ברור שזה שטויות.
מי חשבת שתכנן ובנה? לפידון ששלט שנה או זה ששלט חצי שנה?
הם באו אחרי כל הבניה - ואפילו עם האינטגרציה הם פיקששו.
הרי כל התכנון, הבנייה, וכל המימון - נמשכו מעל עשור.
זאת הסיבה שלפני נתניהו לא נכנסו לפרוייקט כזה גדול,
שליטים קצרי-רואי עם תוחלת ממוצעת של שנתיים-וחצי, בלמו תקציב. היו מוכנים להכנס רק להשקעות-קצרות, מפחד שיתחלף ראש ממשלה ושר-תחבורה, והקרדיט יתאדה.
מעבר לרכבת תחתית שהלפידונים של גוש-דן יסעו בה בהנאה רבה,
כל תשתית התחבורה בפריפריה קיבלה שדרוג אדיר (מאותה סיבה - יציבות שלטונית).
מאז הקמת המדינה ועד 2009 נתנו לנו רק פירורים - שבילי-נחש מנדטורים עם עקיפת-משאיות מסוכנת-להחריד.
פקקים מזעזעים עקב התירוץ של "בניית כבישים רק תייצר פקקים".
כמו תירוץ שנותנים לעבדים שמרעיבים אותם.
ועכשיו?
כמעט כל הפריפריה רצופה אוטוסטרדות, כבישים עתירי משאיות שודרגו ל 2 מסלולים לכל כיוון, הפרדת-מסלולים כדי למנוע את המוות המיותר, וחיבור עד כרמיאל ובית-שאן של הרכבת.
פקקים יומיים הפכו להסטוריה, ונסיעה יומית לגוש-דן, לדבר שגרתי.
אני לא יודע מה אתה.
הרי יש פה הרבה לפידונים-נוכלים שטוענים שהם ימנים.
ואתה משתמש בביטויים של הנוכלים - זה מסמן אותך.