יש לי כמה שאלות ...

SYSTEMATICUS

New member
יש לי כמה שאלות ...

1) האם קיים כישוף שיגרום לאנשים לא רצויים להעלם בלי השלכות (חשוב שלא יהיו השלכות לזה ) 2) איך עושים וודקה מתפוחי אדמה ?
 

ToryMaster

New member
וול

1. אני מניחה שקיים כישוף כזה. אני לא נתקלתי בזה מעולם [אולי כי לא ניסיתי לחפש]. למה אתה מתכוון ב"השלכות"? לדוגמה, שהם ימותו או יחטפו? לכל מעשה שאנחנו עושים יש השלכות, בין אם חיוביות או שליליות. אי אפשר להימנע מתופעות לוואי. 2. פורום יין ואלכוהול [http://www.tapuz.co.il/forums/forum.asp?forum=104 ] לרשותך.
 

PurpleFilth

New member
יש דרך אחת פשוטה

אבל היא דרך של רמאים. כלומר, אם הכוונה היא שהאנשים ייעלמו מבחינתך, זה יעבוד יופי. פשוט תהפוך לבלי-נראה מבחינתם, כלומר, תגרום להם לא לשים לב לזה שאתה שם. יש לזה תיאור נורא חמוד בלעולם-לא-עולם של ניל, רק שהפעם אתה עושה את זה באופן רצוני. תנסה לדמות את התשומת לב שלהם ככה שהיא פשוט זולגת ממך למקום אחר. תשדר אליהם שאין שוםדבר מעניין בך, אז הם פשוט יסתכלו לכיוון השני. לי, לפחות, זה עובד מצויין.
 
למעלה