יש מקום

mich78

New member
יש מקום ../images/Emo35.gif

מקבלים גם כאלה שלא צופים בסדרה
 

mich78

New member
סליחה ../images/Emo4.gif

איזו מין מינהלת את .... לא רוצה .. לא צריך ...
 
../images/Emo85.gifחלילה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

אבל אצלנו אפחד לא קוטל את אמ"ל...
כי אז הוא יחסםםםםםם
ועכשיו לא רק שאני כן יודעת, אלא אני גם יכולה
ואין מי שיציל אותך
 
../images/Emo41.gif צוחקייים מה הלחץ..../images/Emo35.gif

ברור שמקבלים כאלה שלא צופים בסידרה אבל... מה יהיה לך לעשות פה עם את לא צופה בסידרה...
 

orhila

New member
ביום חמישי לא תשודר אהבה מעבר

לפינה בגלל עסקת חילופי השבויים, אין ספק מספיק חשוב, אבל רציתי שתדעו
 
למעלה