יש דבר כזה?!

The Exorcist

New member
כי לפי האתר של גילד, נכון לעכשיו,

אין כזה דבר. אולי פעם ייצרו...
 

Papito

New member
יש לGUILD שני דגמים של גיטרות בס

1. B30E שהיא בס אקוסטית 2.STARFIRE II שזה בעצם בס "הדגל" של גילד, בס שנראית כמו רבע נפח ולא ממש נראה לי שתמצאי אחת כזאת בארץ, וגם אם תמצאי בחו"ל זה או בחנויות קטנות ומקסימות כאלה או לתחקר שעות על גבי שעות אתרים כמו יאהו ואיביי. בכל מקרה שני הגיטרות האלה יקרות בצורה מפחידה ביותר
 

Boogieman

New member
אני חושב שהיו להם יותר דגמים

אחד מהם זה באס אקטיבית קטנה מאוד עם מיתרי סיליקון. אבל הן אכן נדירות,יקרות בהיסטריה ואם לשפוט לפי הגיטרות שלהם שוות כל שקל. אבל מה,היום גילד שייכת לפנדר [ או יותר נכון לתאגיד "סוני" שבבעלותו פנדר,גילד ועוד כמה דברים ] ושווה לבדוק אם זה גרם לירידה ברמה.
 
וואו.

אני בהלם, איך הצלחתי לשאול שאלה שתוביל אותי לדבר הנדיר והיקר ביותר האפשרי. אבקש בכל זאת, טווח מחיר והמלצות אלטרנטיביות. תודה, סתיו. God must be a boogie man! (זה מוקדש למי שקרא לעצמו ככה.) :)
 

Papito

New member
Boogieman

יש לך הטעות
הבס האקטיבית שאתה מדבר עליה היא לא של גילד אלא של DEARMOND היא נקראת ASHBORY BASS והיא ממש נחמדה ולא עולה יקר
 
למעלה