יש לי משהו לומר יש לי Guild ו אני master אני צריכה עוד 3mil איך להשיג?
O or19951 New member 23/8/09 #1 יש לי משהו לומר יש לי Guild ו אני master אני צריכה עוד 3mil איך להשיג?