יש קיץ בלי קייצת

איזה מרגיז זה!!!!!!!

למרות שנראה לי שהתיכוניסטים במילא לא ממש יילמדו בשבועות האחרונים כי הכל יהיה מלא בבגרויות...
 

שקד גבע

New member
אני לא מתכוון

ללכת לבית ספר אחרי ה20 ביוני גם לא בכל החופשות שמתכוונים לקחת
 

jenny sos

New member
איזה 20 ביוני ?!

לנו בכלל אמרו בבצפר שהם לא הולכים לדרוש מהשמיניסטים לבוא לבצפר אחרי ה-20 במאי ..
 
אהה בדיוק ראיתי את זה בחדשות!!

מה נעשה?! זה נוראי!!!! מה הקייצות יתחילו מאוחר יותר?
 
יש לי השערה

ימשיכו בפעילות רציפה של פעמיים בשבוע, ואולי יעשו באוגוסט קייצת(למרות שזה ממש לא בר גיוס) ומה יהיה על הקורס מדצים?
 

MnIkAiSc

New member
לא צריך להתרגש כל כך..

צריך להיות קצת יצירתיים, אבל יהיה בסדר.. קודם כל אפשר לדחות קצת את הקייצות, אפשר גם שהי"בניקים שמסיימים ללמוד יותר מוקדם ייקחו אחריות על איזשהי פעילות בקן לפני הקייצת כדי שלחניכים יהיה מה לעשות עד שהיא תתחיל, אפשר לבוא לאיזשהו הסדר עם בתי"הס כי גם ככה בשבוע-שבועיים האחרונים לא באמת לומדים..
 
בטח יזיזו הרבה תאריכים.

זה יעשה מלאאאאאאא בלאגן והכל אבל זה מה שיעשו זה יהיה הקיץ הכי מוזר בארץ. בכל מקרה זה לא נשמע לי הגיוני שיבטלו דברים בגלל זה, כמו קייצת וכאלה..
 
אבל נגיד שיתחילו את הקייצת מאוחר

מה עם קורס מדצים? יש קנים שיש מחסור במדריכים וצריך את הט'טניקים להדרכה.. ככה שאי אפשר לעשות קורסמדצים אחרי הקייצת. חייב שיהיה קייצת! קייצת צבי הנינג'ה נגד מפלצות התהילה!
[אנחנו לא מוזרים.. אז מה אם כבר תכננו קייצת לשנה הבאה..]
 

kogi6

New member
זה ממש לא בסדר..

שלוקחים לנו מהחופש הגדול.. מחופשת פסח.. מהרבה ימים של אחרי הצהריים.. אז נכון שצריך להשלים ולא יודע מה.. אבל זה לא אשמתי שהייתה כל השביתה הזאת ושאני הולך להיות תקוע בבצפר עכשיו חצי שנה..
 

invAsion

New member
ברור שאנחנו נסיים ללמוד מוקדם..

מה יש להם להחזיק את ה-י"בניקים בבית ספר אחרי הבגרויות? נגיד שהבגרות במתמטיקה תהיה כרגיל באיזור ה-29.5? אחר כך נפסיק ללמוד מתמטיקה ויווצרו לנו 5 שעות חופשיות בשבוע.. לאט לאט יהיו עוד חורים ועוד חורים, ולכן אין להם מה לדרוש מאיתנו לבוא. י"ב תמיד מסיימים ללמוד באמצע/סוף מאי ובאים רק לימים מרוכזים ובגרויות...
 
אולי זה לא בסדר אבל

זה רק לטובת התלמידים (שיצליחו בבגרויות)האולי לא כאלו קריטיות לחלקינו אבל אני מאמינה שזה משהו שאני רוצה לעבור וכרגע אין דרך חלופית לעשות את עניין הלמידה ואני לא אפסיק ללמוד כי זה ממש טיפשי. ואם נאמין בעצמנו הכל יסתדר- אני בטוחה שניתנה התראה מספיק מוקדמת מראש וסומכת שיעשו משהו שונה ושווה בנידון..... הרי למלחמה לא הייתה התראה מוקדמת ובכל זאת לא ויתרנו והקמנו מחנות בזק אז תאמת שיהיה טוב יהיה טוב כן.....
 
דבר ראשון

למה לט'טניקים צריכים להשלים? כיתה ט' לא חשובה בשיט. מי שבתיכונים מילא.. ודבר שני, זה ממש לא נורמאלי ללמוד מהבוקר [הם רוצים אפילו שעת אפס!], עד אחרי הצהריים, ככה במשך שנה כמעט בלי חופשים! זה מחרפן.. מה נראה להם, שאין לנו חיים חוץ מהלימודים?
 

baglemaster

New member
מפלצות התהילה

זה היה רעיון שלי ואני חושב שאני עוד האחרון בקן ששומע משינה... אחח.. היו ימים...
 

שקד גבע

New member
איזה בחירה מחתרתית

נירא לי יש שלושה אנשים שמכירים את השיר הזה. חתיכת הארדקור
 

baglemaster

New member
תגיד את זה לאנשים מהקן שלי

סתם, זה עוד לא קבוע... פשוט בגלל שהמסורת היא שירי משינה אז אפשר לחשוב על זה שנה מראש... העניין הוא שעם השנים השירים המוכרים יותר כבר נגמרים...
 
למעלה