יש משחק היום ?

חיננית

New member
לא נראה לי שיהיה-אין כאן נפש חיה

כמעט כל היום היה כאן כנראה שממה . לא רואה שמלבדנו מישהוא כאן. גם אנסה עכשיו קצת על חידות של אלי,לא ממש ישבתי עליהן-תשובה אחת קפצה לי מיד לכשקראתיה . . אם תרצה סיעור מוחי קצרצר, אני פה בינתיים איתך .
 

ארנבון

New member
היי אני כאן

עייף (עומס מתמשך בעבודה) אך אשמח לנער קצת תאים אפורים ביקרתי גם אמש באזור חצות ועקבתי מעט אחרי המשחק אבל לא היה לי מה להוסיף וחוץ מזה אני כל הזמן ``עף`` בעיקר כשאני מנסה לשלוח תגובה
 
למעלה