יש לי שאלה....

קודם כל

אני לא צוחקת עליך... בתגובה האחרונה אמרת לי לי שאתה נותן לי את דעתך ואני יכולה לקחת את זה לאן שאני רוצה... כתבת לי את זה ואני פשוט רציתי להגיד לך תודה... לא להיות סרקסטית... לא לצחוק עליך .. פשוט להגיד לך תודה.... בחרתי לעשות את זה בדרך שבעיני די משעשעת... מתי הכי קל לזכות שתשומת לב המלאה של הגבר???? כשמדברים איתו על סקס... נכון? אז כדי למשוך את תשומת לבך כתבתי את המילה "סקס" בנושא... בפנים אמרתי תודה... הדברים הם ממש פשוטים ואפילו אין להם שום משמעות נסתרת... בוקר טוב...
 

נימשון

New member
אני לא רואה קשר למראה

סביר יותר להניח כי זה בגלל שאת מובילה דעת קהל ואומרת את הדברים שיש לך בציבור במקום לכתוב על כך או לדבר על זה עם ההנהלה באופן אישי יותר. כאחת שבעבר התנהגה בדיוק ככה אני יכולה להעיד מנסיון אישי שבמקום העבודה הנוכחי שלי למדתי פשוט להגיד הכל אבל בלי קהל מסביב וכך גם דברים התקבלו בצורה טובה הרבה יותר וגם ראו בי מובילה חיובית ולא שלילית כי גרמתי לשינויים ולא למירמור של שאר העובדים.
 
אבל את בבכללל לא שמנהה...כנסוו

את בכלל בכלל לא שמנה...אין שום מצד שלא מקדמים אותך בגלל שאת לא רזה מאוד...חחח החברה לא עד כדי כך קיצונית...... אם היית שמנה באמת במשקל 120 קילו אולי אולי יש סיכוי קטנטן שזאת הייתה הסיבה שלא מקדמים אותך.... אבל כאילו את בכלל לא שמנה ואין מצב שהמנהלת מקדמת אותם ולא אותך רק בגלל שהן רזות מאוד...... כי גם תכלס רק שתדעי זה שהן רזות לא אורמ שהן כוסיות,וזה שאת לא רזה במיוחד לא אומר שאת לא כוסית...זה גם הכל בעיני המתבונן.....לא רואים בתמונה שלך את הגוף שלך אבל אפשר לראות שאת יפההה בטירוף......... לדעתי את פשוט פיתחת רגישות יתר בנושא הזה כמוני... גם אני כחה כל דבר אני מקשרת לעניין המשקל..... למשל אני היו פעמים שחיפשתי עבודה בקניון שאלתי את עובדי הממקום אם מחפשים עובדים והרבה פעמים אמרו לי שמחפשים אחרי צבא או אחרי בית ספר,ותמיד חשבתי אולי הם משקרים לי כי הם מחפשים עובדות רזות או עובדותש נראות טוב...ותכלס בתוך תוכי ידעתי שזה בולשיט כי במקומות העבודה האלה יש עובדים ועובדות שמנים ויש גם הרבה עובדיםש לא נראים טוב......אבל אני פשוט רגישה בנושא הזה כי בעברי הייתי שמנה מאוד וגם עכשיו אחרי שהורדתי 40 קילו אני לא בדיוק מקלונת(לא שאני צריכה להיות כזאת)
 
למעלה