כבלו תמונה

Don Nirtin

New member
תגידי את זה לאחות המפגרת בקופת מכבי כאן../images/Emo87.gif

פעמיים מצאה שריר....... בפעם שלישית כבר התייאשה ועברה ליד השנייה שלי- גם שם תקעה ומצאה שלושה שרירים עד שבסוף מצאה וריד! כאילו אלוהים אני כולי מחורר ולא מהסיבות הנכונות!
 

icy woman

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

במכבי דווקא מי שלוקח דם אלו לבורנטים/יות. שלרוב מיומנים כנראה נפלת על פלגמטית רצינית
 

Don Nirtin

New member
נפלתי על מפגרת משועממת../images/Emo87.gif

כשנכנסתי אצלה לתור היא קראה ספר. כן.
 
גאד יואו חוררו לי את כל מקום בידיים../images/Emo219.gif

עד שמצאו לי וריד.
בהתחלה מצאו לי אבל הזזתי את היד בהיסטוריה. P:
 

yonVata

New member
אתמול...

עשיתי חיסון נגד שפעת... והרגשתי ממש מסכן... מסתבר שמצבי ממש טוב.. אני אישית לא בנוי למטחים...
 
משתתפת בצערך.. זכיתי לתענוג הזה יום ראשון...

לצערי לאחרונה כמעט כל חודש רוצים שאעשה בדיקת דם... די נמאס לי מזה האמת
גם סביב ה6 מבחנות
אבל אני מניחה שהתרגלתי... ללפחות אין לי סימן כחול כמו בדרך כלל כאילו אני מזריקה משהו
 

D amaged R oses

New member
לאנשים כאלה מגיע עונש גרוע יותר

ממוות. זה פשוט לא יאמן שישנם אנשים כאלו, באמת שלא.
 

ToryMaster

New member
מה עונש מוות נותן לה?

זה לא באמת עונש עבורה, אם חושבים על זה, זמן קצר של פחד מוות ואז שום דבר.
 

ToryMaster

New member
תהרגי אותי אם אני מבינה

להרבה אנשים לא מגיע לחיות, אבל זו סיבה די גרועה לעונש מוות בעיני. זה מקרה קלאסי של מישהו שצריך להיענש ובחומרה, מוות בהקשר הזה הוא בגדר חסד.
 

D amaged R oses

New member
אין לי ספק בכלל שהיא צריכה

להענש יותר מזה. כמו שאמרתי, אנשים כאלה [שמתעללים באנשים, תינוקות.] צריכים לעבור הרבה יותר ממוות. אי אפשר להגדיר במילים את חומרת העונש שמגיעה להם. זה פשוט מזעזע בעיניי
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifאני יכול לחשוב על רעיון לעונש...

יש במיתולוגיה היוונית סיפור על אחד שקשרו אותו בשלשלאות ברזל לצוק ופעם ביום הציפורים הטורפות היו באות, מנקרות בו ואוכלות לו את האיברים הפנימיים. אומנם בסיפור האיברים היו צומחים מחדש. במקרה שלנו, לא היו צומחים.
 

D amaged R oses

New member
../images/Emo45.gifאתה צריך להיות שופט! בעצם..

ראש ממשלה! ולהוציא עונש כזה לחוק
 

לבנדר א

New member
האמת, כל הדיבורים האלה על עונש

בעיקר עושים לי בחילה. נכון, זה מזעזע ומחריד. אבל אני לא יכולה להימנע מהמחשבה שאם מתעללים ברוצחת במקום להרוג אותה, כל מה שעושים זה לתת לזה יותר מקום בעולם.
 
למעלה