איציק11100
New member
כבר החליטו מי יפעיל את הקווים מתא לדרום השרון
במקום אגד ודן? והאם זה כולל את הרצליה (קו 90 וכו')?
במקום אגד ודן? והאם זה כולל את הרצליה (קו 90 וכו')?
נהגים באגדכבר החליטו מי יפעיל את הקווים מתא לדרום השרון
במקום אגד ודן? והאם זה כולל את הרצליה (קו 90 וכו')?
זו שמועת שוואנהגים באגד
שאינני יודע מה רמת אמינות המקורות שלהם טוענים שזו חברת קווים. אני מקווה מאוד שזו שמועת שוא.
וזה כולל את הקווים להרצליה ולרמת השרון?זו שמועת שווא
המכרז הזה עוד לא סגור.
האמת היא שאין לי שמץ של מושגוזה כולל את הקווים להרצליה ולרמת השרון?
ומה יישארו באגד? הקווים הפנימיים והקווים בין ערי השרון שלא מגיעים לת"א?
אם כבר הזכרת את זההאמת היא שאין לי שמץ של מושג
אני רק יודע שמדובר באשכול קווים משותף של אגד ודן הכולל את קווי דן: 47, 48, 147, 149 ו-247.
149 יותר חדש מהשאראם כבר הזכרת את זה
איך ולמה החליטו שקו מת"א לכפר סבא כמו 567 או 561 הישן יהיה של אגד ואילו 149 למשל יהיה של דן (כנ"ל עם רעננה והרצליה) האם זו החלטה שרירותית? או שלקווים של דן יש מסלול ארוך יותר בת"א או שפשוט הקווים של דן חדשים יותר?
בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי149 יותר חדש מהשאר
והאמת נדמה לי שזהו אחד המקרים בהם באמת יש מעין תחרות על אותם נוסעים בין שתי חברות שונות באותו הזמן. למרות ששני הקווים לא מגיעים לאותם מקומות בת"א (למעט רכבת מרכז).
נכון, הקווים דווקא בנויים בצוטרה טובה,בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי
הכוונה היא לקווי כפר סבא-תל אביב, בהם יש מספר אלטרנטיבות: רכבת, קווים 567 ו-575 של "אגד" וקו 149 של "דן". יאיר הראה רק את היעד המשותף בין 567 ו-149 (לרכבת מרכז/מסוף 2000). יש יעדים משותפים: הכפר הירוק (575 ו-149). האוניברסיטה: רכבת, קו 575 ובמידה מסוימת 149, שמגיע קרוב (ואם יש חופשי חודשי, אפשר בלי בעיה להחליף לאוטובוס נוסף), הקריה והסביבה (רכבת, 567 וגם 149), התחנה המרכזית (567 ורכבת). למרות, שבכפר סבא יש מספרים גבוהים של בעלי מכוניות פרטיות, רבים נוסעים באמצעי התחבורה הציבורית, שצויינו לעיל. *כמעט* בגלל אי הכרטוס המשותף.
נכון, הקווים דווקא בנויים בצורה טובה,בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי
הכוונה היא לקווי כפר סבא-תל אביב, בהם יש מספר אלטרנטיבות: רכבת, קווים 567 ו-575 של "אגד" וקו 149 של "דן". יאיר הראה רק את היעד המשותף בין 567 ו-149 (לרכבת מרכז/מסוף 2000). יש יעדים משותפים: הכפר הירוק (575 ו-149). האוניברסיטה: רכבת, קו 575 ובמידה מסוימת 149, שמגיע קרוב (ואם יש חופשי חודשי, אפשר בלי בעיה להחליף לאוטובוס נוסף), הקריה והסביבה (רכבת, 567 וגם 149), התחנה המרכזית (567 ורכבת). למרות, שבכפר סבא יש מספרים גבוהים של בעלי מכוניות פרטיות, רבים נוסעים באמצעי התחבורה הציבורית, שצויינו לעיל. *כמעט* בגלל אי הכרטוס המשותף.
נכון. השינויים שצריך לעשות:נכון, הקווים דווקא בנויים בצורה טובה,
מה שהייתי משנה זה את הכניסה לצומת רעננה שגוזלת המון זמן, ואת תחנות העלייה של קו 149 בתוך תל אביב, לדעתי תחנת העלייה האחרונה שלו לכיוון תל אביב צריכה להיות בכפר הירוק.
לדעתי זה נורא מאוד...נכון. השינויים שצריך לעשות:
תחנה ליד המסוף בצומת רעננה של קווים 149 ו-567. התחנה לא תהיה בסוף המסוף אלא בכביש (איפה ש"דן" בדרך כלל מחנים את האוטובוסים באדום-לבן. שם לשנות לאדום-כתום ולהקים תחנה). אחרי זה נסיעה במנהרה לכביש 4. אני יודע שיש תחנה בכביש 4 ליד הטרמפיאדה ושעולים רבים. מה שצריך לעשות זה קווים מהירים יותר מרעננה לתל אביב וכך יהיה פחות צורך בתחנה זו של הקווים המהירים מכפר סבא. זה פחות נורא, ש-149 אוסף בתוך תל אביב. עם זאת מכיוון תל אביב צריך שתחנת הירידה הראשונה שלו תהיה בגלילות וכך לא יעמדו רבים באוטבוס.
רק קו 567 עובר בטרמפיאדה?נכון. השינויים שצריך לעשות:
תחנה ליד המסוף בצומת רעננה של קווים 149 ו-567. התחנה לא תהיה בסוף המסוף אלא בכביש (איפה ש"דן" בדרך כלל מחנים את האוטובוסים באדום-לבן. שם לשנות לאדום-כתום ולהקים תחנה). אחרי זה נסיעה במנהרה לכביש 4. אני יודע שיש תחנה בכביש 4 ליד הטרמפיאדה ושעולים רבים. מה שצריך לעשות זה קווים מהירים יותר מרעננה לתל אביב וכך יהיה פחות צורך בתחנה זו של הקווים המהירים מכפר סבא. זה פחות נורא, ש-149 אוסף בתוך תל אביב. עם זאת מכיוון תל אביב צריך שתחנת הירידה הראשונה שלו תהיה בגלילות וכך לא יעמדו רבים באוטבוס.
קווים, שעוברים בטרמפיאדה:רק קו 567 עובר בטרמפיאדה?
יש מספיק קווים שעושים דרכם מצומת רעננה לתל אביב, לא מבין למה הוא נכנס לשם...
אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתיתרק קו 567 עובר בטרמפיאדה?
יש מספיק קווים שעושים דרכם מצומת רעננה לתל אביב, לא מבין למה הוא נכנס לשם...
בהחלט. גם כתבנו על זה בעבר.אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתית
מרבית הקווים לת"א שמגיעים מצפון לצומת רעננה, פונים שמאלה ועוברים בפ"ת. בטרמפיאדה הנ"ל נשאר ארסנל קווים דל מאוד לכיוון ת"מ ת"א: 819 - נסיעה אחת בבוקר 504 - נסיעות ספורות בבוקר 568 - בתדירות נמוכה מה שמשאיר אותנו עם קו "רציני" אחד ויחיד: 567 היה צריך כבר מזמן להעביר חלק מקווי הגליל דרך מחלף מורשה (רק מסיבות הסטוריות הם נוסעים דרך פ"ת), וכן להפעיל את קו 504 במשך כל היום.
זו לא נקודה בעייתית בכלל...אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתית
מרבית הקווים לת"א שמגיעים מצפון לצומת רעננה, פונים שמאלה ועוברים בפ"ת. בטרמפיאדה הנ"ל נשאר ארסנל קווים דל מאוד לכיוון ת"מ ת"א: 819 - נסיעה אחת בבוקר 504 - נסיעות ספורות בבוקר 568 - בתדירות נמוכה מה שמשאיר אותנו עם קו "רציני" אחד ויחיד: 567 היה צריך כבר מזמן להעביר חלק מקווי הגליל דרך מחלף מורשה (רק מסיבות הסטוריות הם נוסעים דרך פ"ת), וכן להפעיל את קו 504 במשך כל היום.
שם באמת יש סוג של תחרות אמיתית149 יותר חדש מהשאר
והאמת נדמה לי שזהו אחד המקרים בהם באמת יש מעין תחרות על אותם נוסעים בין שתי חברות שונות באותו הזמן. למרות ששני הקווים לא מגיעים לאותם מקומות בת"א (למעט רכבת מרכז).
ושוב נחשפת פה מטרתה היחידה של הרפורמה...שם באמת יש סוג של תחרות אמיתית
ועכשיו הרפורמה הולכת להרוס את זה. כל הקווים אמורים לעבור לאותו מפעיל, וכתוצאה מהמהלך הזה תחוסל התחרות. לתשומת ליבם של כל המצדדים ברפורמה משום שהיא "תחרותית".
רתם, אתה בטוח שגם הקווים של "אגד" וגם הקוויםשם באמת יש סוג של תחרות אמיתית
ועכשיו הרפורמה הולכת להרוס את זה. כל הקווים אמורים לעבור לאותו מפעיל, וכתוצאה מהמהלך הזה תחוסל התחרות. לתשומת ליבם של כל המצדדים ברפורמה משום שהיא "תחרותית".
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.