מכשפה עם גיבנת
New member
יש לי שאלה חשובה!
אני מתעסקת במאגיה לא הרבה זמן אבל רכשתי הרבה ידע. אני כבר עשיתי כישוף אחד ועשיתי מעגל אנרגיה ועוד כמה כשפים קטנים כמו כן אני מנהלת ספר צללים. ויש לי בעיה כזאת- חברה מאוד טובה שלי נמצאת בבעיה ממש קשה עם החבר שלה. היא אוהבת אותו מאוד והוא...לפי מה שאני יודעת אוהב אותה בחזרה אבל זה לא בטוח. הוא כבר בן 18 וצריך להתגייס אבל הוא לא רוצה! לכן ברגע שמתקשרים אליו תוך שעתיים הוא עולה על מטוס לגרמניה, אף אחד לא יודע מתי זה יהיה יכול להיות עוד שבוע ויכול להיות שהוא על מטוס עכשיו. הוא לא יכול להודיע לאף אחד כלום כי זה נגד החוק הוא יחשב לעריק מהצבא וכו´ וכו´. היא ביקשה ממני לעזור לה, לעשות כישוף שיגרום לו לאהוב אותה יותר כדי שהוא לא יסע...בשביל שהוא ישאר איתה! היא אמרה לי שאם פתאום הוא יעלם היא תהיה באבל והיא אפילו חושבת על להתאבד. אני מכירה הייטב את חוק ההחזר (פי שלוש) ואני מודעת לכך שאם אני אגרום לו לאהוב אותה זה כפייה וזה נחשב כישוף של מאגיה שחורה, אבל אני מאוד דואגת לחברה שלי!!! השאלה שלי היא - האם המטרה מקדשת את האמצעים או שבכל מקרה אני וחברתי נפגע? כלומר אם המטרה היא להציל את חיי חברה שלי עדיין זה נחשב כישוף שחור? נ.ב. כבר ניסיתי לדבר איתה ....לשכנע אותה שהוא לא שווה את זה אבל...היא ממש אוהבת אותו, היא אפילו אמרה לי שהיא רוצה להתחתן איתו
אני מתעסקת במאגיה לא הרבה זמן אבל רכשתי הרבה ידע. אני כבר עשיתי כישוף אחד ועשיתי מעגל אנרגיה ועוד כמה כשפים קטנים כמו כן אני מנהלת ספר צללים. ויש לי בעיה כזאת- חברה מאוד טובה שלי נמצאת בבעיה ממש קשה עם החבר שלה. היא אוהבת אותו מאוד והוא...לפי מה שאני יודעת אוהב אותה בחזרה אבל זה לא בטוח. הוא כבר בן 18 וצריך להתגייס אבל הוא לא רוצה! לכן ברגע שמתקשרים אליו תוך שעתיים הוא עולה על מטוס לגרמניה, אף אחד לא יודע מתי זה יהיה יכול להיות עוד שבוע ויכול להיות שהוא על מטוס עכשיו. הוא לא יכול להודיע לאף אחד כלום כי זה נגד החוק הוא יחשב לעריק מהצבא וכו´ וכו´. היא ביקשה ממני לעזור לה, לעשות כישוף שיגרום לו לאהוב אותה יותר כדי שהוא לא יסע...בשביל שהוא ישאר איתה! היא אמרה לי שאם פתאום הוא יעלם היא תהיה באבל והיא אפילו חושבת על להתאבד. אני מכירה הייטב את חוק ההחזר (פי שלוש) ואני מודעת לכך שאם אני אגרום לו לאהוב אותה זה כפייה וזה נחשב כישוף של מאגיה שחורה, אבל אני מאוד דואגת לחברה שלי!!! השאלה שלי היא - האם המטרה מקדשת את האמצעים או שבכל מקרה אני וחברתי נפגע? כלומר אם המטרה היא להציל את חיי חברה שלי עדיין זה נחשב כישוף שחור? נ.ב. כבר ניסיתי לדבר איתה ....לשכנע אותה שהוא לא שווה את זה אבל...היא ממש אוהבת אותו, היא אפילו אמרה לי שהיא רוצה להתחתן איתו