ליאתייייייי
New member
יש לי שאלה
אני אם חד הורית(אין אבא בתמונה וגם לא מזונות) שמקבלת כרגע מהמדינה 2000 ש'ח...בתי בת 5 חודשים... קבלתי הצעת עבודה של שניים עד שלושה ימים בשבוע בשעות הערב כשהשכר הוא לא שכר קבוע אלא מתבסס על מידת ההצלחה... מה קורה עם הקיצבה במצב כזה? אני ארחיב קצת...במידה ונניח השתכרתי בחודש מסויים 1000 ש'ח...מורידים לי מהקצבה? יש השלמה מהמדינה? איך עובדים הדברים מבחינת חד הורית שעובדת חלקי ביותר לגבי הקצבאות? מודה מראש על כל תשובה
אני אם חד הורית(אין אבא בתמונה וגם לא מזונות) שמקבלת כרגע מהמדינה 2000 ש'ח...בתי בת 5 חודשים... קבלתי הצעת עבודה של שניים עד שלושה ימים בשבוע בשעות הערב כשהשכר הוא לא שכר קבוע אלא מתבסס על מידת ההצלחה... מה קורה עם הקיצבה במצב כזה? אני ארחיב קצת...במידה ונניח השתכרתי בחודש מסויים 1000 ש'ח...מורידים לי מהקצבה? יש השלמה מהמדינה? איך עובדים הדברים מבחינת חד הורית שעובדת חלקי ביותר לגבי הקצבאות? מודה מראש על כל תשובה