כמעט כל היום היה כאן כנראה שממה . לא רואה שמלבדנו מישהוא כאן. גם אנסה עכשיו קצת על חידות של אלי,לא ממש ישבתי עליהן-תשובה אחת קפצה לי מיד לכשקראתיה . . אם תרצה סיעור מוחי קצרצר, אני פה בינתיים איתך .
עייף (עומס מתמשך בעבודה) אך אשמח לנער קצת תאים אפורים ביקרתי גם אמש באזור חצות ועקבתי מעט אחרי המשחק אבל לא היה לי מה להוסיף וחוץ מזה אני כל הזמן ``עף`` בעיקר כשאני מנסה לשלוח תגובה