שכחת את קו הזהב שנועד לחבר ממזרח למערב
מקריית הלאום דרך גבעת רם לנסוע לאורך רחוב יפו (על המסלול שממילא משמש את הקו האדום ובהמשך הכתום) עד כיכר צה"ל ומשם יפנה לאורך חומות העיר העתיקה עם תחנות ליד ממילא-שער יפו, פארק טדי, שער ציון ושער האשפות ככה שמי שיגיע מכיוון תחנה מרכזית/תחנת רכבת האומה/מרכז העיר לא צריך להעלות על הקו הכחול ולהמשיך לרכבל אלא ישר יגיע על הרכבת לשער האשפות. חוץ מזה שהרכבל עצמו בתיאוריה נועד לחבר בין 3 קווי רק"ל שונים. הקו הכחול בתחנת החאן, קו הזהב בשער האשפות (אם כי התחנה שלו אמורה להיות מעט יותר למטה באזור עיר דוד) והקו החום בהר הזיתים.
שכחת את קו הזהב שנועד לחבר ממזרח למערבהרכבל הוא לא הדבר הכי יעיל להרבה אנשים.
אם מישהו בא מדרום העיר, זה רלוונטי אליו. זה יהיה מאוד מאוד מעצבן ולא יעיל מבחינה תחבורתית להחליף רק"ל מהקו האדום או הרכבת הכבדה בתחנת מרכז העיר לקו הכחול, ובחאן להחליף לרכבל. וחוץ מזה, כמה אנשים רכבל כבר יכול להכיל? והאוטובוסים סובבי החומות זה בדיוק מה שקיים היום במסגרת קווים 1 ו-3 של אגד וזה נראה רע. עמוס, צפוף, ארוך, פקוק.
מקריית הלאום דרך גבעת רם לנסוע לאורך רחוב יפו (על המסלול שממילא משמש את הקו האדום ובהמשך הכתום) עד כיכר צה"ל ומשם יפנה לאורך חומות העיר העתיקה עם תחנות ליד ממילא-שער יפו, פארק טדי, שער ציון ושער האשפות ככה שמי שיגיע מכיוון תחנה מרכזית/תחנת רכבת האומה/מרכז העיר לא צריך להעלות על הקו הכחול ולהמשיך לרכבל אלא ישר יגיע על הרכבת לשער האשפות. חוץ מזה שהרכבל עצמו בתיאוריה נועד לחבר בין 3 קווי רק"ל שונים. הקו הכחול בתחנת החאן, קו הזהב בשער האשפות (אם כי התחנה שלו אמורה להיות מעט יותר למטה באזור עיר דוד) והקו החום בהר הזיתים.