אין מה להילחץ..
כמו שjbu אמר.. זה לא מסמל כול רע.. זה רק תעודת זיהוי ומספר עלוב של המדינה.. חוץ מזה, זה רק סמל, סמלים מסמלים דברים שונים אצל אנשים שונים.. כמו המספר 13 שאצל הנוצרים הוא מיספר "רשע" וביש מזל.. ועוד כמה דברים לא נחמדים, אצל יהודים זהו מספר מזל.. חוץ מזה, מספר סניף הבנק של אמא שלי הוא 666.. ואין לנו ממש בעיות כספיות.. בקיצור.. אין מה להיבהל, ולא צריך להתייחס לדברים פשוטים מסוג זה ביותר מדי רצינות..