יש לי שאלה

יש לי שאלה../images/Emo53.gif

וואי שנים לא כתבתי פה כמה נחמד לחזור לכאן שוב קיצור מישהו דיבר פה על מצבי ירח אז רציתי לשאול מה זה? ואיך אני יודעת באיזה מצב נימצא ירח כל לילה?
בדקה אחת של עצב איבדתי 60 שניות של שימחה
 

Swicca

New member
אממממממ.......

...... דבר ראשון "שלבי הירח" זה השלב שבו הירח נמצא בזמן מסויים(מלא ,חצוי וכ'ו) ודבר שני בשביל לדעת באיזה שלב נמצא הירח בכל ערב זה פשוט מאוד מסתכלים מהחלון
!!! אור ואהבה ,שימי.
 

TheBlueOne

New member
שלום :)

בעיקרון אנו מדברים על שלושה מצבים עיקריים לירח: 1. בתחילתו - כשהוא רק מתמלא, מצב זה נקרא: Waxing Moon 2. כשהירח מלא (ישנם שלושה ימים המיוחסים בכל חודש לירח מלא, כאשר היום השני מתוך השלישי הוא הזמן בו הירח מלא ביותר) - כפי שבוודאי ידוע לך, כל חודש יש ירח מלא
3. בסופו- כשהירח "מתרוקן", מצב זה נקרא: Waning Moon בעיקרון לכל אחד מהשלבים מיוחסים תכונות שונות ובד"כ לכל זמן מותאמת סוג העבודה המתאימה לו מבחינת האנרגיות ... אני מצרף בזאת קישור לאתר של נאס"א בו ניתן לקבל מידע מדויק ביותר על זמני הירח השונים וכמו כן תמונה להמחשת מצבי הירח.
טל.
 

TheBlueOne

New member
דרך אגב...

הרבה אנשים מתבלבלים בין שני המצבים, בהם הירח מתמלא ובהם הירח מתרוקן.. כלומר הם לא יודעים לומר על פי הירח באיזה מצב הוא. פטנט נחמד ביותר הוא להוסיף צ'ופצ'יק קטן לקצה של הירח: אם נוצרת האות ז' - כלומר הירח מתמלא.. Waxing אם נוצרת האות ג'- אז הוא מתרוקן.. Waning סתם לידע כללי... :)
 
תודה רבה ../images/Emo8.gif

תודה על ההסבר ועל האתר אבל יש לי בעיה קטנה כי האתר באנגלית ואני קצת הרבה טיפשה באנגלית יש אולי משהו בעברית....?
בדקה אחת של עצב איבדתי 60 שניות של שימחה
 

TheBlueOne

New member
הממ...

יש משהו ספיציפי שרצית לדעת על זמני הירח או שפשוט אני "אשפוך" כאן את כל "התורה"? :))
 

gray peopel

New member
*יותר נדחף*

כשזה נראה כמו ז זה כאילו-זריחה ושזה ג-גמירה סתם בשביל ידע.....
 
אממממ

האמת אני לא יודעת כלום על מצבי ירח חוץ מזה שיש יום מסויים שהוא מלא איך אפשר לדעת איזה אנרגיות יש בכל מצב? אשמח לקבל את כל ה"תורה"....אם אפשר...
 

TheBlueOne

New member
אוקיי... ../images/Emo29.gif

אני מבטיח מאמר מרחיב בנושא בתוך יום יומיים.. :)
 

itai90

New member
נדחף אם הוספה

יש עוד מצב ירח שזה ליקוי לבנה או ירח שחור בברכת האור פם
 
למעלה