"יש לי חלום"..

avnercar

New member
"יש לי חלום".. ../images/Emo74.gif

שלום רב, לכל המשתתפים: ברצוני לאחל לכולם שנת שלום אחווה העדר שנאה וכעס. שנה אנושית שבה כל בני האדם ללא הבדל דת גזע ומין יזכו לחיי ביטחון ושלום:יהודים ,מוסלמים ונוצרים וכמובן בני דתות וחסרי אמונה ודת. מקווה שנשכיל כולנו להבין את האחר, ששני הצדדים יגלו איפוק. שלא יהרגו ילדים חפשים מפשע , שאנשי הטרור לא יצליחו להכתיב לכולנו את סדר היום והשקפת העולם. שנדע להתגבר על הקיצוניים משני הצדדים ושלא נוותר על הניסיון לחיות זה לצד זה בכבוד הדדי. תודה לכולם ושנה טובה.
 

aviv100

New member
מסכים לברכות ממולדת עד מרצ

בס"ד אבנר יופי של הודעה גם הנשיא קצב אמר משפט יפה: "כיום מצאתי שהמרחק בין גנדי ליוסי שריד הצטמצם" רק יחס אמפטי לחפים מפשע והתייחסות הומנית לילדים ,זקנים , נשים שנפגעים במהלך הקונפליקט יאפשר לגשר על הפערים ולשוב לחיי דו קיום ושיתוף. תתפלא יש גם תומכי מולדת שמתנגדים לפגיעה בפלסטינים חפים מפשע. אותם חיילים שמתעללים ומונעים מנשים הרות להגיע לבית החולים אינם מייצגים אף מחנה: לא את מחנה השלום ולא המחנה הלאומי. חג שמח לכל בית ישראל.
 

רותיכהן

New member
שרון הבין לבסוף - רק שלום ולא מלחמה

הפסקת האש מוכיחה שממשלת האחדות ממלאת את תפקידה. שמעון פרס באופן זהיר ובסבלנות ברזל ,מנווט את שרון אל דרך הישר. בשקט בשקט - הפסקת האש תוביל ליישום דו"ח מיטשל =לאמור הקפאת ההתנחלויות. אני בניגוד לאותו שמאל אדוק רואה חשיבות עצומה בקיומה של ממשלת אחדות בראשותו של אריאל שרון: רק שרון מפנה ומפרק ההתנחלויות בחבל ימית, רק שרון שנתן לביבי את הגיבוי להחזיר 13 % מהשטח (זמן קצר אחרי הכרזתו "כל אחוז מעל 9 אחוזים מסכן את ביטחון ישראל) יוכל להוביל לוויתורים ,ולרסן את הימין הקיצוני. הרי במידה והוא היה בוחר ללכת בדרך הימין -הוא מזמן תוך 24 שעות ממוטט את הרשות ומחסל את ערפאת ועוד .. מי ייתן כוח לשרון בשנה החדשה לפעול בנחישות למען קירוב השלום, מי ייתן ופרס יימשיך להובילו אל דרך הישר. רותי.
 

רולר

New member
אולי עכשיו גם גנדי יבין מה ששרון...

שרון הבין שחייבים הפסקת אש בלחץ אמריקאי. הוא חשב לנצל את הפיגוע בארה"ב למטרות פנימיות. כלומר כוונתו להפציץ ולהרוס חופשי בשטחים. ומה קרה? הגולם קם על יוצרו. בוש הרים טלפון זועם לשרון והסביר לו במילים פשוטות שאין לו זמן עכשיו למעשי התקיפה שלו. הוא צריך קואליציה ערבית כנגד הטרור של בן לאדן. ובניגוד לכמה חברים פה האמריקאים וכל העולם הנאור עושה הבחנה ברורה בין הטרוריסטים לבין מאות מיליוני המוסמלים: בארה"ב באנגליה בירדן במצרים ובכל מקום בעולם שחיים בשלום. ולכן בוש נתן הוראה ברורה לשרון עכשיו אנחנו חייבים את מצרים ירדן וכל מדינות ערב לצדנו כל עוד אתם מפציצים ויורים הם לא יהיו איתנו ולכן תתחילת תתעשת ותהנהג כמו שצריך. ושרון הגיבור הבין את הפקודה והתנהג כמו ילד טוב ירושלים. כלומר מי שחשב שהפיגוע הזה יישרת את הימין שיוכל לעשות מה שהוא רוצה אכל את הכובע וגורש מיריחו. עכשיו נקווה שגם גנדי יתעשת ויתנהג כמו שרון ויבין שרק משא ומתן יביא שלום וביטחון. נ.ב ההאשמה הגורפת של כל המוסמלים במעשה הנפשע מזכירה את האשמת היהודים בכל מעשה של יהודים מטורפים זו האשמה אנטישמית שמקורה בתפיסה שכל המוסלמים אינם בני אנוש מצמררר.... נניח ויש אנשים רוצחים כמו גולדשטיין שרוצחים בני אנוש בגבם או מחבלים כמו יגאל עמיר שיורים בראש ממשלה בגב אז זה אומר שכל היהודים בעולם הם מחבלים וטרוריסטים כמו יגאל עמיר וברוך גולדשטיין?
 

aviv100

New member
חוויה לראות את מתקפל כמו נייר לקמוס

אין דבר יותר משעשע מאשר לראות את שרון מבין שהאמריקאים הבהירו לו שישב בשקט ושייעשה מה שאומרים לו. כלומר להפסיק להרוג ולירות ולפוצץ ולחסל אלא לתת את הכבוד לעולם החופשי. החוויה הכי מוצלחת היא לראות את ערפאת (יעני הבן לאדן) יושב בקואליציה עם ארה"ב מדיניות אירופה כנגד הטרור ואילו ישראל המדינה הדמוקרטית (ממש) "יוצאת בחוץ!!" כל פעם שרון לומד את מיגבלות הכוח מי ייתן והוא ימשיך להתנהג כמו חתלתול מתוק שמציית לאמריקאים ומפסיק את הירי , " רק שרון "יביא שלום שלום שישמור עלינו..." הכי מצחיק לראות את גנדי יושב בממשלה שבה ראש הממשלה שולח את בנו ואת שר החוץ שלו לשוחח עם הצורר והרוצח ערפאת. כאשר המטרה הקרובה היא להקפיא את ההתנחלויות ... איך שגלגל מסתובב לו.
 
תיקון לאביב 100

לא רק תומכי מולדת אלא תנועת מולדת ומצעה מתנגדים לפגיעה בחפים מפשע. אנו דוגלים ודורשים את העברתם של הערבים הגרים ביש"ע לארצותיהם!
 

lionalx

New member
תגובה

לאיזה ארץ בדיוק שייך ערבי שנולד כאן וחיי כאן כל חחייו, שאביו נולד כאן וגר כאן כל חייו, שסבו נולד כאן וגר כאן כל חייו וכו´?
 
למעלה