ישששששששששש

חמוד..

אבל יש להם שגיאות כתיב.. כור* ולא קור נוכחי* ולא נוחכי אבל אהבתי תרעיון
 
חח כשעשו לי את זה...

רצתי לספר לכולם שנסראללה חוסל!! אחר כך הייתי צריך לעבור אחד אחד ולהגיד להם שעבדו עלי ):
 

Pr0NgS

New member
כמו זה:

 

NeKoGiRl

New member
חחחחח

הלוואי זה היה באמת.. וראיתם מה היה רשום באיזו כתבה?? שכל תל אביב תתכוננן למצב של נפילה! אמאלה..
 

nateli92

New member
אוו אהבתי! ../images/Emo13.gif

הלוואי שבאמת יהיה ככה... חבל שכולנו לא כל-כך אופטימיים...
 

15freedom girl

New member
../images/Emo9.gif../images/Emo6.gifוואי הייתי בטוחה שזה אמיתי...

הקפצתי את כל במשפחה שלי.......חחחחחחח
 
למעלה