יש כאן מישהו???

michali19

New member
רע לי...

אתמול הקאתי אחרי ה מ ו ן זמן שלא... נמאס לי אני כל כך רוצה להיות רזה... כל כך רע לי... :(
 

דניש21

New member
...

את יודעת מה הדבר הראשון שעשיתי אחרי הנס של הבוקר... הקאתי! לא עלוב מצדי! קרה משהו ספציפי שהחזיר אותך להקאות?
 
למעלה