רק היום המקורי
New member
יש לי שאלה????../images/Emo12.gif
אומנם אני לא כל כל הולך לדוג בים אבל כנראה אני אתחיל לז'רז'ר בקרוב אז השאלה היא כזאת יש את הראפלות שמחולקות לשניים ,למה הם טובות? הם שוות משהו ?
אומנם אני לא כל כל הולך לדוג בים אבל כנראה אני אתחיל לז'רז'ר בקרוב אז השאלה היא כזאת יש את הראפלות שמחולקות לשניים ,למה הם טובות? הם שוות משהו ?