יש לי הודעה

יש לי הודעה

אני רוצה חופש אני רוצה את עצמי קצת לעצמי אני רוצה לחזור לפה כשיהיה לי כוח קשה לי הכל כרגע קשה לי עם עצמי,קשה לי איתכם. אני לא מתנתקת. אני לא בורחת. אני אחזור. יש פה אנשים שבאמת אני אוהבת. יש פה אנשים שאם זה תלוי בי הקשר איתם הוא לכל החיים. אבל כרגע אין לי כוח. אז בבקשה תבינו אותי, אל תשלחו לי מסרים. אל תתקשרו אליי. ואל תדאגו לי.
 
אוףףףף ../images/Emo5.gif

סליחה אני לא רוצה את עצמי לעצמי קחו אותי מעצמי אני לא נרדמת, מתהפכת במיטה, חושבת, חושבת, חושבת. המוח דופק לי כבר ממחשבות. אני מפחדת שאני הולכת לקבל החלטות שגויות העבודה מלחיצה אותי בא לי פשוט להגיד להם שאני עוזבת. מה זה מלחיץ אותי ככה ? למה ? גם החצי משרה מלחיצה אותי ? מה יהיה איתי ? הכל מבולבל לי ומגעיל לי. אני מרגישה שפתאום יש לי תקווה משום מקום, ופתאום היא נוטשת אותי. משאירה אותי ככה. לבד. חשופה. וקר לי בנשמה. אני לא רוצה לעזוב. באמת חשבתי שאוכל. אבל אז חשבתי עליכם, על אנשים שאני באמת אוהבת. כמה זמן אנחנו ככה מצוטטים כל ערב ? כמה זמן זה שהטלויזיה אצלי לא דולקת בכלל בערב ? חוץ מימי ראשון ? כבר כמה חודשים טובים. אני מפתחת בכם תלות ? התמכרות ? מה זה הדבר הזה ? מישהו יכול להסביר לי ? וכל הכאבים של כולם, כואב לי, כואב לי עליכם. יותר ממה שכואב לי עליי. אין לי מה להגיד. אני אשכרה מרגישה לא שפויה עכשיו. בא לי פשוט לבעוט בהכל. בעיקר בעבודה. בא לי מחר ללכת לרופאה ולהגיד לה שתשלח אותי לאישפוז. בא לי לנוח. בא לי לנוח. בא לי לא לעשות כלום. החוסר אחריות הזה שבאישפוז כל כך קוסם לי כרגע. לעשות כל מיני עבודות של ריפוי בעיסוק. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. אוי אוי ענתי. ריפוי בעיסוק. אני לא יכולה להסתכל על הבית. על עצמי. הכל מוזנח. הכל מגעיל אותי. לא מוצאת מנוחה. בשום דבר. לא מצליחה להירדם ואני מתה מעייפות. העיניים פשוט פקוחות לגמרי. מישהו ? משהו ? אלוהים ? אללה ? גוד ?
 
אני אפילו לא בוכה

אפילו שירים עצובים שבדרך כלל עוזרים לי לבכות לא עושים לי את זה. אני פשוט מרגישה שיצאתי משפיות דעתי. ככה זה מרגיש ? שלום ענת. כאן שפיות דעתך. אני יוצאת להפסקה. נמאס לי ממך. אני אחזור מתישהוא. אולי. אני מרגישה שהכל מבפנים פשוט תוסס. תסיסה של שגעון. ובא לי לצחוק עכשיו בקול גדול. ואני אפילו מזהה התחלת חיוך כשאני כותבת לכם ככה. שאני פשוט באי שפיות מוחלטת כרגע. וזה לא שאני מכניסה לעצמי דברים לראש בכוח. פשוט ככה מרגישה. לא יודעת אם אתם מבינים על מה אני מדברת. אבל מרגישה את הבעבוע הזה של השיגעון.
 

ELP

New member
ענתיייייייי

לא רוצים לישון רוצים להשתגעעעעעעעע אני כל כך מבין אותך עכשיו, את החשק הזה פשוט להיות בחדר מרופד ולקפוץ על הקירות תוך כדי צרחות. הלוואי והייתי יודע איך עוצרים את הגלישה לשיגעון. אני גם מרגיש שאני משתגע יותר ויותר. אבל אולי זו תקופה שאנחנו צריכים להשתגע קצת
בכל אופן אני סתם משגע פה את המוח... דרך אגב, אם תקחי הפסקה מהפורום העולם לא יתמוטט את יודעת?
לפעמים זה טוב קצת להתנתק, אם את מרגישה שאת חייבת את הניתוק הזה פשוט תעשי את זה. תקחי את הזמן לעצמך, תשבי עם עצמך, תשקיעי בעצמך, תפנקי את עצמך. זה מגיע לך, כל דבר טוב שקיים בעולם מגיע לך את צריכה לדעת את זה.י אוהב אותך ענתי
אל תשכחי שזו תקופה שהכל נפתח בצורה כנה, תקופה של שינוי.
 
אני מבין מהכיוון שלי

מתוקה את חייבת לנוח! זה עוד יעלה לך בבריאות... אוהב אותך המון!!
סליחה שאני כותב בניק הזה...
 

ניאו30

New member
ענת,אני כבר "התמכרתי"...

למה זה צריך להיות בהכרח כל כך רע?...אולי זה דווקא טוב? לא יודע,אין לי תשובות...אולי לאחרים יש...
 
אממממ...

זה לא כזה רע, פשוט כואב לי כל כך וקשה לי לשמוע ולהכיל את הכאבים של אנשים שחשובים לי. ופאק, איך שאני מרחמת עכשיו על עצמי. לעבוד היום עד שעה מאוחרת. כל מה שבא לי זה להמשיך לישון. אישפוז או לא אישפוז ? זו השאלה. יאללה זזתי יום טוב.
 

ניאו30

New member
אז אולי הצעה שאני אומר אותה גם לי

זה באמת קשה לשמוע את כל הכאב של האנשים פה,והרבה פעמים אין כבר מילים להגיד להם,כי אחרת אולי היית אומר אותם לעצמך, זה קורה לי הרבה,אבל אם זה עושה לך רע מדיי פעם-אז אפשר להתנתק לקצת זמן(נדמה לי אפילו שזו את שאמרת לי את זה לא מזמן,לא?...), ולחזור עם כוחות מחודשים.חוץ מזה,שלא מדובר על התנתקות מוחלטת,כי יש לך את הדר ואת אייל,ואתם נפגשים הרבה(אני חושב...)ואולי עוד מישהו שאני לא יודע,שהם יכולים להיות שם בשבילך גם ללא האינטרנט.זה משהו שצריך לקחת אותו כדבר טוב ועוזר,ואני בטוח שאת באמת לוקחת אותו ככזה. שיהיה לך יום טוב.
 
טוב שמה את המסיכה

הגעתי לעבודה ואני רוצה להגיד תפילה כדי שיהיה לי יום טוב: היא נקראת תפילת השלווה, אלי זה לאו דווקא הדתי. "אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם, אומץ לשנות את הדברים אשר ביכולתי, ואת התבונה להבחין בין השניים" אמן אמן ואמן שיעבור כבר היום הזה רוצה להיות בבית. במיטה.
 
אני אוהבת אותך../images/Emo23.gif

תשמעי,מצאת לעצמך מקום שתמיד יקבלו אותך שתמיד תוכלי לברוח אליו אנשים בד"כ פוחדים מדברים שטובים להם אל תפחדי,אנחנו פה
 
למעלה