יש לי משהו לעלות

meirav1

New member
יש לי משהו לעלות

קראתי פה שהמספר 666 מסמל משהו רע עכשיו התעודת זהות שלי מתחילה כך אתם חושבים שזה מסמל משהו <? אומר משהו ?
 

jbu

New member
היית אומר איזה שהוא בדיחה אבל

כבר עצבנתי אותך ואני לא אוהב לעשות את זה לאנשים
, אז התשובה היא לא. חוץ מזה שחברים יכולים לצחוק עליך ולהגיד שאת הדודה של השטן.
 

dopey_wizard

New member
אין מה להילחץ..

כמו שjbu אמר.. זה לא מסמל כול רע.. זה רק תעודת זיהוי ומספר עלוב של המדינה.. חוץ מזה, זה רק סמל, סמלים מסמלים דברים שונים אצל אנשים שונים.. כמו המספר 13 שאצל הנוצרים הוא מיספר "רשע" וביש מזל.. ועוד כמה דברים לא נחמדים, אצל יהודים זהו מספר מזל.. חוץ מזה, מספר סניף הבנק של אמא שלי הוא 666.. ואין לנו ממש בעיות כספיות.. בקיצור.. אין מה להיבהל, ולא צריך להתייחס לדברים פשוטים מסוג זה ביותר מדי רצינות..
 

L e s t a t

New member
לא בהכרח

היו כמה פעמים שקמתי על רגל שמאל (מילולית, זו הייתה הרגל הראשונה שיצאה מהמיטה) והם היו דווקא ימים טובים. זה לאו דווקא מסמל משהו רע. אליסטר קראולי זיהה עצמו עם המספר הזה והוא חי עד גיל 72 וזכה להיות אחד האנשים שהשפיעו בצורה ניכרת על המאגיה המודרנית, כמו גם ישנה דת הרואה בו כנביא שלה והוא הקים מספר מסדרים וארגונים חשובים שעוד קיימים.
 
למעלה