L i t t l eW i t c h
New member
יש לי שאלה../images/Emo53.gif
וואי שנים לא כתבתי פה כמה נחמד לחזור לכאן שוב קיצור מישהו דיבר פה על מצבי ירח אז רציתי לשאול מה זה? ואיך אני יודעת באיזה מצב נימצא ירח כל לילה?
בדקה אחת של עצב איבדתי 60 שניות של שימחה
וואי שנים לא כתבתי פה כמה נחמד לחזור לכאן שוב קיצור מישהו דיבר פה על מצבי ירח אז רציתי לשאול מה זה? ואיך אני יודעת באיזה מצב נימצא ירח כל לילה?