יש כאן מישהו???
M michali19 New member 29/12/04 #3 רע לי... אתמול הקאתי אחרי ה מ ו ן זמן שלא... נמאס לי אני כל כך רוצה להיות רזה... כל כך רע לי...
ד דניש21 New member 29/12/04 #4 ... את יודעת מה הדבר הראשון שעשיתי אחרי הנס של הבוקר... הקאתי! לא עלוב מצדי! קרה משהו ספציפי שהחזיר אותך להקאות?
... את יודעת מה הדבר הראשון שעשיתי אחרי הנס של הבוקר... הקאתי! לא עלוב מצדי! קרה משהו ספציפי שהחזיר אותך להקאות?