הי ורד יקירה!
מזל טוב לך ולפונדי על ההקלטות הראשונה,המשך הריון תקין ובריא,ההודעה הכי משמחת עבורי בהגיעי חזרה ארצה!!! כן ירבו והכי חשוב המשך בדרך הנכונה. גם אני מצאתי עצמי בוכה וצוחקת יחדיו,וזה חזר על עצמו ביום הלידה ד"א ההקלטות ממש באותם זמנים שלי ולכן בעזרת השם את אמורה להיות אמא ביום ההולדת של שיר ורון והשמחה כפולה בידידות אירית