כבר החליטו מי יפעיל את הקווים מתא לדרום השרון

מצב
הנושא נעול.
כבר החליטו מי יפעיל את הקווים מתא לדרום השרון
במקום אגד ודן? והאם זה כולל את הרצליה (קו 90 וכו')?
 

harhanegev

New member
כבר החליטו מי יפעיל את הקווים מתא לדרום השרון
במקום אגד ודן? והאם זה כולל את הרצליה (קו 90 וכו')?
נהגים באגד
שאינני יודע מה רמת אמינות המקורות שלהם טוענים שזו חברת קווים. אני מקווה מאוד שזו שמועת שוא.
 

mister K

New member
וזה כולל את הקווים להרצליה ולרמת השרון?
ומה יישארו באגד? הקווים הפנימיים והקווים בין ערי השרון שלא מגיעים לת"א?
האמת היא שאין לי שמץ של מושג
אני רק יודע שמדובר באשכול קווים משותף של אגד ודן הכולל את קווי דן: 47, 48, 147, 149 ו-247.
 
האמת היא שאין לי שמץ של מושג
אני רק יודע שמדובר באשכול קווים משותף של אגד ודן הכולל את קווי דן: 47, 48, 147, 149 ו-247.
אם כבר הזכרת את זה
איך ולמה החליטו שקו מת"א לכפר סבא כמו 567 או 561 הישן יהיה של אגד ואילו 149 למשל יהיה של דן (כנ"ל עם רעננה והרצליה) האם זו החלטה שרירותית? או שלקווים של דן יש מסלול ארוך יותר בת"א או שפשוט הקווים של דן חדשים יותר?
 
אם כבר הזכרת את זה
איך ולמה החליטו שקו מת"א לכפר סבא כמו 567 או 561 הישן יהיה של אגד ואילו 149 למשל יהיה של דן (כנ"ל עם רעננה והרצליה) האם זו החלטה שרירותית? או שלקווים של דן יש מסלול ארוך יותר בת"א או שפשוט הקווים של דן חדשים יותר?
149 יותר חדש מהשאר
והאמת נדמה לי שזהו אחד המקרים בהם באמת יש מעין תחרות על אותם נוסעים בין שתי חברות שונות באותו הזמן. למרות ששני הקווים לא מגיעים לאותם מקומות בת"א (למעט רכבת מרכז).
 

אורי404

New member
149 יותר חדש מהשאר
והאמת נדמה לי שזהו אחד המקרים בהם באמת יש מעין תחרות על אותם נוסעים בין שתי חברות שונות באותו הזמן. למרות ששני הקווים לא מגיעים לאותם מקומות בת"א (למעט רכבת מרכז).
בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי
הכוונה היא לקווי כפר סבא-תל אביב, בהם יש מספר אלטרנטיבות: רכבת, קווים 567 ו-575 של "אגד" וקו 149 של "דן". יאיר הראה רק את היעד המשותף בין 567 ו-149 (לרכבת מרכז/מסוף 2000). יש יעדים משותפים: הכפר הירוק (575 ו-149). האוניברסיטה: רכבת, קו 575 ובמידה מסוימת 149, שמגיע קרוב (ואם יש חופשי חודשי, אפשר בלי בעיה להחליף לאוטובוס נוסף), הקריה והסביבה (רכבת, 567 וגם 149), התחנה המרכזית (567 ורכבת). למרות, שבכפר סבא יש מספרים גבוהים של בעלי מכוניות פרטיות, רבים נוסעים באמצעי התחבורה הציבורית, שצויינו לעיל. *כמעט* בגלל אי הכרטוס המשותף.
 
בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי
הכוונה היא לקווי כפר סבא-תל אביב, בהם יש מספר אלטרנטיבות: רכבת, קווים 567 ו-575 של "אגד" וקו 149 של "דן". יאיר הראה רק את היעד המשותף בין 567 ו-149 (לרכבת מרכז/מסוף 2000). יש יעדים משותפים: הכפר הירוק (575 ו-149). האוניברסיטה: רכבת, קו 575 ובמידה מסוימת 149, שמגיע קרוב (ואם יש חופשי חודשי, אפשר בלי בעיה להחליף לאוטובוס נוסף), הקריה והסביבה (רכבת, 567 וגם 149), התחנה המרכזית (567 ורכבת). למרות, שבכפר סבא יש מספרים גבוהים של בעלי מכוניות פרטיות, רבים נוסעים באמצעי התחבורה הציבורית, שצויינו לעיל. *כמעט* בגלל אי הכרטוס המשותף.
נכון, הקווים דווקא בנויים בצוטרה טובה,
 
בכפר סבא זהו *כמעט* המצב האידיאלי
הכוונה היא לקווי כפר סבא-תל אביב, בהם יש מספר אלטרנטיבות: רכבת, קווים 567 ו-575 של "אגד" וקו 149 של "דן". יאיר הראה רק את היעד המשותף בין 567 ו-149 (לרכבת מרכז/מסוף 2000). יש יעדים משותפים: הכפר הירוק (575 ו-149). האוניברסיטה: רכבת, קו 575 ובמידה מסוימת 149, שמגיע קרוב (ואם יש חופשי חודשי, אפשר בלי בעיה להחליף לאוטובוס נוסף), הקריה והסביבה (רכבת, 567 וגם 149), התחנה המרכזית (567 ורכבת). למרות, שבכפר סבא יש מספרים גבוהים של בעלי מכוניות פרטיות, רבים נוסעים באמצעי התחבורה הציבורית, שצויינו לעיל. *כמעט* בגלל אי הכרטוס המשותף.
נכון, הקווים דווקא בנויים בצורה טובה,
מה שהייתי משנה זה את הכניסה לצומת רעננה שגוזלת המון זמן, ואת תחנות העלייה של קו 149 בתוך תל אביב, לדעתי תחנת העלייה האחרונה שלו לכיוון תל אביב צריכה להיות בכפר הירוק.
 

אורי404

New member
נכון, הקווים דווקא בנויים בצורה טובה,
מה שהייתי משנה זה את הכניסה לצומת רעננה שגוזלת המון זמן, ואת תחנות העלייה של קו 149 בתוך תל אביב, לדעתי תחנת העלייה האחרונה שלו לכיוון תל אביב צריכה להיות בכפר הירוק.
נכון. השינויים שצריך לעשות:
תחנה ליד המסוף בצומת רעננה של קווים 149 ו-567. התחנה לא תהיה בסוף המסוף אלא בכביש (איפה ש"דן" בדרך כלל מחנים את האוטובוסים באדום-לבן. שם לשנות לאדום-כתום ולהקים תחנה). אחרי זה נסיעה במנהרה לכביש 4. אני יודע שיש תחנה בכביש 4 ליד הטרמפיאדה ושעולים רבים. מה שצריך לעשות זה קווים מהירים יותר מרעננה לתל אביב וכך יהיה פחות צורך בתחנה זו של הקווים המהירים מכפר סבא. זה פחות נורא, ש-149 אוסף בתוך תל אביב. עם זאת מכיוון תל אביב צריך שתחנת הירידה הראשונה שלו תהיה בגלילות וכך לא יעמדו רבים באוטבוס.
 
נכון. השינויים שצריך לעשות:
תחנה ליד המסוף בצומת רעננה של קווים 149 ו-567. התחנה לא תהיה בסוף המסוף אלא בכביש (איפה ש"דן" בדרך כלל מחנים את האוטובוסים באדום-לבן. שם לשנות לאדום-כתום ולהקים תחנה). אחרי זה נסיעה במנהרה לכביש 4. אני יודע שיש תחנה בכביש 4 ליד הטרמפיאדה ושעולים רבים. מה שצריך לעשות זה קווים מהירים יותר מרעננה לתל אביב וכך יהיה פחות צורך בתחנה זו של הקווים המהירים מכפר סבא. זה פחות נורא, ש-149 אוסף בתוך תל אביב. עם זאת מכיוון תל אביב צריך שתחנת הירידה הראשונה שלו תהיה בגלילות וכך לא יעמדו רבים באוטבוס.
לדעתי זה נורא מאוד...
זה גוזל המון זמן.
 
נכון. השינויים שצריך לעשות:
תחנה ליד המסוף בצומת רעננה של קווים 149 ו-567. התחנה לא תהיה בסוף המסוף אלא בכביש (איפה ש"דן" בדרך כלל מחנים את האוטובוסים באדום-לבן. שם לשנות לאדום-כתום ולהקים תחנה). אחרי זה נסיעה במנהרה לכביש 4. אני יודע שיש תחנה בכביש 4 ליד הטרמפיאדה ושעולים רבים. מה שצריך לעשות זה קווים מהירים יותר מרעננה לתל אביב וכך יהיה פחות צורך בתחנה זו של הקווים המהירים מכפר סבא. זה פחות נורא, ש-149 אוסף בתוך תל אביב. עם זאת מכיוון תל אביב צריך שתחנת הירידה הראשונה שלו תהיה בגלילות וכך לא יעמדו רבים באוטבוס.
רק קו 567 עובר בטרמפיאדה?
יש מספיק קווים שעושים דרכם מצומת רעננה לתל אביב, לא מבין למה הוא נכנס לשם...
 

אורי404

New member
רק קו 567 עובר בטרמפיאדה?
יש מספיק קווים שעושים דרכם מצומת רעננה לתל אביב, לא מבין למה הוא נכנס לשם...
קווים, שעוברים בטרמפיאדה:
149, 567, 575 (לאוניברסיטת תל אביב. בבוקר בלבד), 505 לבר אילן/תל השומר (בבוקר בלבד). אם אני לא טועה, קו 504 המהיר מרעננה לתל אביב דרך כביש 4 (למעשה מהקטע הזה לתל אביב המסלול דומה לזה של 567) נוסע בבוקר בלבד והוא עוקף את הטרמפיאדה (פונה ימינה לכביש 4 עוד קודם לכן).
 
רק קו 567 עובר בטרמפיאדה?
יש מספיק קווים שעושים דרכם מצומת רעננה לתל אביב, לא מבין למה הוא נכנס לשם...
אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתית
מרבית הקווים לת"א שמגיעים מצפון לצומת רעננה, פונים שמאלה ועוברים בפ"ת. בטרמפיאדה הנ"ל נשאר ארסנל קווים דל מאוד לכיוון ת"מ ת"א: 819 - נסיעה אחת בבוקר 504 - נסיעות ספורות בבוקר 568 - בתדירות נמוכה מה שמשאיר אותנו עם קו "רציני" אחד ויחיד: 567 היה צריך כבר מזמן להעביר חלק מקווי הגליל דרך מחלף מורשה (רק מסיבות הסטוריות הם נוסעים דרך פ"ת), וכן להפעיל את קו 504 במשך כל היום.
 

אורי404

New member
אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתית
מרבית הקווים לת"א שמגיעים מצפון לצומת רעננה, פונים שמאלה ועוברים בפ"ת. בטרמפיאדה הנ"ל נשאר ארסנל קווים דל מאוד לכיוון ת"מ ת"א: 819 - נסיעה אחת בבוקר 504 - נסיעות ספורות בבוקר 568 - בתדירות נמוכה מה שמשאיר אותנו עם קו "רציני" אחד ויחיד: 567 היה צריך כבר מזמן להעביר חלק מקווי הגליל דרך מחלף מורשה (רק מסיבות הסטוריות הם נוסעים דרך פ"ת), וכן להפעיל את קו 504 במשך כל היום.
בהחלט. גם כתבנו על זה בעבר.
דרך אגב, חשבתי שגם קו 566 עובר וכעת בדקתי באתר של "אגד" ולפי מה שראיתי הוא כבר לא קיים.
 
אז זהו שלא וזו עוד נקודה בעייתית
מרבית הקווים לת"א שמגיעים מצפון לצומת רעננה, פונים שמאלה ועוברים בפ"ת. בטרמפיאדה הנ"ל נשאר ארסנל קווים דל מאוד לכיוון ת"מ ת"א: 819 - נסיעה אחת בבוקר 504 - נסיעות ספורות בבוקר 568 - בתדירות נמוכה מה שמשאיר אותנו עם קו "רציני" אחד ויחיד: 567 היה צריך כבר מזמן להעביר חלק מקווי הגליל דרך מחלף מורשה (רק מסיבות הסטוריות הם נוסעים דרך פ"ת), וכן להפעיל את קו 504 במשך כל היום.
זו לא נקודה בעייתית בכלל...
זה מקום שאין בו כלום למעט מפגש קווים. הם לא נפגשים בו כבר, אז אפשר להעיף אותו לעזאזל, למרות שהכניסה לצומת רעננה יכולה להיות מאוד מיותרת.
 

mister K

New member
149 יותר חדש מהשאר
והאמת נדמה לי שזהו אחד המקרים בהם באמת יש מעין תחרות על אותם נוסעים בין שתי חברות שונות באותו הזמן. למרות ששני הקווים לא מגיעים לאותם מקומות בת"א (למעט רכבת מרכז).
שם באמת יש סוג של תחרות אמיתית
ועכשיו הרפורמה הולכת להרוס את זה. כל הקווים אמורים לעבור לאותו מפעיל, וכתוצאה מהמהלך הזה תחוסל התחרות. לתשומת ליבם של כל המצדדים ברפורמה משום שהיא "תחרותית".
 

mister K

New member
שם באמת יש סוג של תחרות אמיתית
ועכשיו הרפורמה הולכת להרוס את זה. כל הקווים אמורים לעבור לאותו מפעיל, וכתוצאה מהמהלך הזה תחוסל התחרות. לתשומת ליבם של כל המצדדים ברפורמה משום שהיא "תחרותית".
ושוב נחשפת פה מטרתה היחידה של הרפורמה...
חיסכון כספי למדינה על חשבונם של נהגי התח"צ ותוך כדי הורדת רמת השירות לנוסעים. לא תחרות ולא נעליים!
 

אורי404

New member
שם באמת יש סוג של תחרות אמיתית
ועכשיו הרפורמה הולכת להרוס את זה. כל הקווים אמורים לעבור לאותו מפעיל, וכתוצאה מהמהלך הזה תחוסל התחרות. לתשומת ליבם של כל המצדדים ברפורמה משום שהיא "תחרותית".
רתם, אתה בטוח שגם הקווים של "אגד" וגם הקווים
של "דן" יעברו לידי מפעיל אחד או שאלה הם שני מכרזים נפרדים? בכלל, איזה קווים של "אגד" אמורים לצאת למכרז?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה