אחי היקר ........שמע נא
אימי היקרה הייתה נוהגת לומר תמיד אחרי סערה ומשבר ....באה פריחה וכך ראיתי בזוגיות,עסקים...... יבוא רגע ותמצא מישהיא אחרת ,ואתה תברך את הרגע שלא היתחתנת עם הראשונה ותברך את הרגע שהימתנת לשנייה המתוקה לך תעשה ספורט,מוסיקה, .....ותחשוב כמו גבר עם כבוד תקשיב לחברים החכמים כאן בפורום שייעצו לך כולם להיתגבר ולחשוב בהיגיון סימון
אימי היקרה הייתה נוהגת לומר תמיד אחרי סערה ומשבר ....באה פריחה וכך ראיתי בזוגיות,עסקים...... יבוא רגע ותמצא מישהיא אחרת ,ואתה תברך את הרגע שלא היתחתנת עם הראשונה ותברך את הרגע שהימתנת לשנייה המתוקה לך תעשה ספורט,מוסיקה, .....ותחשוב כמו גבר עם כבוד תקשיב לחברים החכמים כאן בפורום שייעצו לך כולם להיתגבר ולחשוב בהיגיון סימון