יש! האח הגדול! איזה אושר!!!

lollapalooza

New member
למי שאומר את המשפט

"מכאן רק אפשר ללמוד מזה ולתקן את מה שצריך תוך כדי השקעה בחינוך, חינוך , חינוך". אם אתה רוצה ללמוד ולתקן מתוך תכנית טלוויזיה שכל מטרתה היא להרוויח כסף ופונה למכנה המשותף הנמוך ביותר, כדאי שגם אנשים אחרים ירצו את זה, אחרת אתה יכול לתקן את עצמך וזהו בערך - לא את החברה. וזה מה שנקרא "רוב הצופים".
 

aשרון

New member
איפה האופטימיות........

איך את רוצה להגיע לכלל האולוסיה, עם תכנית ערכית בערוץ 1 ? כאן לשם התחלה גרידא, לפחות יש לנו את 'מדורת השבט' כדי לדון בבעיות האלה ולתת לציבור לדבר עליהן. ומשם להמשיך בחינוך המשפחתי- הבית ספרי- והיום יומי . העם שלנו צריך ליישר קו בין כל האוכלוסיות והמעמדות שיש בחברה, ולאט לאט לעלות שלב ברמת הסבלנות שלו.
 

GK_FF

New member
איך האח הגדול מנציח סטיגמות..?!

אני חושב דווקא שהוא ביקורתי כלפיהן.
 
ראייה ביקורתית רואה אדם ביקורתי

פריים טיים ערוץ 2 לא נועד לאנשים ביקורתיים, אלא לאנשים שחזרו מהעבודה ורוצים "לשטוף" את הצרות של היום שעבר ו"להטמטם"(מלשון להיות מטומטמים). גם אם אתה ועוד צופים רואים את התוכנית בראיה מעמיקה(אני אישית לא רואה איך אפשר אבל אולי זו מיגבלה שלי), רוב ציבור הצופים שלה רק מפנים את הסטריאוטיפים שמוצגים בה, ובעייני זו תופעה הרת אסון לחברה שלנו.
 

GK_FF

New member
מקווה שתקרא את תגובתי.

כמו ששמתם לב לקחתי שבוע של הפסקה מהשרשור, אמרתם כמה דברים שגרמו לי לרצות לשקול שנית את דברי והודעתך, פרוטגוניסט, היא כמובן אחד מהם. בשבוע הזה יצא לי לראות לפחות עוד שני משדרים מרכזיים של האח הגדול ולהלן דעתי: אין לי מושג איך אתה קובע למי התוכנית נועדה בכזו צורה גורפת. סתם לדוגמא, התוכנית משודרת באותם ימים ושעות ששודרו גם הרבה תכניות דרמה "איכותיות", אז איך זה הולך יד ביד? בכל אופן, אם יש אנשים שבאים אחרי יום עבודה ובא להם "להטמטם" והאח הגדול עוזר להם שיבושם להם, אין קשר מבחינתי בין זה לתכנית עצמה ומבחינתי הם יכולים "להטמטם" מול כל דבר שישימו מולם בייחוד כי לא נראה לי שהם יעמיקו בו במיוחד לא משנה כמה "עמוק-אפשרי" הוא יהיה. לפי דברייך אין שום תכנית, למעט הרצאה אקדמאית על סטריאוטיפים (ואולי אפילו זה לא!!!!!), שיהיה נכון ו"מוסרי" לשדר בשעה הזו בערוץ הזה. לכן, אני ממש לא מבין מה היציאה הגדולה דווקא נגד האח הגדול.
 

lollapalooza

New member
איפה בדיוק אתה רואה דיון?

אף אחד לא דן בכלום, עושים פה בידור וכיף ומגניב ולמה לחשוב בכלל. אף אחד לא מיישר שום קו בתכנית הזו. להפך, כמו שקלמנטינה אמרה, יש פה רק הנצחה של סטיגמות והקצנה של סטריאוטיפים, ומי שטוען אחרת הוא ממש תמים, במקרה הטוב. אין פה ייצוג אמיתי של אוכלוסיות ומעמדות. יש פה קרקס. אם יש משהו בעולם שהפוך מהמושג "דיון", זה האח הגדול. תכנית במשקל אוויר עם אפס ערכים היא הדבר האחרון שייצר דיון רציני ולגיטימי בצורה שגם תביא תועלת למישהו, ולא לכך היא נועדה בכלל.
 

GK_FF

New member
../images/Emo124.gif לכולם

מצטער על שבוע ההפסקה שלקחתי מלהגיב, אני שמח מאוד שהשרשור עוד בעמוד הראשי. בעקרון אמרתם כמה דברים שגרמו לי לתהות שנית על האח הגדול, חשבתי אולי באמת התעוותה דעתי עם הזמן שלא ראיתי את התכנית ואני מהלל אותה לחינם. חיכיתי עוד כמה פרקים מהעונה השניה כדי לקבוע איך להמשיך את הדיון. פחדתי מה ייקרה אם פשוט העונה השניה נופלת מקודמותיה וכל מה שאמרתם יחול עליה ואראה שאתם צודקים אבל לא אדע ולא אזכור שבעצם היא פחות טובה מהראשונה והVIP וכך אפול בפח ואהפוך להיות עוד שונא מן המניין בעיוורון לסיבתי בו. כמה אושר לגלות שהם לא אכזבו ושהעונה החדשה טובה כמו קודמותיה אם לא יותר. פשוט מדהים. כתיבה מבריקה. יש שם דברים שניתן להשוות באיכותם רק ל"סונטת סתיו" (ברגמן) והחיים האמיתיים (החיים האמיתיים). ממליץ בחום אני לכל חברי הפורום, בייחוד מי שטען שכל מה שיש בתכנית זה סטריאוטיפים, היטמטמות, וולגריות ומי יודע איזה עוד תאורים שטניים, לנסות את פרק מספר 3 ואם יש בכם מידת הגינות, להיווכח אחרת. http://www.mako.co.il/vod-index/reality-Big-brother2/VOD-663ee1b7ffd1521006.htm אני לא מכחיש שישבתי מולו עם חיוך מאוזן לאוזן, דמעות בעיניים ומוחא כפיים.
 

Deosette

New member
משעמשע מאוד

אז בעצם כל הזמן הזה עבדת על כולנו... חה חה חה..... :)
 
למעלה