם אהבה....
 

shayCn

New member
אני לוקח בחשבון את הדברים המשמעותיים

אם אני נותן משמעות גדולה יותר לאהבה על פני ההיסטוריה המשפחתית,
אז ככה זה יהיה.
אז אני והיא נמצא את האנשים שיתמכו בנו בחברה אחרת.
ואני אחליט על הדרך בשבילי ובשביל הדורות הבאים שלי.אין לי בעיה עם האחריות לכך..סבבה,אז הילדים שלי לא יוכלו לשאת ברכת כהנים בבית כנסת.תאמין לי שהם ילמדו לשרוד גם בלי זה.זו עבירה דתית בלבד,אך לא מוסרית או חוקית.(וזה רק בתיאוריה כי אני לא כהן
).בחברה חילונית,זה לא ישפיע על צאצאיי.
עצוב לי בשבילך שאתה רואה נישואים כעניין של מספר שנים.אני ממש לא יודע מאיפה ההנחה הזאת.אולי זה חלק מהמנטליות התל אביבית או מניסיון אישי שלך או של קרובים שלך.
אצלי אהבה רק גוברת לאנשים שאני בקשר איתם.ככל שעובר הזמן,אני מפתח אליהם יותר קירבה ומכלול של רגשות בעוצמות גבוהות יותר.
סטטוס נישואים זה סטטוס,זה סימבולי.תוצר לוואי של מה ששני בני אדם מרגישים זה לזו.
 

KUK NICK

New member
תקשיב לי ותקשיב לי טוב

תן לי לדבר עם החבר הזה שלך, אני לא צוחק.

אני עצמי כהן והאקסית הכי המיתולוגית שלי [בגיל 25] הייתה גרושה.
זאת הייתה השנה הכי קשה בחיים שלי, הייתה בניינו אהבה שאתה מרגיש שה"שטן" הרשע חיבר, קשר יצרי, מיני, אובססיבי שמבוסס על אויר.

אחרי שנה של קשר הצלחתי להתפטר ממנה - זאת הייתה ההחלטה הכי טובה בחיים שלי.

אם הוא כהן ואם היא גרושה - כל האהבה שבעולם לא תשנה את העובדה, שהם לא הזיווג זה של זו.


אם חבר שלך רוצה עצה ממני, דבר איתי [ברצינות] רק שלא יעשה את הטעות הזו.
 
בוא נתחיל בשירצה עצה ממני

אני בשמחה אפנה אותו אליך
כי אין לי מושג בכלל מה להגיד
 
למעלה