כבוד למגזר!
חסידות גור מככבת בכותרות. והרי תקציר הידיעות: 1. חסידת גור שמתלוננת על בעלה הסוטה, שמטריד מינית ילדים קטנים ונערים. המשטרה סגרה ת'תיק (אביו של אותו סוטה הוא איזה גרוייסע מעכר בגור). בעקבות התלוננותה של אשתו אצל ערוץ שתים החקירה נפתחה שוב. (הנ"ל פורסם בתקשורת) 2. הידיעה הבאה עדיין לא פורסמה, לפי מיטב ידיעתי: נתפסה כנופיית פורצים חרדיים - שמונה אברכים חסידי גור - חלקם בעלי משפחות... החוליה נתפסה כשאחד מהם ניסה לפרוץ לביתו/משרדו של חלפן (ו/או מלווה) כספים בשם דויטש מבני-ברק. דויטש שכבר גנבו ממנו שלושים וחמישה אלף דולר, לא ויתר ונאבק עם הגנב החרדי. הגנב אמנם נמלט, אך החליפה החסידית שלבש נשארה אצל דויטש. להפתעתו נתגלתה בכיס החליפה תעודת הזהות של הגנב. סוף גנב לתליה. לכידתו ע"י המשטרה הביאה למעצרם של שאר החסידים המעורבים. ובחקירה הסתבר שהיו שותפים לכמה וכמה פריצות לבתים חרדיים. ובציבור החרדי שישו ושמחו איני שמח לאידם חלילה (אולי מעט...). יחד עם זאת, טוב לראות במוחש כי כאשר מקצצים את הקצבאות של הכוללים, בני-ברק מתגלית כאחותה התאומה בת-ים. דרך ארץ קמה לתורה, ולא ההפך - לימוד התורה לא הופך אדם לטוב יותר... אולי המעשיות האלה יפתחו להם ת'עיניים לראות את החור השחור ואת הבור אותו הם כורים לקבור עצמם בעודם חיים.
חסידות גור מככבת בכותרות. והרי תקציר הידיעות: 1. חסידת גור שמתלוננת על בעלה הסוטה, שמטריד מינית ילדים קטנים ונערים. המשטרה סגרה ת'תיק (אביו של אותו סוטה הוא איזה גרוייסע מעכר בגור). בעקבות התלוננותה של אשתו אצל ערוץ שתים החקירה נפתחה שוב. (הנ"ל פורסם בתקשורת) 2. הידיעה הבאה עדיין לא פורסמה, לפי מיטב ידיעתי: נתפסה כנופיית פורצים חרדיים - שמונה אברכים חסידי גור - חלקם בעלי משפחות... החוליה נתפסה כשאחד מהם ניסה לפרוץ לביתו/משרדו של חלפן (ו/או מלווה) כספים בשם דויטש מבני-ברק. דויטש שכבר גנבו ממנו שלושים וחמישה אלף דולר, לא ויתר ונאבק עם הגנב החרדי. הגנב אמנם נמלט, אך החליפה החסידית שלבש נשארה אצל דויטש. להפתעתו נתגלתה בכיס החליפה תעודת הזהות של הגנב. סוף גנב לתליה. לכידתו ע"י המשטרה הביאה למעצרם של שאר החסידים המעורבים. ובחקירה הסתבר שהיו שותפים לכמה וכמה פריצות לבתים חרדיים. ובציבור החרדי שישו ושמחו איני שמח לאידם חלילה (אולי מעט...). יחד עם זאת, טוב לראות במוחש כי כאשר מקצצים את הקצבאות של הכוללים, בני-ברק מתגלית כאחותה התאומה בת-ים. דרך ארץ קמה לתורה, ולא ההפך - לימוד התורה לא הופך אדם לטוב יותר... אולי המעשיות האלה יפתחו להם ת'עיניים לראות את החור השחור ואת הבור אותו הם כורים לקבור עצמם בעודם חיים.