יש לי שאלה????

יש לי שאלה????../images/Emo12.gif

אומנם אני לא כל כל הולך לדוג בים אבל כנראה אני אתחיל לז'רז'ר בקרוב אז השאלה היא כזאת יש את הראפלות שמחולקות לשניים ,למה הם טובות? הם שוות משהו ?
 

alonps

New member
Jointed

לדמויים מהסוג הזה יש תנועת נענוע זנב משמעותית. אני יודע שמס' חברים כבר תפסו דגים על רפלה מסוג זה. אם התוצאות בדמויים אלו טובות יותר? לא ממש יודע.
 
איפה אתה קונה??(מקום חיפה אשדוד?)

כי קניתי במיכלין לפני שבועים 1+1 40 שקל אחד
 
למעלה