Gryffindor Rules
New member
ישנה-חדשה
שלום לכולם, אם יש כאלה שעוד זוכרים אותי, וגם כאלה שבכלל לא מכירים אותי: אני דן, נעים מאוד, ואני בת ואני יודעת שזה שם מוזר. בקיצור ולעניין: חזרתי..אחרי המון המון זמן שלא הייתי פה. תקבלו אותי בחזרה?
שלום לכולם, אם יש כאלה שעוד זוכרים אותי, וגם כאלה שבכלל לא מכירים אותי: אני דן, נעים מאוד, ואני בת ואני יודעת שזה שם מוזר. בקיצור ולעניין: חזרתי..אחרי המון המון זמן שלא הייתי פה. תקבלו אותי בחזרה?