יש!!!! אלישע...

יש!!!! אלישע...

אלישע, לילות לבנים יש לי מאז המפגש.. ניסיתי לעשות קישור לכפתורים ולא הצלחתי. הסרטון שהכנת דיבר על קישורים רגילים. אסנת באה לעזרה,
לך אחותי... ובכל זאת לא הצלחתי. נזכרתי בך אלישע שאמרת לנסות..ושוב ..ושוב ו..יגעתי ומצאתי ואני מאמינה הצלחתי לעשות קישורים לכפתורים. אומנם האתר ללא תמונות ופלאשים אבל הוא מספק מאוד את הצורך לשמו הוא הוקם לרכז את החומר שאני לומדת בקורס באלבאום. תמיד החבר´ה מבקשים שאעביר להם באימייל, שאדפיס ואביא... ומעכשיו- אתן להם את כתובת האתר ומי שרוצה- בבקשה. אז נכון שהוא לא מרהיב אבל הוא שלי וזה מספיק לי לכשארצה להוסיף תמונות... קטן עלי
תודההההההה אלישע, תודהההה אסנת איזה כייף שיש הצלחה ועכשיו אוכל סוף סוף ללכת לישון
 

Elishabb

New member
חיה - מעולה

"באה מנוחה ליגע, ומרגוע לעמל" - נסח 2002. אלישע
 

motyka

New member
מרהיב מבחינת התכנים

אתר מעניין מאד נכנסתי, רק בכדי להתרשם, ונשארתי לקרוא. שתי הערות: הקישור שותפות להצלחה לא עובד, לא מתקבל דף פעיל בלחיצה עליו. חסרה הקדמה קטנה - מהי שיטת אלבוים.
 
אין מילים ,חיה, מהרגע הראשון

שנפגשנו ראיתי את נחישותך והרצון להתקדם . כל הכבודדדדד!!!! אסנת נ.ב. מה המשימה הבאה?
 

חוה 1

New member
חיה גם אני נתקלתי באותה הבעיה

לא הצלחתי לעשות קישור לכפתורים. אולי תכתבי איך פתרת את הבעיה? תודה חוה
 

Elishabb

New member
מאחר והנושא חוזר אני מכין סרטון

הדרכה בנושא. המתינו בסבלנות אלישע
 

niala

New member
חיה, יפה ומעניין מאוד

חסר קרדיט לעצמך- צייני את שמך באתר. ושוב נהדר.
 
../images/Emo51.gif לכולם ../images/Emo24.gif

ולחשוב שלפני שבוע (יום שבת שעבר) כפתורים היו מושג שקשור לגלנטריה (זוכרת אסנת?) ולהארותיכם: האתר נבנה לשימוש אישי, מצומצם, של 31 איש שלומדים איתי השנה. אני לא יודעת מה המדיניות באלבאום ומתי תהיה תגובתם לכשיראו. יש מקומות שלא מוכנים ליוזמות כאלה ואני צריכה לברר לכן מלבד הכותרת-אלבאום. אין איזכור לשיטה עצמה. אם אקבל אישור, אוסיף את אתר הבית שלהם (בינתיים לכל המעוניינים הוספתי כאן קישור) לגבי קרדיט לעצמי.. כן, אני יודעת , יש לי קושי אישי, היום קוראים לזה שריטה, אני בטוחה שגם זה יגיע. מאחר והאתר אינו מיועד לתפוצת נאטו.. כל מי שישתמש בו ידע שהוא שלי ובזו דייני, בינתיים. הלינק של שותפות בהצלחה לא עובד כי הוא מוביל לפרויקט הבא שלי. הוספתי אותו כדי לדעת שהקישור כבר .. אני מתכוונת לרכז גם חומר של הדרכות שאני משתתפת בהן בתחום אחר לחלוטין. ברור שאז דף הבית ישתנה אבל זה כבר באמת קטן עלי. אחרי שטעמתי... התיאבון רק גדל וכל זמן שאלישע לא יחסום אותי... הוא רק יגבר.
לכולם על הפרגון, אסור לקבל את זה כדבר מובן מאליו
 
דבר אחד בטוח

מזה שבוע, אני לא ישנה הרבה. אני נהנית מהשקט של הלילה.. אני מרוכזת הרבה יותר (טיפוס לילה). כך שכן, זה מה שאני עושה בעיקר בלילות. בימים אני מבלה די הרבה בבי"ח לאחרונה, כך שהעיסוק בבניית האתר הוא בהחלט גם תראפיה.
 
למעלה